Het 'ik zit thuis en heb xtc op' topic

TrippyShit

Badass junkie
Begin dit topic omdat ik dit probleem dus heb.. sta egt strak nog en mensen zijn al naar huis..
Dus nu moet ik me maar zien te vermaken. Omdat ik denk dat wel meer mensen dit wel eens hebben heb ik dit topic geopend. Ik zie een vis een hele grote vis..

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=GZ6XP3PA_ME

dit is echt geniaal!!

J86

Bewuste gebruiker
Immo zei:
Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt. :rolleyes:

Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.

Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...

En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij

Miss J

Bewuste gebruiker
J86 zei:
Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.

Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...

En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij

+1

TrippyShit

Badass junkie
J86 zei:
Immo zei:

Ja idd, zat ook weer met mensen op mn kamer die dr egt niet hoorde te zijn :P
Normaal ga ik ook liever uit, maar het was gewoon de gelegenheid. Achja heb me uiteindelijk nog best vermaakt enzo.

underworld zei:
haha tog nog je huis binnengekomen man :P
Ja :grin: Huissluitel zat in een pakje sigaretten. Weet niet hoe ik aan het pakje kwam en hoe mn sleutel erin kwam, maar dat maakt niet uit :P

caatje

Badass junkie
Immo zei:

Is juist lekkerrrrrrrr. Ik doe het vaak nog alleen ook. Ik doe lekker mn eigen ding, zap de tv gek, kruip achter de pc om er vervolgend achter te komen dat dat toch niet helemaal gaat zoals het moet. Vooral wachtwoorden zijn een crime. Ik luister de muziek die ik wil horen, doe en gek dansje als ik wil. Ga lekker zitten/liggen als ik dat wil. enzovoortttttt.

Het meeste van bovengenoemde kan niet als je op een feest bent of in een discotheek rondhangt.

TrippyShit

Badass junkie
Ja, helemaal waar. Het laat gewoon ook een andere kant van mdma weer zien. Gezellig met wat vrienden zitten met een achtergrond muziekje naar keuze, diepe gesprekken, jointje erbij, hallucineren als je daar zin in hebt op het moment. Meestal wel :P

Uitgaan op mdma heeft zo zn ding. En vind ik fantastischl
Thuis chillen op mdma heeft zo zn ding. En vind ik net zo fantastisch.

J86

Bewuste gebruiker
inderdaad :)

Maar of ik het ooit in m'n eentje zal doen... :confused:
Lijkt me wel wat hebben hoor maar ik zou toch het sociale vreselijk missen denk ik.
En ik vind het zonde om uit te proberen want dan moet ik dus weer 2 maanden wachten daarna tot ik weer met vrienden kan trippen :P

omer

Newbie
haha , maat van mij & ik hebbe net uurtje geleden wat xtc gesnoven:grin: ongever 1.5 pil pp. om het eens te proberen.... we voele ons nu wel redelijk chill. wat muziek aan enzo. alleen mn moeder die zit onder opde bank, dat is wel minder maarja.... wie is er nog meer op dit moment aan het spacen :grin:?

groete uit Maastricht.

SperSIZEboon

Badass junkie
J86 zei:
Immo zei:

precies, ik vind xtc thuis ook altijd wel relaxt :)

SperSIZEboon

Badass junkie
omer zei:
haha , maat van mij & ik hebbe net uurtje geleden wat xtc gesnoven:grin: ongever 1.5 pil pp. om het eens te proberen.... we voele ons nu wel redelijk chill. wat muziek aan enzo. alleen mn moeder die zit onder opde bank, dat is wel minder maarja.... wie is er nog meer op dit moment aan het spacen :grin:?

groete uit Maastricht.

xtc snuiven :confused:
waarom dat?

Djo

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
omer zei:

groete uit Maastricht.

xtc snuiven :confused:
waarom dat?

Misschien een mdma pilletje ofso dan? Maar ja, lijkt me toch nog altijd niet echt lekker door je neus! :openmouth:

SperSIZEboon

Badass junkie
Djo zei:
Misschien een mdma pilletje ofso dan? Maar ja, lijkt me toch nog altijd niet echt lekker door je neus! :openmouth:
daar zit sowieso ook altijd bindmiddel door...

en mdma snuiven lijkt me nog niet echt lekker...

omer

Newbie
Ik moet zegge, we vonde het beide ook kk smerig. Maar we wouden het eens probere, slikken doen we af en toe. op grote feesten. maar maat van me en ik waren nu bij mij thuis, en een paar pille waren gebroken dus dachten we, waarom niet eens fe probere te snuiven. nou dat hadde we dus gedaan paar uurtjes geleden. Ik moet zegge we voele ons tog wel relax nu. Onze eerste keer dat we trouwens gebruike terwijl we niet uitgaan. En dat is best chill, je kan lekker je eigen muziek luistere, en je hoeft niet de hele tyd naar van die klote muziek te luisterew die ze hier in maastricht in al die cafes draaie.
maar nu komt ik er achter dat ik best wel een lul-kick( veel praten) heb. lekker ttypen op drugsforum:grin: mja wij zijn weer verder SPACEEE. amuzeer jullie > groeten uit t Zuiden! (Maastricht)

SperSIZEboon

Badass junkie
omer zei:
Ik moet zegge, we vonde het beide ook kk smerig. Maar we wouden het eens probere, slikken doen we af en toe. op grote feesten. maar maat van me en ik waren nu bij mij thuis, en een paar pille waren gebroken dus dachten we, waarom niet eens fe probere te snuiven. nou dat hadde we dus gedaan paar uurtjes geleden. Ik moet zegge we voele ons tog wel relax nu. Onze eerste keer dat we trouwens gebruike terwijl we niet uitgaan. En dat is best chill, je kan lekker je eigen muziek luistere, en je hoeft niet de hele tyd naar van die klote muziek te luisterew die ze hier in maastricht in al die cafes draaie.
maar nu komt ik er achter dat ik best wel een lul-kick( veel praten) heb. lekker ttypen op drugsforum:grin: mja wij zijn weer verder SPACEEE. amuzeer jullie > groeten uit t Zuiden! (Maastricht)
hahaha ja dat ken ik met xtc..

maar ja je kan het volgende keer ook gewoon door je drinken gooien...

omer

Newbie
ja weten we. alleen we wilden eens iets anders weet je. in ons drinke of slikken is ons wel bekend :grin: maarjaa we zij weer verder tripppeeeee :grin: MINIMAL4life heren!
Nog iemand aant space? of zijn wij de enige. nja laterss boys

omer

Newbie
nou , rond een uur of 9 hadden we ze genoven. maar was niet eens zo veel. 1.5 gestampte pill p.p om 10 uur het laatste lijntje pil. maar bij snuiven voel je hem echt gelijk inslaan, en niet zoals bij slikken dat ie pas na n uurtje begint te werke. dus van half 10 tot 12 hebbe we m tog lekker gespaced hoor. zeker de moeite waard. alleen nu weer back2reality. morge half 11 uit het nest en werken! achja... over n weekje weer I Love Techno!!

omer

Newbie
hehe, oefening baart kunst. nou ik heb nu tog wel zin om lekker te pitte. met je ipod in slaap valle. relax.

HoneyC

Belezen gebruiker
Immo zei:

Hellnooo ! Kan echt leuk zijn, met paar mensen uiteraard. Maar ik heb het paar keer thuis gedaan en was echt gaaf. Heb een heel ander kant van mezelf leren kennen

Bovenaan