Het inslaan

zorbat5

Newbie
Hoi,

Ik heb een paar weken geleden voor het eerst een halve pil geslikt, het waren blauwe Warner Bros. Alleen bij het inslaan van de pil werd ik ineens enorm duf en heb ik waarschijnlijk een black out gehad. Ik weet dus ook niet meer wat er gebeurde. Na drie kwartier ging het allemaal wel lekker. Toch vraag ik me af of er meerdere mensen zijn die hier ook last van hebben gehad? Enige tips om het te voorkomen?

Vannavond wil ik eigenlijk wel weer een halfje maar ik weet het nog niet zeker. Ik heb eerder al een kwartje gehad en met een kwartje is het stukken minder.

Alvast bedankt!

Zorbat5

Fool

Badass junkie
Minder hoog doseren. Een kwartje van een bepaald soort pil bevat niet even veel MDMA(de werkzame stof in XTC) als een kwartje van een ander soort pil. Laat je pillen testen en bepaal je doseringen dan in milligrammen, in plaats van in kwartjes.

Btw, Om MDMA langer/veilig te kunnen gebruiken wordt 3 maanden pauze tussen gebruik aangeraden. :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
De blauwe warner bros zijn cleane p'tjes. Had er eentje getest op 198mg. Had een mooie progressieve opbouw van een halfje en piekte echt goed met het bijnemen van een kwartje. Ik stel voor dat je toch wat pauze gaat nemen en gezonder gaat leven en start dan es met een kwartje :)

Fool

Badass junkie
Ik zou ook even onthouden dat Tekzor's blauwe warner bros niet noodzakelijk dezelfde batch is als die van jou, dat zijn pillen clean getest zijn betekend niet dat die van jou dat ook zijn, laat altijd je eigen pillen testen!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Ik zou ook even onthouden dat Tekzor's blauwe warner bros niet noodzakelijk dezelfde batch is als die van jou, dat zijn pillen clean getest zijn betekend niet dat die van jou dat ook zijn, laat altijd je eigen pillen testen!

Ja idd daarin heb je gelijk fool, dat was ik er even vergeten aan toevoegen dat hij ze best ook laat testen :). Intussen heb je ze al in verschillende kleuren ..

zorbat5

Newbie
Hallo,

Bedankt voor alle reacties. Er zat genoeg tijd tussen had dus vrijdag weer een halve van plus minus ofzo. Echter werd ik weer ff duf en had ik weer even rust nodig. Hieruit denk ik dat het komt door het inslaan van de pil en dat mijn hersenen gewoon even moeten wennen aan het nieuwe stofje. Ik leef relatief gezond, eet genoeg fruit en groente en krijg genoeg voedingsstoffen binnen. Tog blijf ik het raar vinden. Een kwartje vind ik persoonlijk net iets te weinig want dan blijf ik in die gedachtes hangen en komt de enery niet goed binnen. Daarom heb ik liever een halve.

Weet iemand toevallig een manier om het niet te krijgen zonder lager te doseren?

alvast bedankt!

Zorbat5

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Beste mag ik je leeftijd vragen? Vroeger had ik het ook wel meer dat ik duf en slap werd tot ze insloeg. Nu als 20iger wacht ik gewoon even, 5min wazig en komt dan goed op :)

zorbat5

Newbie
Tekzor668 zei:
Beste mag ik je leeftijd vragen? Vroeger had ik het ook wel meer dat ik duf en slap werd tot ze insloeg. Nu als 20iger wacht ik gewoon even, 5min wazig en komt dan goed op :)

Hallo,

Ik ben 19 jaar op het moment. Dus jij had het ook? Het probleem is dat ik een blackout had aangezien ik geen idee meer heb wat er gebeurd is vanaf het moment van inslaan en een kleine drie kwartier later ging alles goed en lekker.

Zorbat5

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik had het niet zoals jij, mijn eerste pilletje was op mijn 17 ( wat feitelijk wel vroeg was) bij inslag werd ik misselijk, echt wazig en waus, wou toch zeker geen 5min van mijn stoel, en tot mezelf komen, maar blackout heb ik nooit gehad. Heb het dan nog een jaartje door gedaan en had dat toen ook wel nog. Heb dan zo een 3 a 4 jaar pauze ingelast. Nu gebruik ik normale dosissen met pauzes en een gezond leven en ik heb er toch nooit meer last van.

Bovenaan