Het is gedaan

Lemmy

Badass junkie
Wel beste forumgebruikers... sommigen onder jullie weten dat ik normaal gans de maand februari niks ging gebruiken. Helaas is dat niet gelukt...

Gisterennamiddag met een vriendin afgesproken, ik ging normaal tegen 18u naar huis, het is uiteindelijk 5u30 geworden. We hebben 2 grammetjes gebruikt en eindelijk drong het echt tot ons door dat het effect dat we tot een jaar of 2-3 terug voelden, nu pas begint na een lijn of 5. De lijn daarna is al te veel.

Emotioneel, 100 keer hetzelfde zeggen, niet kunnen stil zitten...

We hadden vorige keer, een vijftal weken terug, al gezegd dat het moest gedaan zijn en nu is het ook écht zover. Dit is niet meer de drug die ik ooit een paar keer per jaar deed en veel plezier aan had, nee dit is een pure hardcore verslaving geworden. En ik maar zeggen dat het mij niet zou overkomen... Let wel, ik had al kunnen stoppen. Ik heb een kennis die ik toen al drie jaar niet meer had gesproken terug opgezocht. En die gebruikte élk weekend. Toen begon ik afspraken niet na te komen en zelfs op donderdagavond te gebruiken, goed wetende dat ik vrijdag om 07u moest beginnen werken.

Ik weet ongeveer hoeveel geld mijn verslaving me heeft gekost. Ik ben een verzamelaar, van cd's, boeken, dvd's, miniatuurauto's en strips. Mijn collecties hadden allemaal al perfect aangevuld kunnen zijn had het niet tot dit punt gekomen. Maar goed...

Dit wil echter niet zeggen dat ik volledig met drugs ga stoppen. Een lijntje keta of een pilletje kan nog. Coke is echter voorgoed gedaan. Er zijn enkele mensen die me daarbij zullen helpen. Alles komt in orde.

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Ik weet nog dat ik tijdens men jeugd voor speed collector items heb weg gegeven voor een paar gram.
Allemaal zonde , maar de weg is vooruit !

Heb je alvast je nummers verwijderd ?

MetalGuy

Badass junkie
Wel beste forumgebruikers... sommigen onder jullie weten dat ik normaal gans de maand februari niks ging gebruiken. Helaas is dat niet gelukt...

Gisterennamiddag met een vriendin afgesproken, ik ging normaal tegen 18u naar huis, het is uiteindelijk 5u30 geworden. We hebben 2 grammetjes gebruikt en eindelijk drong het echt tot ons door dat het effect dat we tot een jaar of 2-3 terug voelden, nu pas begint na een lijn of 5. De lijn daarna is al te veel.

We hadden vorige keer, een vijftal weken terug, al gezegd dat het moest gedaan zijn en nu is het ook écht zover. Dit is niet meer de drug die ik ooit een paar keer per jaar deed en veel plezier aan had, nee dit is een pure hardcore verslaving geworden. En ik maar zeggen dat het mij niet zou overkomen... Let wel, ik had al kunnen stoppen. Ik heb een kennis die ik toen al drie jaar niet meer had gesproken terug opgezocht. En die gebruikte élk weekend. Toen begon ik afspraken niet na te komen en zelfs op donderdagavond te gebruiken, goed wetende dat ik vrijdag om 07u moest beginnen werken.

Ik weet ongeveer hoeveel geld mijn verslaving me heeft gekost. Ik ben een verzamelaar, van cd's, boeken, dvd's, miniatuurauto's en strips. Mijn collecties hadden allemaal al perfect aangevuld kunnen zijn had het niet tot dit punt gekomen. Maar goed...

Dit wil echter niet zeggen dat ik volledig met drugs ga stoppen. Een lijntje keta of een pilletje kan nog. Coke is echter voorgoed gedaan. Er zijn enkele mensen die me daarbij zullen helpen. Alles komt in orde.
C-Man, heel veel succes komende tijd! Jij kan dit. 💪🏼💪🏼💪🏼

inner_search

Badass junkie
@C-Man al gedacht om je naam te veranderen hier op het forum ?
Het eerste waar ik aan denk als ik je naam voorbij zie komen is het.. nou ja , je weet wel :).

Kweet het, is nog maar maandag.
Maar lukt het een beetje?

Lemmy

Badass junkie
@C-Man al gedacht om je naam te veranderen hier op het forum ?
Het eerste waar ik aan denk als ik je naam voorbij zie komen is het.. nou ja , je weet wel :).

Kweet het, is nog maar maandag.
Maar lukt het een beetje?

Ja, ik ga hem zeker veranderen, maar ben nog aan het nadenken haha.

En het lukt goed hoor;

Thunderdome

Wijs gebruiker
Heel veel suc6! Ik ken persoonlijk ook mensen die problemen hebben (gehad) met cocaïne. Je kunt het! Als je het zelf maar wil.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Succes man! Motivatie is een mooi begin en discipline zal je je doel doen behalen. :thumbsup1:

Ja, coke is a b*tch. Enkele maanden geleden heb ik m'n gebruik drastisch teruggeschroefd en met mezelf een paar duidelijke afspraken gemaakt. Als ik ga merken dat ik me hier niet aan kan blijven houden, zal het hier ook definitief stoppen worden.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Goed dat je dit (aan jezelf) toegeeft en er iets mee wil doen. Dat is alvast een heel belangrijke stap. Veel succes en keep us updated! 🍀

Buffelaartje

Bewuste gebruiker

Goed dat je hiermee wilt stoppen man , en heel veel sterkte hopelijk val je niet terug in je oude gewoontes! een (goede) vriend van me is ook verslaafd aan coke (nu 3 a 4 jaar) wou dat we nooit dat eerste lijnte opstap neerglegd hadden. het maakt meer kapot dan dat je lief bent , maar dat zou jij zelf ook wel goed genoeg weten. nogmaals heel veel succes en sterkte , zet hem op!

Lemmy

Badass junkie
Goed dat je hiermee wilt stoppen man , en heel veel sterkte hopelijk val je niet terug in je oude gewoontes! een (goede) vriend van me is ook verslaafd aan coke (nu 3 a 4 jaar) wou dat we nooit dat eerste lijnte opstap neerglegd hadden. het maakt meer kapot dan dat je lief bent , maar dat zou jij zelf ook wel goed genoeg weten. nogmaals heel veel succes en sterkte , zet hem op!

Dank je. Het zal niet makkelijk zijn, maar het moet!

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Uit je verhaal spreekt power, de zin in een gezonded leefstijl.
Af en toe iets nemen kan, maar denk er om, met te veel vrienden
Die wel doorgaan kan je beter niet meedoen.
Je kan het en Ik ben ben benieuwd , ga je volgen 🙏🏼🍀🍀🙏🏼

Lemmy

Badass junkie
Uit je verhaal spreekt power, de zin in een gezonded leefstijl.
Af en toe iets nemen kan, maar denk er om, met te veel vrienden
Die wel doorgaan kan je beter niet meedoen.
Je kan het en Ik ben ben benieuwd , ga je volgen 🙏🏼🍀🍀🙏🏼

Dank. Ik volg je ook. :blush:

L

Lid 152537

Gast
Succes! Denk maar zo; je bent vooral verslaafd geweest aan lidocaine etc. Heb je niks aan zo duur, en korte werking.

Lemmy

Badass junkie
Succes! Denk maar zo; je bent vooral verslaafd geweest aan lidocaine etc. Heb je niks aan zo duur, en korte werking.

Met alle respect, maar dat heb je helemaal fout. Ik schreef dat ik steeds meer nodig had om hetzelfde effect te bekomen; niet abnormaal als je 10 jaar gebruikt hebt , waarvan de laatste drie haast elk weekend of meerdere keren per week.

L

Lid 152537

Gast
Met alle respect, maar dat heb je helemaal fout. Ik schreef dat ik steeds meer nodig had om hetzelfde effect te bekomen; niet abnormaal als je 10 jaar gebruikt hebt , waarvan de laatste drie haast elk weekend of meerdere keren per week.
Volgensmij snapte je de grap niet, kut coke in NL

De Zandman

DF-koning
Sommige drugs lenen zich simpelweg niet voor "af en toe te gebruiken "...
Van wat ik daarover gehoord heb van medeclienten zijn dit natuurlijk heroïne, coca, ghb en een boel medicijnen op opiatenbasis echt ongeschikt voor dat af en toe beginsel. Btw:
Ik had het met oxcycodon, en oxcycontin, ik kon de hoeveelheid niet in de hand houden....razendsnel steeg de dagelijkse dosis.
Ik zou aldus smack en of coca nooooit in de hand kunnen houden, that's for sure.
Non jamais!
Dus blijf ik daar verre van.
Rien ne va plus!
Geen Frans of beter nog, Russisch roulette...
U mag niet meer inzetten!

Laatst bewerkt:

Lemmy

Badass junkie
Sommige drugs lenen zich simpelweg niet voor "af en toe te gebruiken "...
Van wat ik daarover gehoord heb van medeclienten zijn dit natuurlijk heroïne, coca, ghb en een boel medicijnen op opiatenbasis echt ongeschikt voor dat af en toe beginsel. Btw:
Ik had het met oxcycodon, en oxcycontin, ik kon de hoeveelheid niet in de hand houden....razendsnel steeg de dagelijkse dosis.
Ik zou aldus smack en of coca nooooit in de hand kunnen houden, that's for sure.
Non jamais!
Dus blijf ik daar verre van.

Je hebt volkomen gelijk, het is verbazingwekkend hoe snel je lichaam zich aanpast aan Coke.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik ben ook bang voor coke. Ik heb van alles uitgeprobeerd, maar niet coke. Laatst bijna in de verleiding gekomen, omdat vrienden het gebruikten. Blij dat ik het niet gedaan heb. Het is echt verslavend, een sluiper!

Heel goed dat je deze beslissing hebt genomen. Je zal er alleen maar op vooruit gaan!

CuriousExplorer

DF-koning
Ik ben ook bang voor coke. Ik heb van alles uitgeprobeerd, maar niet coke. Laatst bijna in de verleiding gekomen, omdat vrienden het gebruikten. Blij dat ik het niet gedaan heb. Het is echt verslavend, een sluiper!

Heel goed dat je deze beslissing hebt genomen. Je zal er alleen maar op vooruit gaan!
Schrik om coke te proberen snap ik wel, maar slechts weinig mensen zijn na de eerste keer al verslaafd puur omdat ze de subtiele werking niet herkennen van goede coke.

Lemmy

Badass junkie

Bij mij is het een verslaving geworden na een jaar of 6. De jaren daarvoor zaten er soms 3-6 maand tussen, zelfs een keer bijna een jaar.

Tot ik een dealer op 20 minuten van mijn deur vond...

Laatst bewerkt:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Bij mij is het een verslaving geworden na een jaar of 6. De jaren daarvoor zaten er soms 3-6 maand tussen, zelfs een keer bijna een jaar.

Tot ik een dealer op 20 minuten van mijn deur vond...
Hoe kwam dat dan? Toch niet alleen omdat er een dealer zo dichtbij woonde?

Boyman

Bewuste gebruiker
Hoe kwam dat dan? Toch niet alleen omdat er een dealer zo dichtbij woonde?
Heb jij dat niet, dat hoe makkelijker je ergens aan komt, hoe meer je gebruikt? Ik koop expres nooit meer dan wat ik wil gebruiken voor 1 keer, als ik het in huis heb liggen dan gaat het namelijk gewoon op :sweatsmile:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Heb jij dat niet, dat hoe makkelijker je ergens aan komt, hoe meer je gebruikt? Ik koop expres nooit meer dan wat ik wil gebruiken voor 1 keer, als ik het in huis heb liggen dan gaat het namelijk gewoon op :sweatsmile:
Klopt, dat heb ik ook, daarom heb ik ook niks in huis liggen. Maar kan wel de dealer bellen, alleen dat doe ik niet.

Bovenaan