cropp zei:Drientje zei:Dat is niet voor idereen simpel he? Ik had in mijn eerste relatie (14-1Paradox zei:Ja of to the point komen![]()
vreselijk moeite om tegen hem te zeggen wanneer ik seks wou. Ik werd dan ook boos als hij het niet uit zichzelf zag. dat is een leertraject. Stevenkeuh zegt nu 18 te zijn, meisjes van die leeftijd hebben een vreselijk grote bek maar als het puntje bij het paaltje komt een heel klein hartje. En heel veel moeite precies te zeggen wat ze willen.
Fuck, wat weet je nou helemaal als je 18 bent?
alsof een jongen van 17/18 nee zegt als zijn vriendin tegen hem zegt dat ze met hem wil neuken!
snappen meisjes dat ze dat gewoon kunnen zeggen en dat ongeveer iedere jongen meteen een grijns van oor tot oor krijgt?
en wij zouden vreemd zijn![]()
stevenkeuh zei:- mijn zin in seks daalde door al deze dingen , en ok ik geloof dat je na enkele jareen zowiso wat minder sekls hebt ? Ook dit vormde voor haar een probleem ... Ze zij altijd op de meest onmogelijke plaatsen 'ik wil seks' , ok ik sta altijd open voor seks maar bv niet als we ergens dringend moeten zijn en we tegen 120km/u over de snelweg rijden...
Op een gegeven moment gingen we zwemmen in een meer waar veel mensen waren , daar was de zin weer 'schatje gaan we neuken' , ik antwoord , nou leuk maar kijk eens rond je allemaal kindjes... doen we beter niet. zei antwoord: 'wa hebben nooit meer seks"' en ik krijg een hele preek met allemaal onzin. Mijn antwoord was , 'schatje als jij mij blijft pushen, daalt m'n zin in seks serieus sorry'
Ik hoop hierdoor wat meer begrip te kunnen bereiken![]()
groetjes
Als je voortaan leest snap je mijn reactie hierop.