het "love" gevoel

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Ipv geld weggeven enzo gewoon mensen complimenteren en knuffelen enzo, ik ken het hoor ik roep altijd naar mensen dat ze TOP zijn enzo:P
om vervolgens raar aangekeken te worden haha

Flut

Belezen gebruiker
Zou willen dat ik die euroforie bij elk pilletje heb. Dat is toch het lekkere aan mdma? er is niks beters dan een lekker avondje klapper tanden!

matthijs

Badass junkie
Ja maar ik kan me wel leukere dingen bedenken dan dara als een sjap rond te lopen en iedereen gratis bier, wiet en peuken te geven.

Deranged

Badass junkie
Ik heb onder invloed ook wel eens wiet weggeven die ik helemaal niet kon missen aan mensen die het nog niet eens verdienden. Zeer foute boel. Maar is inmiddels al weer jaren geleden, er was wel meer fout in die tijd.

Deranged

Badass junkie
Maar toch.

DjTrips

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Ik heb onder invloed ook wel eens wiet weggeven die ik helemaal niet kon missen aan mensen die het nog niet eens verdienden. Zeer foute boel. Maar is inmiddels al weer jaren geleden, er was wel meer fout in die tijd.

nu is het dan beter ?

en ivm met da love-gevoel, ik heb dat ook zeer sterk, daarom dat ik nu aan de pep zit :) meer energie, meer controle, minder vlug volgende morge met veel minder geld, een trouwring, en barstende kop opstaan :grin:

Grande

Experimenterende gebruiker
tis vrij simpel, als je geen wiet, peuken of geld wilt weggeven in je love bui, dan zorg je dat je het niet bij hebt, of dat je het gewoon op tijd op maakt :wink:

Atropa

Bewuste gebruiker
Jessica? lol... :wink:

Ik heb het ook niet zo meer op MDMA, idd die vrijgevigheid en het benaderen van onbekende met de meest diepzinnige verhalen.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik heb het love-gevoel ook niet zo heel extreem. Ik vind iedereen om me heen (op de dansvloer meestal) geweldig en ik maak veel oogcontact met alle mensen om me heen, maar ik loop niks uit te delen want ik heb het veel te druk met heerlijk te dansen. :wink: Heb wel één keer iemand 'n likje mdma gegeven omdat ik dat met een vriend van me aan het doen was op een feest, en we waren een tijdje met die gast aan het praten.. en hij was heel aardig. Ben 'm nog vaak tegengekomen op de dansvloer en hij was zelf ook niet gierig.

Love, peace and dancing!

ballie15

Belezen gebruiker
Ik vind vooral mezelf heel tof als ik pillen op heb.
Ik kan dan vet goed dansen en oh, wat ben ik een welbespraakt iemand...
Als ik denk van een ander: "jij bent mssn wel net zo cool als ik", dan zeg ik ze dat wel even en mogen ze volgens mij blij zijn dat ik ze bij mij in de buurt laat komen.
Met vrienden ligt het anders, die zijn mijn vrienden en dus heel dope.

Mijn vriend wil niet meer mee als ik wat slik, hij vindt me egoistisch... :cry:
Gelukkig kan ie niet zo vaak... :grin:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik hou juist van dat love gevoel!! Ben dan ook continu mensen aan het knuffelen en kusjes geven :hearteyes:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
ballie15 zei:
Ik vind vooral mezelf heel tof als ik pillen op heb.
Ik kan dan vet goed dansen en oh, wat ben ik een welbespraakt iemand...
Als ik denk van een ander: "jij bent mssn wel net zo cool als ik", dan zeg ik ze dat wel even en mogen ze volgens mij blij zijn dat ik ze bij mij in de buurt laat komen.
Met vrienden ligt het anders, die zijn mijn vrienden en dus heel dope.

pffffff :)
Vind je jezelf zonder onder invloed te zijn ook zo tof en cool ?

hehe daar kunnen safire en ik alles over vertellen op dat feesje van dzy laatst ben ik nog nooit zo verliefd geweest op men vriendin (niet safire) maar ik heb echt met zoveel mensen geknuffelt

Bovenaan