Big Mo zei:ten eerste word ik paranoia van coke , en daarnaast kost pure onversneden Boliviaanse nog geen 8 euro per gram hier.
@_@
Big Mo zei:ten eerste word ik paranoia van coke , en daarnaast kost pure onversneden Boliviaanse nog geen 8 euro per gram hier.
DarkScope zei:weet iemand uit ervareing of ja van MDA evenveel love-gevoel krijgt als bij mdma?
HarDman zei:DarkScope zei:weet iemand uit ervareing of ja van MDA evenveel love-gevoel krijgt als bij mdma?
Van MDA kreeg je totaal geen love-gevoel. MDA is een zwaar hallogene stof die nog 100x gifter voor je hersen is al MDMA. 8% van MDMA wordt omgezet in MDA dus als je teveel MDMA neemt kan je zwaar gaan hallucineren..... Maar een love gevoel. No way....
DarkScope zei:HarDman zei:DarkScope zei:weet iemand uit ervareing of ja van MDA evenveel love-gevoel krijgt als bij mdma?
Van MDA kreeg je totaal geen love-gevoel. MDA is een zwaar hallogene stof die nog 100x gifter voor je hersen is al MDMA. 8% van MDMA wordt omgezet in MDA dus als je teveel MDMA neemt kan je zwaar gaan hallucineren..... Maar een love gevoel. No way....
ow oke. dus als ik pillen heb waarvan ik denk dat er miss MDA inzit, en ik kreeg wel zkr weten love-gevorel, is het gewoon een behoorlijke hoeveelheid MDMA?
En dat ook nog in 1 zin.DarkScope zei:HarDman zei:DarkScope zei:weet iemand uit ervareing of ja van MDA evenveel love-gevoel krijgt als bij mdma?
ow oke. dus als ik pillen heb waarvan ik denk dat er miss MDA inzit, en ik kreeg wel zkr weten love-gevorel, is het gewoon een behoorlijke hoeveelheid MDMA?
nutsss zei:DarkScope zei:HarDman zei:DarkScope zei:weet iemand uit ervareing of ja van MDA evenveel love-gevoel krijgt als bij mdma?
Knap hoe jij zelf antwoord kan geven op je eigen vragen steeds.En dat ook nog in 1 zin.
Poppetje zei:hey k ben 15 gebruik nu bijna 2 jaar snoepjes elke dag maar sins 2 maanden gestopt. mja ik wil nu gwn eens in de 1/2 een pilletje. .
knetterpipz zei:oi mensen
ben nieuw hier maar lees al tijdje het forum , propz
Nu heb ik de vraag :
Ik gebruik nou al een een jaar pillen en mdma , meestal pillen.
Nu doe ik het ongeveer 1 keer a 2 keer per maand en dan neem ik 1 a 2 pillen , eerst altijd een halve.
Nu heb ik maar 3 keer ofzo dat love gevoel gehad , de eerste keer en 2 keer op een feesie . Alleen de laatste tijd voel ik nooit meer dat love gevoel en ik snap er geen reet van hoe dat nou komt , ik weet dat je serotonine pijl goed moet blijven om het te krijgen maar zo vaak doe ik het nou ook weer niet en ik eet altijd gezond , voel me goed etc...
Hoe kan ik dit wel weer krijgen ? door middel van 1 pil van 150 mg in 1 keer te nemen of het eerst allemaal te crunchen ? vaak ga ik alleen maar hard en behoorlijk visueel spacend , ook als ik er 3 op een avond heb genomen ... weet iemand iets ?
B.v.d![]()

Leiny zei:Bij mij ligt het eraan wat ik aan het doen ben, als ik de hele avond al veel aan het dansen ben krijg ik het love gevoel sneller dan wanneer ik zit en aan het praten ben.