Het Love gevoel?

Poppetje

Newbie
hey k ben 15 gebruik nu bijna 2 jaar snoepjes elke dag maar sins 2 maanden gestopt. mja ik wil nu gwn eens in de 1/2 maanden gebruiken, iig een stap verder dan elke dag . mja ik heb een vriend die in amsterdam woont had gister dikke ruzie met m. en toen was ik gister met 2 andere vriendinnen bij een jonge thuis en toen nam k een pilletje. maar toen kwam mn ex ook op bezoek daar. en ik had dat love gevoel heel erg toen ik mn ex zag en wij begonnen te zoenen maar toen zei die van beter niet je krijgt er morgen spijt van en je hebt een vriend. toen gingen we voor de rest van de avond knuffelen was egt lief :) en k had steeds veel energy ging ik zn hele huis schoonmaken :) en k ging ook op tafels hele tijd staan enzo en rare verhalen verzinnen. mja bijna allemaal had ook een pilletje op mja leek net of ik t veel erger voelde miss omdat k heel mager ben geworden ook door de pep weetje en dn voel je het harder aan ofzo en omdat k een meisje ben voel je t sterker dan jongens maar iig was t wel weer leuk na een maand weer gebruiken. in t begin toen k wilde stoppen (gezeik op school en thuis enz,) was t heel moeilijk om te stoppen.

HarDman

Newbie
DarkScope zei:
weet iemand uit ervareing of ja van MDA evenveel love-gevoel krijgt als bij mdma?

Van MDA kreeg je totaal geen love-gevoel. MDA is een zwaar hallogene stof die nog 100x gifter voor je hersen is al MDMA. 8% van MDMA wordt omgezet in MDA dus als je teveel MDMA neemt kan je zwaar gaan hallucineren..... Maar een love gevoel. No way....

J0rrit

Badass junkie
HarDman zei:
DarkScope zei:
weet iemand uit ervareing of ja van MDA evenveel love-gevoel krijgt als bij mdma?

Van MDA kreeg je totaal geen love-gevoel. MDA is een zwaar hallogene stof die nog 100x gifter voor je hersen is al MDMA. 8% van MDMA wordt omgezet in MDA dus als je teveel MDMA neemt kan je zwaar gaan hallucineren..... Maar een love gevoel. No way....

ow oke. dus als ik pillen heb waarvan ik denk dat er miss MDA inzit, en ik kreeg wel zkr weten love-gevorel, is het gewoon een behoorlijke hoeveelheid MDMA?

nutsss

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
HarDman zei:
DarkScope zei:

ow oke. dus als ik pillen heb waarvan ik denk dat er miss MDA inzit, en ik kreeg wel zkr weten love-gevorel, is het gewoon een behoorlijke hoeveelheid MDMA?

Knap hoe jij zelf antwoord kan geven op je eigen vragen steeds. :beer: En dat ook nog in 1 zin.

Deranged

Badass junkie
DarkScope zei:
HarDman zei:
DarkScope zei:

J0rrit

Badass junkie
nutsss zei:
DarkScope zei:
HarDman zei:
DarkScope zei:

Knap hoe jij zelf antwoord kan geven op je eigen vragen steeds. :beer: En dat ook nog in 1 zin.

nee, het kan toch ook een pil zijn met mda en mdma. krijg ik dan wel love-gevoel? ik weet niet of mda het love-gevoel wegneemt van mdma

proton

Belezen gebruiker
2 maand geleden voor het laatst gedaan. wil weer eens lekker van padje af. Maar liefst met anderen, alleen is niks. Iemand interesse? :)
Omgeving Zwolle.

Carlitos

Badass junkie
Poppetje zei:
hey k ben 15 gebruik nu bijna 2 jaar snoepjes elke dag maar sins 2 maanden gestopt. mja ik wil nu gwn eens in de 1/2 een pilletje. .

Euhm ik snap een ding niet.
Ik heb 2 weken lang elke dag ook gesnoept,maar na 1 week voelde ik 1 pil gewoon niet meer,alleen grote pupillen kreeg ik.Ik MOEST er minimaal 1/2 dagen tussen laten zitten en/of meer als 4 stuks nemen.

Dus nam je elke dag eentje dan snap ik niet hoe je dat gevoel 2 jaar kan hebben,tenzij je er mischien elke keer boven de 4 nam ofzo.

Of is dit een lulverhaaltje van dat je 2 jaar snoept ?

angie123

Bewuste gebruiker
2 jaar lang elke dag???? yeh right!!!!!

Dan voel je er dus NOPPES meer van!!! Onmogelijk dit verhaal. Ga lekker met je vriendjes voetballen of zo ipv. lulverhalen rond te strooien :angry:

El Retro

Wijs gebruiker
Het love gevoel, ik heb bij mezelf gemerkt dat als ik uitga, en ik neem gelijk welke drug, ik een love-gevoel krijg. Bij XTC heb ik dat love-gevoel en ervaring de muziek intenser. Bij de andere drugs gewoon love-gevoel met alles en iedereen. Bij GHB en coke vind ik dat gevoel het leukste :).

zaagmans

Bewuste gebruiker
knetterpipz zei:
oi mensen

ben nieuw hier maar lees al tijdje het forum , propz

Nu heb ik de vraag :

Ik gebruik nou al een een jaar pillen en mdma , meestal pillen.
Nu doe ik het ongeveer 1 keer a 2 keer per maand en dan neem ik 1 a 2 pillen , eerst altijd een halve.

Nu heb ik maar 3 keer ofzo dat love gevoel gehad , de eerste keer en 2 keer op een feesie . Alleen de laatste tijd voel ik nooit meer dat love gevoel en ik snap er geen reet van hoe dat nou komt , ik weet dat je serotonine pijl goed moet blijven om het te krijgen maar zo vaak doe ik het nou ook weer niet en ik eet altijd gezond , voel me goed etc...
Hoe kan ik dit wel weer krijgen ? door middel van 1 pil van 150 mg in 1 keer te nemen of het eerst allemaal te crunchen ? vaak ga ik alleen maar hard en behoorlijk visueel spacend , ook als ik er 3 op een avond heb genomen ... weet iemand iets ?

B.v.d :wink:

Ik denk dat je dat love gevoel niet meer gaat krijgen. Zelf heb ik mijn eerste pil gehad toen ik 18 was en ik ben nu 35. De ene blijft het love gevoel langer houden dan de ander.

Ik heb zelf veel onderzoek gedaan, onder andere naar dit verschijnsel. Gewenning is een factor, maar de serotonine is na een tijd niet gebruiken wel weer aangevuld. Dit zou dus betekenen dat je jezelf weer hetzelfde moeten voelen, mar dat is niet het geval.

Alexander Shulgin noemt dit de brain change. Je brein weet dus wat er gaat gebeuren en het effect is dus geen verassing meer.

Gedeelde smart is halve smart: Ik heb precies hetzelfde!

angie123

Bewuste gebruiker
Helaas neemt het "love'gevoel af jah! Het is idd net zo alsof je hersenen weten wat er gaat gebeuren en je ervaart het nooit meer zo als de eerste keer. Toch als je een tijdje ertussen laat zitten en je neemt het op een niet te volle maag en je zorgt voor een perfect setting, dan is het iedere keer weer genieten. :hearteyes:

Maar iedere dag, dat kan na mijn mening nooit!!! Zonde van de pillen en een aanslag op je lijf.
Geniet maar gebruik het met mate :wave:

HTID

Bewuste gebruiker
Ik heb in mijn leven misschien 12 keer keer xtc gedaan met steeds een pauze van minimaal 2 maanden en ik heb dat love-gevoel nu al niet meer :openmouth: Ook als ik 6 pillen achter elkaar neem niet...

angie123

Bewuste gebruiker
Nou dat vind ik wel erg jammer voor je hoor!!!! Weet je zeker dat je wel goeie pillen hebt?? Met 6 pillen moet je toch wel WAT voelen!!! Ook lekker zijn kristalletjes die doen gegarandeerd hun werk :)
Probeer eens tryptofaan, dat helpt je serotine aan te vullen.

I love the feeling to love :hearteyes:

Albino

Bewuste gebruiker
Ik heb bij de eerste 2x dat love gevoel gehad, maar ik merk ook hoe minder pillen ik neem <2 hoe beter het love gevoel. als ik er 3-4 neem heb ik alleen dat het beeld lekker hard heen en weer gaat, maar daar doe ik het dan ook voor :mrgreen: .

Leiny

Belezen gebruiker
Bij mij ligt het eraan wat ik aan het doen ben, als ik de hele avond al veel aan het dansen ben krijg ik het love gevoel sneller dan wanneer ik zit en aan het praten ben.

SperSIZEboon

Badass junkie
Leiny zei:
Bij mij ligt het eraan wat ik aan het doen ben, als ik de hele avond al veel aan het dansen ben krijg ik het love gevoel sneller dan wanneer ik zit en aan het praten ben.

mwoah ik heb het vaak juist andersom. lig je lekker met ze allen bij elkaar enzo :hearteyes:

Bovenaan