Is tog een lepel met amonia vullen coke er in donderen en verhitten? en dan de coke er weer uit vissen.Jones zei:Hey Peeps,
heeft iemand een goeie methode om snuif coke uit te koken???
ongeveer ja....slipperman zei:Is tog een lepel met amonia vullen coke er in donderen en verhitten? en dan de coke er weer uit vissen.Jones zei:Hey Peeps,
heeft iemand een goeie methode om snuif coke uit te koken???
Mattso zei:dan pak je een wc-papiertje en je zuigt de amoniak er uit
Deranged zei:Vroeg me af of dit ook met speed kan?(Nee, ben 't niet van plan)
hehe ne maat van mij zei da nekeer aan andere matne van mij dat ze dat moestne doen en nu lachen ze hem er soms voor uit en is zin bijnaam speedsigareroaren* zei:Deranged zei:Vroeg me af of dit ook met speed kan?(Nee, ben 't niet van plan)
heb ooit es een speed-joint gerookt .. ruikt en smaakt naar verbrande banden .. dus niet echt aan te raden![]()
Bal0n zei:Ik heb even de topictitel aangepast, zodat het wat duidelijker is.
:PMattso zei:Frenky: Papier zuigt vocht op, je legt duwt dit dus gwn in de amoniak/water (niet op de crack zelf maar ernaast, en je probeert zoveel mogelijk vocht eruit te halen.
Let op mensen, als je dit probeert en je haalt het water er te snel uit, dan kan het zijn dat je dit te snel hebt gedaan en de crack loopt uiteen, als het voor basen is, zul je moeten wachten tot ie opgedroogt is en je er stukjes kan afkrabben. Als het voor chinezen is kan je al wat op je zilverpapier doen en derest laten opdrogen om vervolgens in je druppel te doen.
Have fun, want ik heb het net nog gedaan, lekker high, alles op :'(
Deranged zei:Vroeg me af of dit ook met speed kan?(Nee, ben 't niet van plan)
Mattso zei:Frenky: Papier zuigt vocht op, je legt duwt dit dus gwn in de amoniak/water (niet op de crack zelf maar ernaast, en je probeert zoveel mogelijk vocht eruit te halen.
ze gaat al een tijdje niet naar school heBal0n zei:werdt?
caatje zei:ze gaat al een tijdje niet naar school heBal0n zei:werdt?![]()
Ok, graag zelfs...Mattso zei:Kim, meerderheid vind het niet goed, maar dit komt omdat ze het eenmaal proberen (en het dus ook niet goed lukt) . Chinezen moet je leren, wanneer je het kunt kan je veel zuiniger met de crack omspringen dan met het basen.
Zo heb ik hier net ff 0.3 gecleaned (dit is de term die wij belgen gebruiken om crack te maken van coke) en ben toch al een halfuurtje bezig...
en kan zeker nog een uurtje doorgaan.
Indien nog vragen, laat ze maar komen want ik heb toch niets te doen atm want ben high
Vriendelijke groetjes!!!
boels zei:
boels zei: