Het maken van freebase cocaïne/crack

Wortel

Bewuste gebruiker
Jones zei:
Hey Peeps,

heeft iemand een goeie methode om snuif coke uit te koken???
Is tog een lepel met amonia vullen coke er in donderen en verhitten? en dan de coke er weer uit vissen.

Jones

Newbie
slipperman zei:
Jones zei:
Hey Peeps,

heeft iemand een goeie methode om snuif coke uit te koken???
Is tog een lepel met amonia vullen coke er in donderen en verhitten? en dan de coke er weer uit vissen.
ongeveer ja....
maar hoelang verhitten e.d.
het zal wel eenvoudig zijn, maar niet zo simpel denk ik..

Mattso

Newbie
Men neemt 1 lepel (soeplepel) men gooit de brokjes coke erin en plet deze lichtjes met een kofielepeltje dan tits je de coke terug los want van het pletten plakt ie lichtjes aan de lepel. dan giet je er voorzichtig amoniak over. tot wanneer alle coke erin licht, hangt van de hoeveelheid coke af dus...

Dn verhit je de lepel onderaan liefst in het midden van de plas amoniak, men wacht tot de amoniak kookt en de coke lopend wordt. dan laat je het lichtjes drogen tot ie hard is. dan pak je een wc-papiertje en je zuigt de amoniak er uit (dit moet je best heel goed doen).

Nu heb je crack, MAAR hier cleanen we de crack nogeens met water
dus je laat het in het lepeltje liggen en giet er water bij, zoals met de amoniak, we doen weer hetzelfde en houden het vuurtje weer onder de lepel. Hier wacht ik meestal tot de crack een ronde vast vorm heeft en dan stopt ik.

Ik laat het zo een kleine vijfminuutjes staan
en dan haal ik het water eruit.....

Kim

Wijs gebruiker
Hmm dat wist ik heel niet hoe het werdt gemaakt

ik kop het altijd gewoon kant en klaar

Mattso

Newbie
Frenky: Papier zuigt vocht op, je legt duwt dit dus gwn in de amoniak/water (niet op de crack zelf maar ernaast, en je probeert zoveel mogelijk vocht eruit te halen.

Let op mensen, als je dit probeert en je haalt het water er te snel uit, dan kan het zijn dat je dit te snel hebt gedaan en de crack loopt uiteen, als het voor basen is, zul je moeten wachten tot ie opgedroogt is en je er stukjes kan afkrabben. Als het voor chinezen is kan je al wat op je zilverpapier doen en derest laten opdrogen om vervolgens in je druppel te doen.

Have fun, want ik heb het net nog gedaan, lekker high, alles op :'(

Jeller

Badass junkie
roaren* zei:
Deranged zei:
Vroeg me af of dit ook met speed kan?(Nee, ben 't niet van plan)

heb ooit es een speed-joint gerookt .. ruikt en smaakt naar verbrande banden .. dus niet echt aan te raden :wink:
hehe ne maat van mij zei da nekeer aan andere matne van mij dat ze dat moestne doen en nu lachen ze hem er soms voor uit en is zin bijnaam speedsigare

matthijs

Badass junkie
Het mag allebei?? hmm, ok jij wint, ik heb door dat woordje (zodat ipv opdat) eens een onvoldoende gehaald op een latijn proefwerk :P:confused:

Kim

Wijs gebruiker
Mattso zei:
Frenky: Papier zuigt vocht op, je legt duwt dit dus gwn in de amoniak/water (niet op de crack zelf maar ernaast, en je probeert zoveel mogelijk vocht eruit te halen.

Let op mensen, als je dit probeert en je haalt het water er te snel uit, dan kan het zijn dat je dit te snel hebt gedaan en de crack loopt uiteen, als het voor basen is, zul je moeten wachten tot ie opgedroogt is en je er stukjes kan afkrabben. Als het voor chinezen is kan je al wat op je zilverpapier doen en derest laten opdrogen om vervolgens in je druppel te doen.

Have fun, want ik heb het net nog gedaan, lekker high, alles op :'(

chinezen is dat nou lekker? ik heb t nooit overwogen
ik base t nu gewoon roken door een pijpje

boy

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Vroeg me af of dit ook met speed kan?(Nee, ben 't niet van plan)

De speed hier(amphetamine-sulfaat) is daar niet echt geschikt voor door het te hoge kookpunt. In de VS roken die junkies vaak hun speed (methamphetamine-hcl), omdat het kookpunt daarvan wel geschikt is.

Het kan wel en werkt ook wel, maar je verspilt redelijk wat volgens mij. Vriend van me vertelde er eens een keer over; je spaced heel kort, maar wel superhard.

Mattso

Newbie
Kim, meerderheid vind het niet goed, maar dit komt omdat ze het eenmaal proberen (en het dus ook niet goed lukt) . Chinezen moet je leren, wanneer je het kunt kan je veel zuiniger met de crack omspringen dan met het basen.

Zo heb ik hier net ff 0.3 gecleaned (dit is de term die wij belgen gebruiken om crack te maken van coke) en ben toch al een halfuurtje bezig...

en kan zeker nog een uurtje doorgaan.

Indien nog vragen, laat ze maar komen want ik heb toch niets te doen atm want ben high :tongueout:

Zal vant weekend anders eens een how to met pix maken! :wink:

Vriendelijke groetjes!!!

shakes

Belezen gebruiker
Mattso zei:

Bedankt voor de uitleg! :)

Kim

Wijs gebruiker
ik heb ook lopen knoeien met amoniak en coke om dat ik snuif coke had ipv base

kan iamand het een beetje duidelijk uitleggen want het as niet heel goed volgens mij

ook handig om te weten mocht de nood er zijn

Jones

Newbie
Mattso zei:
Kim, meerderheid vind het niet goed, maar dit komt omdat ze het eenmaal proberen (en het dus ook niet goed lukt) . Chinezen moet je leren, wanneer je het kunt kan je veel zuiniger met de crack omspringen dan met het basen.

Zo heb ik hier net ff 0.3 gecleaned (dit is de term die wij belgen gebruiken om crack te maken van coke) en ben toch al een halfuurtje bezig...

en kan zeker nog een uurtje doorgaan.

Indien nog vragen, laat ze maar komen want ik heb toch niets te doen atm want ben high :tongueout:

Vriendelijke groetjes!!!
Ok, graag zelfs...
hoe duidelijker hoe beter... :wink:

davie

Wijs gebruiker
Misschien is het duidelijker met foto's. In het topic
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3522
werd er ook wat over geschreven.

boels zei:

verdeel de coke in 2 delen

voeg 1 deel maagzout toe tussen de 2 delen coke

voeg flink wa water toe

dit kort verhitten

haal de klonters eruit me een mes

giet water weg

nog eens verhitten, heel kort

de klont eruit hale, en voila ge hebt crack

of

boels zei:

voeg ammoniak toe

kort verhitten

haalt de klont eruit me een mes

giet de ammoniak weg

verhit nog eens, heel kort

haalt de klonter eruit

ZEER BELANGRIJK !!! droogt de klont goed af met papiere zakdoek/keukenrol/wc papier

en genieten van dien brok base :wink: :beer:

skunky

Newbie
het beste is de snuifcoke in een brokje liefst, poeder gaat ook, gewoon int midde van een lepel legge, beetje amonia(c) rond gieten dat de coke erin drijft, dan beginne vuren tot de coke oplost tot een doorschijnende druppel ( hoe doorschijnender hoe beter) dan een velletje wc papier oprolle tot de dikte van een sigaret, heel voorzichtig de amonia eruit zuigen maar niet tege uw druppel komen, juist ervoor blijven, dan met een ander velletje met de hoekjes tot juist tege uw druppel, dan een mes ofzo pakke en roeren in uw druppel tot hij hard word, dan de brok uiteen halen met uw mes tot je fijne korreltjes hebt, dan ist gedaan, je kan ook nog eens met water achteraf koken maar is meestal niet nodig, hoop dat ik een beetje geholpen heb, grtz

Bovenaan