Het is uitkook baar ja maar het verlies is groter als van het blok geslagen.Snuifcoke kan je toch gewoon uitkoken en dan is t weer voor de lepel?
Het is uitkook baar ja maar het verlies is groter als van het blok geslagen.
Cocaïne in de puurste vorm is een parelwit product. Cocaïne in poedervorm is een zout, veelal cocaïnehydrochloride (CAS 52-21-4). Cocaïne voor recreatief gebruik is meestal versneden met poeders als bakpoeder, melkpoeder en suikers zoals lactose, glucose, inositol en mannitol
Snap je nu waarom ik dit niet in me lepel wil hebben om te chinezen wat ik overigens al een tijd niet meer doe.
Parel witte kook ik graag haha ,dat is toch echt wel next level!
Klopt ik refereer naar kwaliteit ,aangezien die best beroerd is op straat kan je aan elke soort geen garantie krijgen of het indd beter is ,coke is coke maar versnijdenis bepaald de kwaliteit.Dit gaat dus vooral over de kwaliteit van de cocaïne. Maar de stof blijft altijd cocaïne. Dat was vooral mijn punt, het is niet als je cocaïne uit Peru hebt dat het i eens cocaïne 2.0 is of dat je van Colombiaanse cocaïne altijd puur is enzovoort.
Er moet nog een zuur bij. Dan schijnt het wel te kunnen.Ik snap het ook niet zo goed. Basecoke is toch helemaal niet wateroplosbaar? dus wat heeft dat dan voor nut in de lepel?
Er moet nog een zuur bij. Dan schijnt het wel te kunnen.
Modknip Sorry extractie methodes zijn niet toegestaan dus helaas dit moeten verwijderen ModknipEr moet nog een zuur bij. Dan schijnt het wel te kunnen.
Modknip
drugsforum.nl
Ik zie geen overtreding maar zie wel dat je me constant op de nek zit.,bv het vervuilen van mijn gabber topic met een berg onzin.Voorwaarden en regels
Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.drugsforum.nl
Zie regel 1
Voorwaarden en regels
Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.drugsforum.nl
Zie regel 1
Ik zie geen overtreding maar zie wel dat je me constant op de nek zit.,bv het vervuilen van mijn gabber topic met een berg onzin.
De bereiding van snuif naar base is geen rocket science
Base spuiten kan echt niet omdat het is omgezet naar een definitieve stof om te roken ,proces is niet omkeerbaar.Valt dit onder regel 1? Deze bewerking is zo basaal.
Dit gaat juist over het spuiten van base.
Base spuiten kan echt niet omdat het is omgezet naar een definitieve stof om te roken ,proces is niet omkeerbaar.
Zoals je misschien wel weet heb ik genoeg sos geshot met bruin erbij ,het enige wat je moet doen bij die modknip of citroenzuur en dat niet vanwege de coke maar de be bruin die erbij zit ,doe je er geen zuur bij kom je zwaar in de problemen met de aderen (stukje harm reduction)
Precies oplossen in water en dan handwarm shotten ,is hij te koud krijg je hart een opdonder daarom warmde ik de spuit met inhoud op in me hand.Coke zonder hero kan gewoon zonder iets anders dan water geshot worden?
Komt omdat je nogal veel ongefundeerde uitspraken doet.Ik zie geen overtreding maar zie wel dat je me constant op de nek zit.,bv het vervuilen van mijn gabber topic met een berg onzin.
Precies oplossen in water en dan handwarm shotten ,is hij te koud krijg je hart een opdonder daarom warmde ik de spuit met inhoud op in me hand.
Maar shotten is je eindstation he dus ik raad het niemand aan!
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor van iemand hier ,wat een toeval he maar tot ziens ik ga je blokkeren.Komt omdat je nogal veel ongefundeerde uitspraken doet.
Vrij weinig ,je krijgt een flash van enkele minuten en dan ren je weer naar je dealert haha ,net als FreebaseWat is het verschil met base roken?
Base naar HCl kan wel, maar is lastiger dan andersom. De winning op de cocaleiro levert base op. De blokjes die gesmokkeld worden zijn voor zover ik weet altijd HCl.Base spuiten kan echt niet omdat het is omgezet naar een definitieve stof om te roken ,proces is niet omkeerbaar.
Zoals je misschien wel weet heb ik genoeg sos geshot met bruin erbij ,het enige wat je moet doen bij die combo is modknip en dat niet vanwege de coke maar de be bruin die erbij zit ,doe je er geen zuur bij kom je zwaar in de problemen met de aderen (stukje harm reduction)
Interessant,bedoel je niet HCL?Base naar HCl kan wel, maar is lastiger dan andersom. De winning op de cocaleiro levert base op. De blokjes die gesmokkeld worden zijn voor zover ik weet altijd HCl.
De L wordt klein geschreven in HCl, HydroChloride. https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_chlorideInteressant,bedoel je niet HCL?
Dat is een lokaal verdovende coke met de euforische eigenschappen gebruikt door kno artsen.
HCI is totaal nieuw voor me
Top duidelijk al is het wel een omslachtige manier om het terug om te zetten naar snuifcoke wat hier in de regio niet voorkomt.De L wordt klein geschreven in HCl, HydroChloride. https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_chloride
Cocaine HCl = snuifcoke.
Ik zie al waar de verwarring is ontstaan. @Soulassasins heeft een heel andere associatie met een lepel als dat ik die heb.
Ik gebruikte lepels lauter om te shotten. Met coke HCl dus. Ofja, dat heb ik ooit één keer gedaan, maar ik vond het verschrikkelijk. Heel kut. Ik gebruikte de lepel vooral voor andere middelen.
Jij base-te ook?
Maargoed, het junken tips topic was ergens anders volgens mij 😅
De lepel en de naald hebben wij gemeen ,daar is indd verwarring ontstaan bij deze ook mijn excuus als ik iets verkeerds heb gezegd .Pas in de laatste maanden van mijn gebruik. Om op die manier wat minder flakka te roken en daarmee m'n psychoses wat te dempen.
Ik shotte juist heel veel.
(Ja dat lees je goed. Crack roken om minder psychotisch te raken 🤣 Gare zooi die pyro's)
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik gebruikte om uit te koken. Iets stabielers dan een lepel wel. God hoe vaak ik zo'n ding, met drugs, wel niet uit m'n handen heb laten kletteren. Op een gegeven moment had ik een uitvouwbare lepel (met mes en vork). Een soort Zwitsers zakmes lepel. Die kon ik gewoon stabiel neerleggen met een waxinelichtje eronder. Dat werkte wel goed.
Maargoed, het junken tips topic was ergens anders volgens mij 😅
Ik heb 5 van deze diagnoses staan. Inmiddels mag ik ze volgens de DSM inmiddels 'in langdurige remissie' noemen. 😊"Stimulant use disorder"
Vragen om of geven van informatie betreffende:Ik zie geen overtreding maar zie wel dat je me constant op de nek zit.,bv het vervuilen van mijn gabber topic met een berg onzin.
Ik begrijp het ,en ik snap ook dat jij mij begrijpt dat het niet kwaadwillend bedoeld is dus mijn excuus en bedankt om de hamer thuis te laten haha.Vragen om of geven van informatie betreffende:
- verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
- prijzen van drugs en/of grondstoffen
- drugsdealers en/of hoe te dealen
- productie/extractie van illegale middelen
- smokkelen van illegale middelen
Je overtreed zeker een regel namelijk productie of extractie van illigale middelen. Laat dit een waarschuwing zijn. Sorry ik zou ergens ook willen dat we dit kunnen bespreken maar helaas is dit toch gewoon echt een regel.
Ik zal je uitleg toch moeten verwijderen maar zal niet mijn banhamer gebruiken hoor LoL![]()
Vragen om of geven van informatie betreffende:
- verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
- prijzen van drugs en/of grondstoffen
- drugsdealers en/of hoe te dealen
- productie/extractie van illegale middelen
- smokkelen van illegale middelen
Je overtreed zeker een regel namelijk productie of extractie van illigale middelen. Laat dit een waarschuwing zijn. Sorry ik zou ergens ook willen dat we dit kunnen bespreken maar helaas is dit toch gewoon echt een regel.
Ik zal je uitleg toch moeten verwijderen maar zal niet mijn banhamer gebruiken hoor LoL![]()
Het is ook lastig, ook voor ons mods om hier een duidelijke grens te leggen.Oh. Sorry.
Ik begreep ook niet precies waar die grens ligt.