Het multigaz topic.

Obsessed

Belezen gebruiker
Er zitten een paar irritante ****** op dit forum.

Slunse, ga je de puntjes op de i zetten ? Dit is geen school, maar een forum en zolang de boodschap duidelijk overkomt moet je niet lopen zeiken over schrijf fouten ! Ga naar school en hang daar de wijsneus wat uit hé.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Obsessed zei:

Slunse, ga je de puntjes op de i zetten ? Dit is geen school, maar een forum en zolang de boodschap duidelijk overkomt moet je niet lopen zeiken over schrijf fouten ! Ga naar school en hang daar de wijsneus wat uit hé.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
komaan he
ge zou het juist goed moeten vinden.
je leert hier eerst en vooral over drugs + je leert hier foutloos schrijven.
wa moet ne mens nog meer hebben. :wink: :wink: :mrgreen: :wave:

flash kieke

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
flash kieke zei:
Psychonaut1976 zei:
slunse zei:
waarom ik je een hersenloze idioot noem?

daarom:
flash kieke zei:
Je wordt er dom van ja,en schadelijk is het ook,maar welke drug niet?

ingredienten staan er niet op

Maar het is wel super lekker qwa effect
omdat je gewoon de zoveelste idioot bent die alles pakt wat hij maar kan om van de kaart te zijn. dat verklaart de idioot. waarom ga je nog geen lijm snuiven?
en het is gezegD, niet gezegT, slimme jongen. dat verklaart de hersenloze.

@ deranged, waarom balOn hierin betrekken? problemen met terechte kritiek ?

Ik sluit me aan bij slunse om de volgende dood eenvoudige reden,

Iemand geeft aan.. ja je wordt er dom van en het is schadelijk,wat natuurlijk logisch is.En niet zomaar schadelijk heel erg schadelijk en heel erg dom.

Waarom van die rare fratsen uithalen die de gezondheid echt direct schade aanbrengen terwijl er genoeg middelen zijn waarvan je echt space wordt en niet zo schadelijk zijn?We leven toch niet niet in de favelas in brazilie?

Dat was zijn boodschap volgens mij...en die van mij ook eigenlijk.
Natuurlijk blijft dit een *drug* forum waar we ervaringen met elkaar delen
maar het mag idd wel gezegd worden dat het stom is sommige middelen/stoffen *niet eens drugs* te gebruiken voor een high toch?

Straks komt de volgende om boven een liter blik asseton te gaan hangen wel een leuke high geeft..snappie..asseton is ook geen drug...en dit is een drugsforum toch?

Multigaz hoort bij drugs hoor(vluchtige snuif middelen) :)

Ow ok dan ga ik ff me aansteker bijvullen met drugs.. :grin:
Alles kan je drugs noemen meissie,maar kom op hee je weet toch... :wave:

Bedank hoor :P

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
http://www.druglijn.be/info_drugs/drugsABC/vluchtige%20snuifmiddelen/index.html

Hiere :)

En omdat het in zoon drug site stond,dacht ik dat het een drug is :wave:

Haha ok ik snap je,maar die site maakt het nog geen drug hoor,vluchtige snuifmiddelen tsja..benzine ontbreekt nog...

Maar zoals slunse al zei..lijmsnuiven etc..waarom?
Zijn reactie is wat geirriteerd,maar ik begrijp het wel ik irriteer me er ook een beetje aan zo onnodig..

Maarja we zijn wel een wetenschap rijker door je post. :grin:

Jeller

Badass junkie
spacekonijn zei:
gewoon gas voor een aansteker?
gebruiken mensen dat?
of alleen jij kieke haha klinkt wel leuk hoe je t verteld , hoe kom je erop om het te proberen?

leuk is het idd, kheb er een paar jaar geleden nog mee geëxperimenteerd echt rare bedoening, je stem wordt er zo diep en hol van alsof er iets in je keel zit, je beeld wordt zo gepixeld alsof je naar een computerscherm kijkt, maar tis echt veel te slecht voor je hersenen, je wordt er vlug dom door.. tis te vergelijken met lijm snuiven qua schadelijkheid..

wel leuk voor een keertje

flash kieke

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
Obsessed zei:

komaan he

Maar waarom begint hij dan alleen tegen mij te zeiken?Omdat ik een idioot ben?Whahahaha(wat een reden dan)

Ik begin hier toch ook geen mensen af te zeiken,of wel?
Maar ja,als hij trots is proberen om Ballon te zijn,mij ni gelaten hoor
:wave:

Jeller

Badass junkie
hmmm kzou er toch mee oppassen hoor, de 1ste keer dat ik het deed dacht ik dat ik dood ging gaan, kwerd duizelig en alles werd zwart.. maar tis echt wel verslavend want het werkt kort en tis nog lekker ook :hearteyes:

voor zo hele af en toe te doen (lees 1 keer per jaar) kan het wss niet veel kwaad, maar kdenk toch dat je vlug permanente hesensschade krijgt

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
Obsessed zei:

komaan he

Maar waarom begint hij dan alleen tegen mij te zeiken?Omdat ik een idioot ben?Whahahaha(wat een reden dan)

Was gewoon zijn eerste reactie,trek het je niet aan,waarom weet je inmiddels toch?

No hard feelings girlie :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
Obsessed zei:

komaan he

Was gewoon zijn eerste reactie,trek het je niet aan,waarom weet je inmiddels toch?

Nu doe je het weer he :P

Ik ben wel iemand van het mannelijk geslacht :mrgreen:

flash kieke

Wijs gebruiker
Jeller zei:
hmmm kzou er toch mee oppassen hoor, de 1ste keer dat ik het deed dacht ik dat ik dood ging gaan, kwerd duizelig en alles werd zwart.. maar tis echt wel verslavend want het werkt kort en tis nog lekker ook :hearteyes:

voor zo hele af en toe te doen (lees 1 keer per jaar) kan het wss niet veel kwaad, maar kdenk toch dat je vlug permanente hesensschade krijgt

idd,het is zwaar verslavend,heb daar nu elke dag goesting in + het is goedkoop.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Psychonaut1976 zei:
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
Obsessed zei:

komaan he

Ow meen je dat nou,ik zou zweren dat ik een keer een soort gabberwijfie foto bij je naam zag staan..Vergis ik me ff... :mrgreen:

flash kieke

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
flash kieke zei:
Psychonaut1976 zei:
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
Obsessed zei:

komaan he

Ow meen je dat nou,ik zou zweren dat ik een keer een soort gabberwijfie foto bij je naam zag staan..Vergis ik me ff... :mrgreen:

Whahahaha,lol :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
flash kieke zei:
Jeller zei:

idd,het is zwaar verslavend,heb daar nu elke dag goesting in + het is goedkoop.
Ik had er ook veel zin in maar he is zijn schade nie waard

qlo

Experimenterende gebruiker
ik bedoelde, staan jullie ook zo negatief tegenover ether als tov multigaz

slunse

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
Obsessed zei:

komaan he

ik begin jou af te zeiken omdat je de enigste bent die trots verklaart dat hij graag solventen inademt, omdat je ermee koketteert hoe ongezond het wel niet is maar toch zo lekker, en omdat je hiermee het prototypische clichébeeld van een domme junk neerzet wat niemand van ons ten goede komt. als ze op een site zeggen dat je van stront snuiven een kick krijgt, ga je het dan ook doen?
en als je dan spelfouten maakt die getuigen van rasechte idiotie, dan kan ik het idd niet laten om je daarop te wijzen. ik hoef helemaal niet aan BalOn te denken om geirriteerd te raken door je pubergedrag

matthijs

Badass junkie
slunse zei:
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
Obsessed zei:

komaan he

ik begin jou af te zeiken omdat je de enigste bent die trots verklaart dat hij graag solventen inademt, omdat je ermee koketteert hoe ongezond het wel niet is maar toch zo lekker, en omdat je hiermee het prototypische clichébeeld van een domme junk neerzet wat niemand van ons ten goede komt. als ze op een site zeggen dat je van stront snuiven een kick krijgt, ga je het dan ook doen?
en als je dan spelfouten maakt die getuigen van rasechte idiotie, dan kan ik het idd niet laten om je daarop te wijzen. ik hoef helemaal niet aan BalOn te denken om geirriteerd te raken door je pubergedrag

Jezus gast chill out...het is maar een spelfoutje...En sowieso als hij toch een topic er over aan wil maken. Ik vind het ook nogal bizar hoeveel GHB jij gebruikt...
Ik zal in het vervolg ook al jouw posts gaan checken op fouten.

BacingsPen

Badass junkie
waarom iemand afzeiken, als hij/zij zelf al aangeeft dat het onverstandig is wat hij/zij doet?

Deze man heeft lijkt me meer aan wat steun/goede adviezen? :confused:

Voor degenen die zich aangesproken voelen, voortaan gelieve proberen om minder 'aanvallend' over te komen je mede DF'er!

flash kieke

Wijs gebruiker
Heb derjuist iets vies meegemaakt.

Zat onder de multigas, en innees gebeurd iets heel raar.
Ik lag gewoon in de zetel,en ik bijt zo op mijn tong en ik voel innees een klein stukje vlees tussen mijn knokels wegfloppen en ik kreeg een blaas op mijn tong , als ik mijn tong los liet ging dat blaasje weg en ter gelijker tijd floepte dat stukje vlees tussen mijn knokels :confused: En het vieste moment was,toen ik die ervaring met dat stukje vlees had,was,toen ik uitademde via neus en opeens ging dat blaasje van mijn tong weg en voelde iets door men neus naar buiten vliegen,en toen ik weer inademde met men neus zag ik dat stukje door men neus gaan en voelde dat ook dat het in men neus terug schoot,en tergelijker tijd popt dat blaasje terug op mijn tong. :confused:

Srry als je der niet aan uit kan.
Heb het zo duidellijk mogenlijk samengevat :)

dopetester

Ja wel een vettig verhaalke :openmouth:

Heb in mijn jonge jaren ook wel eens multigaz gebruikt en is wel leuk als je niets anders voor handen hebt.
In mijn buurt is multigaz een rage geweest die door wele mensen gevolgd werd.(weet niet of het nu nog zo is).Ik spreek dan wel over een jaar of 7 geleden toen ik nog 16 jaar was.Onwetende wat het eigenlijk was gebruikte ik af en toe multigaz. Schadelijk is het zeker,ik raad het niemand aan om te gebruiken want zoooo leuk is het eigenlijk niet,beter een joint dan... of nog beter lachgas :wink: :wink: ,veeeeeeeeel lekkerder.

Greetz...

spaciemen

Newbie
ik heb een vraag.
kan je vn dit gas een bad trip krijgen.
en hoe lang duurt een trip met dit gas.
zo ja hoe groot is het effecht.
enz enz...

dopetester

spaciemen zei:
ik heb een vraag.
enz enz...

Euhm,trippen kun je het niet echt noemen,dus "bad" gaan is daardoor ook praktisch onmogelijk. :) (denk ik).Je moet al een paar minuten aan die bus gezeten hebben vooraleer je er iets van voelt en als je dan stopt is het na 10 min zeker weg.Hoofdpijn kan je er wel van krijgen,was bij mij zo na halve bus. :cry:
Meer dan wat draaiingen en dergelijke krijg je hiervan niet,dus zeker NIET de moeite om dit te proberen als je het mij vraagt. :sunglasses:

Greetz...

flash kieke

Wijs gebruiker
dopetester zei:
spaciemen zei:
ik heb een vraag.
enz enz...

Euhm,trippen kun je het niet echt noemen,dus "bad" gaan is daardoor ook praktisch onmogelijk. :) (denk ik).Je moet al een paar minuten aan die bus gezeten hebben vooraleer je er iets van voelt en als je dan stopt is het na 10 min zeker weg.Hoofdpijn kan je er wel van krijgen,was bij mij zo na halve bus. :cry:
Meer dan wat draaiingen en dergelijke krijg je hiervan niet,dus zeker NIET de moeite om dit te proberen als je het mij vraagt. :sunglasses:

Greetz...

Gij meent da?
Heb hier al een soort van badtrip gekregen,maar dat halicuneren en zo begin je pas te krijgen als je het al effe gebruikt.
En als je hier een badtrip van krijgt dan is het pas over wanneer de multigaz is uitgewerkt,en dan kan het makkelijk 3dagen duren dat het in je hoofd blijft en heb je schrik van multigaz.

Ik gebruik ook geregeld butaangas als roesmiddel. Ik inhaleer het gewoon vanuit zo'n fles om mee te koken, is net hetzelfde als dat gas voor aanstekers. Het geeft een heel vreemd effect. Ik krijg er allerlei gekke gedachten van. Het is net of ik in een droom met open ogen zit. Wat ik zie en hoor, dringt helemaal anders tot me door. Ik weet niet wat voor effect het op anderen heeft, maar ik krijg er meer van dan alleen maar wat draaiingen. Het lijkt erop dat, door butaangas in te ademen, mijn onderbewustzijn naar boven komt.

Het geeft achteraf wel een nogal katerig gevoel, dat echter tamelijk snel overgaat, na een tot twee uren is de kater gewoonlijk voorbij.

Jeller

Badass junkie
spaciemen zei:
ik heb een vraag.
enz enz...
echt slecht gaan zal je niet doen, want tduurt maar 5 minuten.. maar tzou wel lichamelijk even mottig kunnne zijn.. ik had de eerste keer echt veel te veel binnen en kzag volledig zwart.. kdacht ja nu ist gedaan me mij :grin:

5 minuten later zette ik nog eentje.. tis wel leuk hoor, maar de moeite niet.. blijf er dus maar af of ge zijt binnen een paar weken de helft van uw denkvermogn kwijt :wink:

Bovenaan