het niet rielekste van doorhale!

Lana

Wijs gebruiker
Nee man. Als je de tijd hebt en ff geen verantwoording is het super, lekker doorhalen. Dat het ´s ochtends langzaam licht wordt, de vogeltjes gaan fluiten, de dauw op de ramen.
Je doet het raam lekker open met je vage kop, die frisse lucht die je in je gezicht krijgt. Als je met andere mensen bent: die gare koppen om je heen en de vage gesprekken.
Ik vind het super.
En toch zeker als het die dag markt is, kun je lekker vaag over de markt gaan lopen en een broodje eten. En dan weer verder snuiven.
En dan begin je weer van voor af aan. Wordt het weer donker, en dan weer licht...

candy

Bewuste gebruiker
het is gelijk hier boven gezegd:als je tijd heb en geen verantwoordelijkheid: dan is het dus ook gewoon super. er kan dan, volgens mij, niks tegen op. het geeft mij een gevoel van totaale vrijheid en gewoon genieten!!

Lana

Wijs gebruiker
Soms ook, dan was ´t minder.
Als je verplichtingen had de volgende dag. Werk bijvoorbeeld. Maar toch tegen beter weten in ging zitten doorhalen. Dan kon je de klok wel van de muur kijken, met het bijbehorende onbehaaglijke gevoel.
En dan werd het tijd om naar je werk te gaan, en dan ging je niet zonder af te bellen. En durfde je vervolgens je telefoon niet meer aan te zetten.
En bang dat er iemand aan de deur zou komen of je zou komen zoeken. Oh oh. Da waren nog ´s tije...

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik wou dat dat kon tegenwoordig :cry:

De klok is op zo'n avond mijn grootste vijand. Ik kan gewoon niet meer doorhalen als ik bedenk dat de verantwoordelijkheid weer roept over twee dagen.

Maar als je die niet hebt is het aan iedereen aan te bevelen:

rode lucht en in de zomer een zonnetje en een temperatuur alsof het overdag is......maar zooooo rustig.
Heerlijk is dat.

melissa

Wijs gebruiker
Lana zei:
Soms ook, dan was ´t minder.
Als je verplichtingen had de volgende dag. Werk bijvoorbeeld. Maar toch tegen beter weten in ging zitten doorhalen. Dan kon je de klok wel van de muur kijken, met het bijbehorende onbehaaglijke gevoel.
En dan werd het tijd om naar je werk te gaan, en dan ging je niet zonder af te bellen. En durfde je vervolgens je telefoon niet meer aan te zetten.
En bang dat er iemand aan de deur zou komen of je zou komen zoeken. Oh oh. Da waren nog ´s tije...

jajaja lana ik voel em helemaal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
vooral dat de klok van de muur kijken(melissa zit zich hiero te bescheuren)
en die van de telefoon en niet meer bellen :grin: :grin: :grin: (nog meer lol)

Psilo

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Ik ging dan gewoon door op m'n werk, gezellig hoor.

Ik weet niet wat voor werk je doet maar ik kan me veel werk voorstellen waarbij het geen kwaad kan (sterker nog een beetje speed op het werk kan in sommige gevallen zelfs goed werken denk ik)

melissa

Wijs gebruiker
Psilo zei:

De klok is op zo'n avond mijn grootste vijand. Ik kan gewoon niet meer doorhalen als ik bedenk dat de verantwoordelijkheid weer roept over twee dagen.

rode lucht en in de zomer een zonnetje en een temperatuur alsof het overdag is......maar zooooo rustig.
Heerlijk is dat.

totaal vaag vind ik t,altijd al gevonden.....
en als je een club uitkomt helemaal bezweet zat en van de kaart en buiten fluiten de vogels en schijnt t zonnetje....
kreeg er altijd een opdonder van......
brrrrrrrrrrr wat een vertiefd moment was dat altijd......
nachtmerries.....
ik geniet niet meer van in de ochtend fluitende vogeltjes,echt niet

Deranged

Badass junkie
Psilo zei:
Deranged zei:

Ik weet niet wat voor werk je doet maar ik kan me veel werk voorstellen waarbij het geen kwaad kan (sterker nog een beetje speed op het werk kan in sommige gevallen zelfs goed werken denk ik)
Containers lossen deed ik. Lachen man.

Psilo

Bewuste gebruiker
melissa zei:
Psilo zei:

Heerlijk is dat.

en als je een club uitkomt helemaal bezweet zat en van de kaart en buiten fluiten de vogels en schijnt t zonnetje....
nachtmerries.....

Als ik tegenwoordig de vogeltjes hoor fluiten wordt ik er sjagerijnig van....
Gelukkig wordt het winter :wink:
Misschien zit doorhalen er dan weer meer in......

Psilo

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Psilo zei:
Deranged zei:

Containers lossen deed ik. Lachen man.

Lijkt me geen probleem, lijkt me best gezellig met een beetje poeder in je neus :wink:

melissa

Wijs gebruiker
Psilo zei:
melissa zei:
Psilo zei:

Heerlijk is dat.

nachtmerries.....

Als ik tegenwoordig de vogeltjes hoor fluiten wordt ik er sjagerijnig van....
Gelukkig wordt het winter :wink:
Misschien zit doorhalen er dan weer meer in......

idd lang leve de winterklok,daar kan ik me meer in vinden :wave:
vroeg donker,lang donker.........

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Op zijn tijd is het wel lachen,bv zaterdagochtend met de vage kop supermarkt in bij al die frisse mensen,lekker vruchtesap halen met croisantjes...en dan de rest vd dag lekker chillen en films kijken...

Bovenaan