dread_head
Belezen gebruiker
Zoooooooon kutgevoel..
ahw,,
ahw,,
Lana zei:Soms ook, dan was ´t minder.
Als je verplichtingen had de volgende dag. Werk bijvoorbeeld. Maar toch tegen beter weten in ging zitten doorhalen. Dan kon je de klok wel van de muur kijken, met het bijbehorende onbehaaglijke gevoel.
En dan werd het tijd om naar je werk te gaan, en dan ging je niet zonder af te bellen. En durfde je vervolgens je telefoon niet meer aan te zetten.
En bang dat er iemand aan de deur zou komen of je zou komen zoeken. Oh oh. Da waren nog ´s tije...
Deranged zei:Ik ging dan gewoon door op m'n werk, gezellig hoor.
Psilo zei:Ik wou dat dat kon tegenwoordig![]()
De klok is op zo'n avond mijn grootste vijand. Ik kan gewoon niet meer doorhalen als ik bedenk dat de verantwoordelijkheid weer roept over twee dagen.
Maar als je die niet hebt is het aan iedereen aan te bevelen:
rode lucht en in de zomer een zonnetje en een temperatuur alsof het overdag is......maar zooooo rustig.
Heerlijk is dat.
Containers lossen deed ik. Lachen man.Psilo zei:Deranged zei:Ik ging dan gewoon door op m'n werk, gezellig hoor.
Ik weet niet wat voor werk je doet maar ik kan me veel werk voorstellen waarbij het geen kwaad kan (sterker nog een beetje speed op het werk kan in sommige gevallen zelfs goed werken denk ik)
melissa zei:Psilo zei:Ik wou dat dat kon tegenwoordig![]()
De klok is op zo'n avond mijn grootste vijand. Ik kan gewoon niet meer doorhalen als ik bedenk dat de verantwoordelijkheid weer roept over twee dagen.
rode lucht en in de zomer een zonnetje en een temperatuur alsof het overdag is......maar zooooo rustig.
Heerlijk is dat.
totaal vaag vind ik t,altijd al gevonden.....
en als je een club uitkomt helemaal bezweet zat en van de kaart en buiten fluiten de vogels en schijnt t zonnetje....
kreeg er altijd een opdonder van......
brrrrrrrrrrr wat een vertiefd moment was dat altijd......
nachtmerries.....
ik geniet niet meer van in de ochtend fluitende vogeltjes,echt niet
Deranged zei:Containers lossen deed ik. Lachen man.Psilo zei:Deranged zei:Ik ging dan gewoon door op m'n werk, gezellig hoor.
Ik weet niet wat voor werk je doet maar ik kan me veel werk voorstellen waarbij het geen kwaad kan (sterker nog een beetje speed op het werk kan in sommige gevallen zelfs goed werken denk ik)
Psilo zei:melissa zei:Psilo zei:Ik wou dat dat kon tegenwoordig![]()
Heerlijk is dat.
totaal vaag vind ik t,altijd al gevonden.....
en als je een club uitkomt helemaal bezweet zat en van de kaart en buiten fluiten de vogels en schijnt t zonnetje....
kreeg er altijd een opdonder van......
brrrrrrrrrrr wat een vertiefd moment was dat altijd......
nachtmerries.....
ik geniet niet meer van in de ochtend fluitende vogeltjes,echt niet
Als ik tegenwoordig de vogeltjes hoor fluiten wordt ik er sjagerijnig van....
Gelukkig wordt het winter![]()
Misschien zit doorhalen er dan weer meer in......