het-ongewild- verslaafd aan weed

Missie

Newbie
na 3 opnames, verschillende behandelingen door gg net , clean worden van cole, speed, xtc, alcohol en wiet,en het kwijtraken en terugkrijgen ( na een gevecht) van mn kids, ben ik na 4 jaar clean te zijn, nu alweer dik en jaar vet aan het blowen
Ik ben 33n alleenstaande moeder van 2 dochters en thuis gaat het wel goed, goede cijfers op school, fijn e omfang etc

maar ik bemerk dat ik het blowen niet meer fijn vind. Ik ben erg verslavingsgevoelig (zoals mn bijna hele vaders familie :flushed: )

ik slik veel medicatie (oxazepam, 4 x 50 mg) depakine, 2x en ritalin (liefst zo nodig)

Ik heb een vorm van autisme , normaal IQ. ik weet hoe moeijlij en pijnlijk het is om clean te worden

heb de drank en drugs altijd beschouwd als mn beste vriend die me door veel narigheid heen geslepen heeft :(

Ik ben dankbaar (at ik nooit had kunnen voorstellen) voor mijn leven zonder drank en harddrugs, wel merk ik dat mn wietverslaving me weer parten speelt, het is weer een verslaving

ik minder al met medicatie, nu wil ik graag weer stoppen/ minderen met wiet
mn omdat ik merk dat het me persoonlijk afzwakt

ik ga dit aankomende 2 weken erg proberen (kerstvakantie kids, hun zijn veel logeren) heb veel ervaring met tvp plannen en weet dat ik het alleen niet ga redden

hoop het wel en ga mn best doen, morgen maar eens rondneuzen hier :)

tips als afleiding e.d weet ik, maar het moeilijkst vind ik om te gaan met dat wanhopige frustrerende verdrietige woedende gevoel :(

ik hoop hier vele tips te kunnen lezen, heb zelf veel ervaring met detox en terugval en clean worden, hoop dat ik er wat aan heb en ze misschien kan delen als iemand daar behoefte aan heeft

(ps ook heb ik ADHD , ik denk. zeg het maar gewoon, vandaar mn lap tekst, ik typ sneller dan ik denk.

ben laatste tijd oververmoeid, overprikkeld en financieel gaat het ook niet optimal

ik weet uit ervaring dat een clean leven mega fijn kan zijn maar wil een opname ten zeerste voorkomen :( :confused:

groetjes een persoon die wacht op een trein die niet komt :wink:

)ps ik zag hier geen voorstel topic, dit is mn 2e forum, normaal slaap ik nu al. maar misschien ga ik morgen 3 dagen weg, tot rust komen, kids en mn honden kunnen dan logeren, mn hoofd is te vol

nog maar snel een pafke :flushed: ) ik heb gemerkt dat standaart hulp niet zo vaak helpt, persoonlijke gesprekken, opnamess, het geluk de goede behandelmethode te treffen, omstandigheden en wilskracht spelen een mega rol

fijne dag alles iig :) Missy

Missie

Newbie
dank je, misschien moet ik het eens kopieren :P
ik zie vnl actieve gebruikers? veel verslaafden? Is het de bedoeling van dit forum om drugs populair te maken of om drugs openbaar en minder crimineel te maken en wél de nadelige gevolgen ervan benoemt?
ik zag dat er al leden van 14 zijn :smilingimp: das een jaar ouder dan mn dochter :grin: :tearsofjoy: :stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Missie zei:
dank je, misschien moet ik het eens kopieren :P
ik zie vnl actieve gebruikers? veel verslaafden? Is het de bedoeling van dit forum om drugs populair te maken of om drugs openbaar en minder crimineel te maken en wél de nadelige gevolgen ervan benoemt?
ik zag dat er al leden van 14 zijn :smilingimp: das een jaar ouder dan mn dochter :grin: :tearsofjoy: :stoned:

Welkom!

Of er veel verslaafden zijn kan ik niet zeggen zo, maar zullen er wel genoeg zijn lijkt me zo.
Bedoeling is eigenlijk informatie/vragen/antwoorden geven van elkaars posts/ervaringen en zo onder andere te helpen aan meer/beter verantwoord gebruik. Drugs populair maken is ons doel niet, maar een post van iemand over een middel waar hij dolenthousiast over is kan dat bij sommige natuurlijk een idee geven om het eens te doen. Maar dat geld bij praktisch alles wat je leest/ziet op tv,internet etc. Het is goed om ook de nadelen te noemen natuurlijk. Helpt ook mee met 'verstandig/veiliger' gebruik.
Zitten jonge leden bij inderdaad, hopelijk lezen de meeste zich er gewoon goed over in ipv wasted worden :wink:

Fijne jaarwisseling alvast!

Bovenaan