Het Spuiten & Slikken drug test request topic.

Agonist

Experimenterende gebruiker
jcutter123 zei:
Agonist zei:
Welnee, er moeten geen andere drugs worden getest! Anders komen al die onbekende soorten drugs veel te veel in de bekendheid(wil jan en alleman ze hebben) en in de media met de daarbij vaak voorkomende slechte reputatie(veroorzaakt door jan en alleman die het op tv zagen en het dus ook moesten proberen).

Laat de schaarse en onbekende drugs maar over aan de echte psychonauten en uit de media graag!
Van mij zou er nog wel meer onderzoeken uitgevoerd mogen worden met name voor; lsd en dmt. Dat gebeurt alleen als daar geld voor is en dat gebeurt als het interessant word en dat word het als er veel ongelukken of andere onzin ermee gebeuren. Ik kan echt niet geloven dat lsd zo veilig is zoals dat hier op df <-> erowid word beweerd. Er moeten toch veel meer feiten zijn dan nu bekend is? Mja, ik hoop erop dat lsd 1 van de veiligste drug is :)

Mits je psychisch in orde bent, ben ik van mening dat lsd veiliger is dan paddo's! En paddo's zijn zelfs legaal!

Telefoon

Wijs gebruiker
Mescaline..
en Duidelijk

Datura !

( ik heb er nog steeds 50 zaden van <_< ) :P

Combinaties van drugs :P

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Ik ben wel van mening dat de wat meer obscure drugs beter niet in spuiten en slikken moeten getoond worden, jongeren komen er zo goed als niet mee in contact ( behalve in bepaalde kleine kringen ) en dan trek je alleen maar de aandacht van de bezorgde ouders en de media die alles overinterpreteerd ( bijvoobeeld Salvia in amerika ).

Tot nu toe is spuiten en slikken positief/neutraal geweest voor de drugswereld, maar heb liever niet dat ze iets flauws ontketenen ( perongeluk natuurlijk ) :)

shokora

Wijs gebruiker
Ik zit een beetje in een tweesplitsing wat dat betreft.

Aan de ene kant is het voor de psychonauten scene veel veiliger om spuiten en slikken niet kennis te laten maken met de obscure drugs. Jongeren komen er toch niet mee in aanraking dus waarom voorlichting over geven. Er zullen weinig jongeren zijn die voor de lol ergens 5-MeO-AMT vandaan weten te trekken.

Aan de andere kant, kan zoiets wel een revolutie in de acceptatie van drugs als serieus spul zijn.

De vraag is dus totaal hoe de maatschappij er op reageert. Als opeens verschillende mensen aparte drugs gaan gebruiken waar vrij weinig van bekend is, is dat negatief. Maar het kan ook zijn dat drugs steeds meer wordt gezien als iets voor serieuze psychonauten.

Maar gezien mijn ervaring met de maatschappij tot nu toe, zal het wel weer de debiele kant zijn :(

Bovenaan