Het uitbrakken na de pep

CCNB

Newbie
Ik heb hier een klein dingentje waar ik toch ff wat meer over wil weten. Ik heb afgelopen woensdag met een paar man een avondje pep gedaan. Die nacht niet geslapen en de volgende dag goed gegeten, veel vitaminen, en goed gedronken. Toen ben ik dus ‘snachts (vannacht dus) gaan slapen en daar had ik wel verdomde zin in. Maar toen kreeg ik (ik denk net nadat ik nog wat gegeten had ‘snachts) een ligt steekje in mijn lever. En nu zit dat steekje er nog steeds. Het is niet pijnlijk en ik voel het alleen als ik op een bepaalde manier beweeg. Ook toen ik vanmiddag een tijd achter de pc stil had gezeten en toen op stond was het steekje ff weg. Ik heb die avond met 4 anderen gedaan en die hebben helemaal niks geen last van een steekje oid, we hebben wel allemaal ongeveer even veel gehad.

Immo

Badass junkie
Waarschijnlijk is het niets en zit je jezelf alleen maar gek te maken, als je over een paar dagen nog last van hebt zou ik even naar de dokter gaan. :)

atbboy

Bewuste gebruiker
Heb ik ook wel is...
Komt denk ik gewoon doordat de pep wordt afgebroken.

Nja, maak je maar niet teveel zorgen na een dag of 2 is het bij mij meestal wel weg.
Als het dan nog niet over is zou ik naar de dokter gaan, suc6 ermee!

Djo

Badass junkie
Misschien heb je die lever, onbewust toch overbelast, door een bepaalde houding die je aangenomen hebt.
Maar heb het wel vaker vernomen, dat het ergens gaat steken of op meerdere plaatsen tegelijk. Ik weet niet of je door de speed, het liefst niet meer op wil staan en gewoon lekker blijft zitten, de houding waarin je zit aanhoud omdat dat lekker en vertrouwd voelt. Je lichaam heeft uiteraard heel veel te verduren, want je lichaam maakt overuren en natuurlijk kan het dan eens zijn, dat het inwendig gaat prostesteren.

:rockband:

Flameon

Badass junkie
Neem aan dat je problemen weg zijn?
Steken in de zij ... don't worry als die maar even duren. Is heel normaal, dan is je lever aan het het werk

Bovenaan