Die heb ik vorige week gekocht, erg lekkere balans van smaak en rook.Oom Klaas zei:Net een bowmore 12 gekocht, vanavond zal ik 'm wel eens goed proeven![]()
Oom Klaas zei:Wauw![]()
Ik proef een veel te lekkere zee ofzo![]()

DrippTone zei:Als je die lekker vindt moet je ook zeker eens deze proberen:
![]()
Bowmore gaat niet zo diep, de fijnste whisky is voor mij dat je elk glas weer iets nieuws ontdekt in de complexe smaak. Bij de Finlaggan heb je dat wel.
En als je dat lekker vindt kan ik nog maar 1 aanraden die nog dieper gaat en erg veel lijkt op de bowmore en de finlaggan. En dat is de Machrie Moor, zeldzame whisky van the Isle of Arran. Echt een pracht whisky die ik toevallig nu in huis heb.
Wanneer kom je langs?![]()
Rabbithole zei:Volgens de whiskykenner die onze Islay whiskyproeverij hield hoorde het ook zo te smaken, hij vond m'n omschrijving redelijk accuraat.
Rabbithole zei:Ik drink niet veel whisky want ik vind 40% eigenlijk te sterk, maar af en toe een klein slokje gaat er wel in, want vind de smaak heel lekker. Vooral zo'n rokerige, ik vind het echt heerlijk als het daarna proeft alsof je de BBQ hebt afgelikt.Volgens de whiskykenner die onze Islay whiskyproeverij hield hoorde het ook zo te smaken, hij vond m'n omschrijving redelijk accuraat. :P Ach ja, 40% brandt toch al in je mond, dan kan er ook nog wel wat turfsmaak bij!
Dreuge zei:Rabbithole zei:Volgens de whiskykenner die onze Islay whiskyproeverij hield hoorde het ook zo te smaken, hij vond m'n omschrijving redelijk accuraat.
Dit bevestigt het beeld dat ik van jou heb zo hard![]()
Ik snap deze niet, hoe is die opmerking van dreuge beledigend?Rabbithole zei:Dreuge zei:Rabbithole zei:Volgens de whiskykenner die onze Islay whiskyproeverij hield hoorde het ook zo te smaken, hij vond m'n omschrijving redelijk accuraat.
Triest teringjong, vanaf nu sta jij in mijn vijandenlijst. Ik word schijtziek van jouw hufterige hypocriete gedrag, beetje andere mensen dingen verwijten die je zelf ook doet. Ga wat nuttigers doen met je tijd i.p.v. op elke slak zout te leggen.
Oom Klaas zei:Maar ik ga echt een keer bij je langskomen, hoe-dan-ook![]()
Waar zit je nu eigenlijk? Heb je weer een eigen stek gevonden?
DrippTone zei:Oom Klaas zei:Maar ik ga echt een keer bij je langskomen, hoe-dan-ook![]()
Arnhem randje centrum, klein appartementje. Wel weer antikraak maar wel goede voorruit zichten.![]()
DrippTone zei:Godverdomme kanker op met die bullshit, hou dat lekker in onzin.
Hier praten we over whisky en niet jouw obsessie met prarawijven. Ga dat lekker ergens anders van de daken schreeuwen.![]()
Arnhem randje centrum, klein appartementje. Wel weer antikraak maar wel goede voorruit zichten.![]()
Dreuge zei:DrippTone zei:Oom Klaas zei:Maar ik ga echt een keer bij je langskomen, hoe-dan-ook![]()
offtopic..
tomz0r zei:DrippTone zei:Godverdomme kanker op met die bullshit, hou dat lekker in onzin.
Hier praten we over whisky en niet jouw obsessie met prarawijven. Ga dat lekker ergens anders van de daken schreeuwen.![]()
Ga nou eens ontopic man, waar slaat dit op?![]()
OT: Doe mij maar een biertje![]()
Flameon zei:Ik experimenteer graag. Ik moet toch weer eens naar de slijterij gaan denk ik zo![]()
Flameon zei:Experimenteren met meerdere soorten whiskey's meende ik
DrippTone zei:Flameon zei:Experimenteren met meerdere soorten whiskey's meende ik
Ja maar wat doe je er dan mee? Of heb je het over uitproberen van verschillende whisky's?
tomz0r zei:DrippTone zei:Flameon zei:Experimenteren met meerdere soorten whiskey's meende ik
Ja maar wat doe je er dan mee? Of heb je het over uitproberen van verschillende whisky's?
Zit je hem nou voor de gek te houden?![]()
Rabbithole zei:Dreuge zei:Rabbithole zei:Volgens de whiskykenner die onze Islay whiskyproeverij hield hoorde het ook zo te smaken, hij vond m'n omschrijving redelijk accuraat.
Triest teringjong, vanaf nu sta jij in mijn vijandenlijst. Ik word schijtziek van jouw hufterige hypocriete gedrag, beetje andere mensen dingen verwijten die je zelf ook doet. Ga wat nuttigers doen met je tijd i.p.v. op elke slak zout te leggen.
verneukeratief zei:![]()
Jij bent volgens mij typisch zo'n vrouw die direct onbeho0rlijk gaat schelden als je het niet met wo0rden kan winnen.
Veel maakt het ook niet uit. Ik vond het gewoon leuk om te hebben. Ziet er leuk uit, houdt fijn vast.Xeloc zei:Ik heb alleen zo'n vierkante staan, maar ik gooi het met het zelfde gemak... in een long drink glas!
Flameon zei:DrippTone zei:Flameon zei:Experimenteren met meerdere soorten whiskey's meende ik
![]()
Wat ik ermee doe? Opdrinken, alleen opdrinken![]()