Weetje wat nou zo grappig is (of eigenlijk heel triest het is maar hoe je het bekijkt)
Als je aan de xtc zit gebeuren er ontelbaar veel vage dingen. Alleen je vergeet zo ontzettend veel helaas. Af en toe komt er weer zo'n vage herrinering omhoog en dan denk ik 'oja, dat had ik ook nog meegemaakt'.
Omdat je van de mdma ook aardig tot heel erg kan gaan hallucineren kan dat soms heel angstig zijn. De één is er gevoeliger voor dan de ander dat absoluut. Ik ben er dus zeer gevoelig voor, voor die hallucinaties enzo. Ik heb al zoveel dingen gezien dat is echt niet normaal.
Stripfiguren in de mooie witte wolkjes
Wolken die neerstorten
een vliegtuig dat recht omhoog vliegt (dat leek op dat moment zo offcrows :P )
Maar dan iets wat gewoon heel vaak terug komt als ik een pilletje neem
'Het zwarte wezen'
Het komt omdat je alleen maar zwarte schimmen ziet, maar als je pilletje is uitgewerkt willen die schimmen nog wel eens rond gaan vliegen, of gaan tennisen of schaatsen, hééél bizar!
1 keer was ik zo erg geschrokken, ik lag in m'n bed. Ik draaide me om, en ik zie toch een zwarte schim op me af komen!!
terwijl ik me ogen opendoe.
Bleek het dus gewoon m'n kussen te zijn
Srry ik moest dit echt even kwijt, er zijn vast wel mensen die dit herkennen
Als je aan de xtc zit gebeuren er ontelbaar veel vage dingen. Alleen je vergeet zo ontzettend veel helaas. Af en toe komt er weer zo'n vage herrinering omhoog en dan denk ik 'oja, dat had ik ook nog meegemaakt'.
Omdat je van de mdma ook aardig tot heel erg kan gaan hallucineren kan dat soms heel angstig zijn. De één is er gevoeliger voor dan de ander dat absoluut. Ik ben er dus zeer gevoelig voor, voor die hallucinaties enzo. Ik heb al zoveel dingen gezien dat is echt niet normaal.
Stripfiguren in de mooie witte wolkjes
Wolken die neerstorten
een vliegtuig dat recht omhoog vliegt (dat leek op dat moment zo offcrows :P )
Maar dan iets wat gewoon heel vaak terug komt als ik een pilletje neem
'Het zwarte wezen'
Het komt omdat je alleen maar zwarte schimmen ziet, maar als je pilletje is uitgewerkt willen die schimmen nog wel eens rond gaan vliegen, of gaan tennisen of schaatsen, hééél bizar!
1 keer was ik zo erg geschrokken, ik lag in m'n bed. Ik draaide me om, en ik zie toch een zwarte schim op me af komen!!
Bleek het dus gewoon m'n kussen te zijn
Srry ik moest dit echt even kwijt, er zijn vast wel mensen die dit herkennen
geen vrienden en ik was weer in mijn kamer, terwijl ik er toch echt vol van overtuigd was dat ik nog aan het chillen was :P