Hhc vapes

Anjovis

Bewuste gebruiker
Beste forumvrienden.

De laatste tijd stoot ik op reclame voor hhc vapes. Ik heb geen flauw idee wat ervan te verwachten en heb dus nog geen besteld, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar.

Zijn hhc vapes vergelijkbaar met thc en wat een effect heeft het? Is het de moeite waard of is het rommel?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Beste forumvrienden.

De laatste tijd stoot ik op reclame voor hhc vapes. Ik heb geen flauw idee wat ervan te verwachten en heb dus nog geen besteld, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar.

Zijn hhc vapes vergelijkbaar met thc en wat een effect heeft het? Is het de moeite waard of is het rommel?
Ik heb HHC alleen oraal gebruikt. Het gaf zeker een vergelijkbaar effect met (THC-)hasjolie: lekker kalm en high, niet zo paranoia of couch locked. Wel heb ik gehoord dat HHC roken / inhaleren een minder chill effect geeft.

Daarnaast is er nog flink wat onbekend over wat HHC doet als je regelmatig hoge doseringen neemt. Dus ik kan adviseren zeer terughoudend te blijven met HHC. Sowieso zie ik de noodzaak van HHC in Nederland niet zo. Goede kwaliteit cannabis is wijdverspreid in ons land. Dankzij het wietexperiment is er nu ook in 10 gemeenten wiet beschikbaar die volledig getest en gecontroleerd gekweekt is, zodat je precies weet wat erin zit. Dit in tegenstelling tot de HHC vapes, die officieel niet eens in Nederland verkocht mogen worden, en die in het verleden hebben vergelijkbare vapes geleid tot ernstige longproblemen.

Bovenaan