High na 2 uur

Memphis10

Newbie
Ik had een paar dagen geleden een joint gerookt, rond middennacht, en erna voelde ik me een beetje stoned/moe, dus ik dacht ok alles is oke

maar toen begon ik pas na ongeveer 2-2,5 uur echt te trippen, en ik dacht hoe kan dit?

Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat ik pas na 2 uur begon te trippen? en niet direct na ong 15-20 minuten?

Memphis10

Newbie
laat ik het zo zeggen.. ik kon zeg maar niet stil zitten/liggen ik moest echt de hele tijd lopen..me hart klopte echt sneller dan wanneer ik normaal stoned ben snap je

dain

Bewuste gebruiker
alsjeblieft zeg, je had gewoon een lichte verandering van je bloeddruk, en je ben het waarschijnlijk niet zo'n tolerantie. En dat je niet kan stilzitten, een beetje high zijn kan geen kwaad? maar noem dit aub niet trippen!

Als je dit echt een onaangename ervaring vind die terugkomt zal je oftewel minder tegelijk moeten blowen, of stoppen, simpel toch?

Memphis10

Newbie
Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin

ik zei trippen omdat ik gewoonweg even geen ander woord ervoor wist

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat het nog van die joint was. Als je dit soort effecten merkt, dan is het meestal kort na het roken. Ik heb er totaal geen verklaring voor..

Misschien heb je daarvoor medicijnen op ofzo waardoor je een rare bijwerking kreeg? Misschien rookte je een sigaret waardoor een bepaalde werking terug kwam? Van een sigaret kan je ook kortademig worden en het gevoel krijgen dat je hart sneller klopt. Kan ook zijn dat je te weinig had gegeten of gedronken waardoor je een draaierig gevoel kreeg.

Het kan in ieder geval een hoop dingen zijn, maar of het nog direct aan het roken van die joint te wijten is betwijfel ik. Misschien dat het uitwerken van het stoned zijn er wel een versterkend effect op heeft gehad, maar that's it.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wat wil je van ons dan? Lees je vraag nog eens na en vertel ons dan eens hoe je daar objectief op zou kunnen antwoorden. Je voelde je kut neem ik aan? Kut hoe? Versnelde hartslag? Ziek? Zwak? Misselijk? Wat?

Memphis10

Newbie
Me hartslag ging opene heel snel, ik voelde me echt goed stoned zeg maar, terwijl ik daarvoor helemaal niks voelde

en die gevoel kwam pas na 2 uur te werken dus ja ik vroeg me af hoe het na zo laat nog kon
is dat duidelijk genoeg?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Je rookte een joint en je werd stoned. Meer kan ik er niet van maken. Waarom het later erger werd weet ik niet, het is ook niet raar ofzo, dat heb ik ook wel gehad, alleen nooit zo op gelet en para van geworden als jij. Verhoogde hartslag hoort erbij.

frapannn

Bewuste gebruiker
als je para gaat worden, en zeker als je op je hartslag begint op te letten. Ga je je slechter voelen als je niet gerookt had. maarja dat kan jhe krijgen maar gewoon rustig blijven en genieten.
It is marijuaannaaaaa :stoned: enjoy itttttttttttttt, don't waste the feeling :cry:

underworld

Wijs gebruiker
heb je erna gerookt mischien, dat kan nog weleens je stonedheid verergeren omdat je bloedvaten vernauwen. met het gevolg dat het mischien iets te werd voor je.

Memphis10

Newbie
underworld zei:
heb je erna gerookt mischien, dat kan nog weleens je stonedheid verergeren omdat je bloedvaten vernauwen. met het gevolg dat het mischien iets te werd voor je.

ja ik had nog een sigaret gerookt

ik snap allemaal wel dat het erbij hoort die hartslag enzo, maar ik vond het raar dat het pas na zo'n lange tijd begon in te werken, dit is nog nooit eerder bij mij gebeurt vandaar

Angramar Temenos

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Je rookte een joint en je werd stoned. Meer kan ik er niet van maken. Waarom het later erger werd weet ik niet, het is ook niet raar ofzo, dat heb ik ook wel gehad, alleen nooit zo op gelet en para van geworden als jij. Verhoogde hartslag hoort erbij.

Damn, dat is serieus een probleem.. Ga ermee naar een arts zou ik zeggen. Stoned worden op wiet kan duiden op verschillende ziektes, waaronder malaria, de zwarte pest, rabies, cholera, de schurft, de gele koorts, lepra, dysenterie, chronische diarree, vroege impotentie, en genitale wratten.

Frank123

Wijs gebruiker
Memphis10 zei:
Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin

Schijnbaar is de betekenis van het woord ''trippen'' je onbekend. En toevallig maakt dat op dit forum een groot verschil tussen je belevingen.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Memphis10 zei:

Op DF is het voor velen beledigend om trippen tegen high zijn te zeggen ...
Waarom ? neem wat paddos , lsd , cactusjes , DMT en je zal het weten :openmouth:

Oom Klaas

Badass junkie
stevenkeuh zei:
Memphis10 zei:

Waarom ? neem wat paddos , lsd , cactusjes , DMT en je zal het weten :openmouth:

'k Vind het nog steeds onzin, ik ben met wiet best vaak dieper gegaan dan met paddo's bijvoorbeeld en al helemaal dieper dan met lsd. Dus beledigend is het sowieso niet, en de term beledigend voor een drug is al hélemaal onzin.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
stevenkeuh zei:
Memphis10 zei:

'k Vind het nog steeds onzin, ik ben met wiet best vaak dieper gegaan dan met paddo's bijvoorbeeld en al helemaal dieper dan met lsd. Dus beledigend is het sowieso niet, en de term beledigend voor een drug is al hélemaal onzin.

Ik snap ook wel dat je van wiet erg mentaal kan gaan , maar ik vermoed dat vele DF'ers het hebben over open eye visuals als ze het over trippen hebben ?
om zit ik er zo naast ?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee denk over het algemeen genomen onder trippen de open eye visuals vallen...
Sommige mensen kunnen dit krijgen van (veel) wiet en dus trippen ze op wiet.. Jammer genoeg is dit niet voor iedereen :(

Zazuu.

Bewuste gebruiker
volgens mij heeft deze boy een joint gerookt, er niks van gevoeld, en daarna zich zo druk lopen maken over het feit dat ie niks voelde dat ie een beetje pare en zenuwachtig werd dat ie zich uiteindelijk stoned* heeft gevoeld.

*ziek, misselijk, beetje para, vul maar aan.

Bovenaan