• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

High op Vaporizer

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Inleiding

Een beetje verkouden en al een paar dagen herstellende van een weekje nieuwe leden ontgroenen en drinken op mijn vereniging zat ik op mijn kamer. Ik verveelde me niet, ik had Cronicles of Riddick gekocht, een gevangenis spel voor op de xbox en zat dat een beetje uit te checken.

Ik ging even een vitamine pil pakken omdat ik al goed bezig was, en daar lag het; een zakje wiet!

Ik voelde me redelijk en ik heb een vaporizer (vaporizen is zelfs goed voor je longen, je bronchieën verwijden namelijk door THC) dus ik kon mijn gevonden schat wel even opmaken.

Vaporizen

Het was niet veel, ik deed mn vaporizer in het stopcontact en wachtte 10 minuten. Hij was goed heet, ik deed het beetje wiet erin (het was niet heel veel, ongeveer 2/3e van een 5je wiet). Toen een aantal keer flink geinhaleert, ik was weer bang dat ik het niet zou voelen, als je vaporized duurt het altijd even voor je het door hebt maar je word er altijd echt heel erg knetter van.

Ik begon het te voelen en de wiet was bruin, nog 2 trekjes en ik stopte. "Jezus wat ben ik high!" dacht ik, ik ging mn spelletje spelen.

Tukjes

Ik bedacht me dat ik nog Tukjes had gekocht en ging die eten. Ik bleef ze maar eten hoewel na zo'n half pakje ze eigelijk al niet meer lekker waren, veel te zout. Ik bedacht me dat Tukjes eigelijk een soort mix zijn tussen koekjes en zoutjes, het zijn geen koekjes want ze zijn niet gebakken, maar ze zijn eigelijk te groot voor zoutjes.

Op een gegeven moment pakte ik maar een pak speculaas, heerlijk en spot goedkoop. Voor 70 cent heb je al een doosje met 3 pakken erin! Een van die pakken had ik ook maar opgegeten en het was inmiddels half 11.

TV

Tijd voor Lock Down! Een gevangenis progamma waar ik die dag een reclame van had gezien om NGC. Na dat even te hebben gekeken spacede ik weg en irriteerde ik me nogal erg aan het reclameblok wat bezig was.

XBOX

Maar waarom zou ik eigelijk gevangenis dingen op tv kijken als ik ze zelf kan beleven op de xbox?! Terug naar mijn xbox en heb toen nog een uurtje zitten spelen, echt heel vet zo'n donker spel met een goede gevangenissfeer, ik zat er echt helemaal in!

Slaap

Toen werd ik moe, mijn ogen begonnen te hangen, even mijn tanden gepoetst want dat was natuurlijk wel nodig na al dat gesnack. Toen op mn bed neer geploft en volgens mij ben ik direct in slaap gevallen. Heerlijk diep en rustig geslapen. :)

Jan janssen

Bewuste gebruiker
aight relex... ma zo zien mijn avonden er altijd uit als ik blow :wink:

joint roken... eten... tv kijken spelletje doen en slapen :smoke: :wave:

Osi`

Bewuste gebruiker
Leuk geschreven ^^ Herken me er ook wel in. Naar iemand z'n thuis gaan, me neerploffen, J-ke rollen en huppa gamen. Laat die wiet maar goed inslaan!
Om dan vervolgens naar huis te gaan, wat tv kijken en in bed neerploffen. Zalig!

Offtopic: Wanneer gaan ze mensen eens warnen voor berichtjes a la die van "hersenspinsel" Zucht, een trip hoeft per definitie niet perse een "hallucinogene trip" te zijn. Een trip is iets wat je meemaakt. :)

Robdebob

Bewuste gebruiker
Lekker reportje hoor
Vooral die diepe gedachtes over die tukjes.. :grin: Ik ga me ook altijd dat soort dingen afvragen :smoke:

Bovenaan