High weg na overgeven...

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik voelde me al op het werk vandaag wat minder goed maar onderweg naar huis ging het al beter. Thuisgekomen heb ik een jointje gedraaid en opgerookt en toen de joint bijna op was kwam er een misselijk gevoel naarboven. Dus ik gewoon rustig naar de badkamer gelopen, handen gewassen en toen naar de wc gelopen en erin gekotst.

Nou, nu is dus mijn high weg, en is dat normaal na het kotsen?

mattskovic

Wijs gebruiker
eigenlijk heb ik geen idee,

maar na mijn eigen ervaring met m'n mislukte waterfall bong experiment, had ik dus ook moeten overgeven en begon super hard zweten voelde me super rot begon te trillen en even op me bed gaan liggen denk dat het toen een uur of 11 s'avonds was en werd volgende middag pas wakker rond 14uur , zonder kater maar had toen wel toen een paar weken bang om te blowen dat me juist het zelfde ging overkomen,
sinds die dag ben ik niet meer slecht gegaan :tearsofjoy:

dus naar mijn gevoel ging m'n hige niet over.

greetz mattsi

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Damien0124 zei:
Ik voelde me al op het werk vandaag wat minder goed maar onderweg naar huis ging het al beter. Thuisgekomen heb ik een jointje gedraaid en opgerookt en toen de joint bijna op was kwam er een misselijk gevoel naarboven. Dus ik gewoon rustig naar de badkamer gelopen, handen gewassen en toen naar de wc gelopen en erin gekotst.

Nou, nu is dus mijn high weg, en is dat normaal na het kotsen?

Nee het is niet over. Wel kan het overgeven opluchten maar verminderen doet het niet. I'ts all in your mind.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
Nee het is niet over. Wel kan het overgeven opluchten maar verminderen doet het niet. I'ts all in your mind.

Tussen mn oren of niet, 'k vond 't toch wel zonde van mn jointje.

Exceptional Insight zei:
Definieer normaal.

Of het vaker voorkomt en of er een logische verklaring voor is.

Matthijs85

Belezen gebruiker
Ik hoor r van t eerst van, en lichamelijk gezien is er geen logische verklaring. Dat je je opgelucht en daardoor minder vaag --> nuchterder kan voelen is wel een logische verklaring van hoe t in je hoofd werkt :)

Bovenaan