Hip-hop Engelstalig

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Premier!! Wanneer de beat veranderd op de helft!! Echt lekker nu even, deze agressieve stijl. Luisterde dit album al een kleine 20 jaar geleden trouwens, heel vet!

Fiyaaaaaahhh

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wat zijn eigenlijk jullie favoriete hiphop producers?

Ik wou een top 5 maken maar dan moest ik teveel top producers weglaten. Dus een top 10:

1. J Dilla
2. Havoc (Mobb Deep)
3. Fat Jon
4. DJ Premier
5. Q-Tip
6. Nujabes
7. Uyama Hiroto
8. DJ U-Neek (BTNH)
9. RZA
10. Kno (CunninLynguists)

Zit wat te twijfelen over de volgorde, maar zo ongeveer. Natuurlijk zijn er meer hele goeie producers, maar ik hou het even bij een top 10.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik vul 'em liever aan..

Showbiz

HiTek

Neptunes

Timbaland
Die stonden serieus allemaal net buiten mijn top 10! Behalve dan Neptunes, die was ik nog helemaal vergeten maar vind ik ook supervet!!

Dan heb je natuurlijk nog Pete Rock, Madlib, Alchemist, 9th Wonder... Maar keuzes moesten gemaakt worden. :wink:

Gympie

Badass junkie
Die stonden serieus allemaal net buiten mijn top 10! Behalve dan Neptunes, die was ik nog helemaal vergeten maar vind ik ook supervet!!

Dan heb je natuurlijk nog Pete Rock, Madlib, Alchemist, 9th Wonder... Maar keuzes moesten gemaakt worden. :wink:

en toch ook Kanye wel.. als producer.

ff een lekker instrumenteel albumpje van Hi Tek

Gympie

Badass junkie
Hij heeft zeker talent voor producen!

talent vind ik soms een beetje als een zwaktebod klinken.
hij is ook ervaren en vaardig.. jaren aan z'n 'vocation' gewerkt... mooi woord 'roeping'.. calling.. doen wat je ingegeven kreeg en er le levenswerk van maken.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik wil Hi-Tek echt in mijn top 10, maar dan moet er ook weer iemand uit. :tonguewink:

Showbiz is ook geweldig, maar die ontdek ik nu eigenlijk pas net.

talent vind ik soms een beetje als een zwaktebod klinken.
hij is ook ervaren en vaardig.. jaren aan z'n 'vocation' gewerkt... mooi woord 'roeping'.. calling.. doen wat je ingegeven kreeg en er le levenswerk van maken.
Ja natuurlijk. :wink: Met alleen talent red je het niet.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Beat is té dope! Had vroeger alleen Warriorz van ze geluisterd, niet hun andere albums dus dit is nieuw voor me. Super vet, maar ja Preemo hè, dus wat verwacht je. :wink:

Rivalrie

Badass junkie
Wat zijn eigenlijk jullie favoriete hiphop producers?

Ik wou een top 5 maken maar dan moest ik teveel top producers weglaten. Dus een top 10:

1. J Dilla
2. Havoc (Mobb Deep)
3. Fat Jon
4. DJ Premier
5. Q-Tip
6. Nujabes
7. Uyama Hiroto
8. DJ U-Neek (BTNH)
9. RZA
10. Kno (CunninLynguists)

Zit wat te twijfelen over de volgorde, maar zo ongeveer. Natuurlijk zijn er meer hele goeie producers, maar ik hou het even bij een top 10.
Ik wist niet eens eens dat btnh een producer had lol

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan