Hip-hop Engelstalig

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik vind het echt jammer dat de tijd van de CD's voorbij is.

Had je echt wat fysieks in handen en dan ripte ik het zelf wel naar FLAC.

Tegenwoordig download ik FLAC op Bandcamp. Ook prima en vaak niet duur. Maar niet zo vet als fysiek je CD verzameling uitbreiden. Vaak is de fysieke versie niet te vinden óf is deze krankzinnig duur.

Oh well, uiteindelijk gaat het toch om de muziek. Zo is het ook oké. Het is wel weer geweldig dat je je hele muziek verzameling gewoon mee kunt nemen op je telefoon. Dat nemen jonge mensen nu vast voor lief maar dit was eerst ondenkbaar.

SoulAssassins

Badass junkie
Ik vind het echt jammer dat de tijd van de CD's voorbij is.

Had je echt wat fysieks in handen en dan ripte ik het zelf wel naar FLAC.

Tegenwoordig download ik FLAC op Bandcamp. Ook prima en vaak niet duur. Maar niet zo vet als fysiek je CD verzameling uitbreiden. Vaak is de fysieke versie niet te vinden óf is deze krankzinnig duur.

Oh well, uiteindelijk gaat het toch om de muziek. Zo is het ook oké. Het is wel weer geweldig dat je je hele muziek verzameling gewoon mee kunt nemen op je telefoon. Dat nemen jonge mensen nu vast voor lief maar dit was eerst ondenkbaar.
Zo heb ik alles van Cypress Hill nog op CD
Mooie tijd was dat zeg ondanks alle ellende soms ,een ware uitlaatklep voor onze generatie om deze muziek te beluisteren.
Het maakt me rustig en de lyrics zijn geweldig en dan die oude beat erbij ,geweldig !

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zo heb ik alles van Cypress Hill nog op CD
Mooie tijd was dat zeg ondanks alle ellende soms ,een ware uitlaatklep voor onze generatie om deze muziek te beluisteren.
Het maakt me rustig en de lyrics zijn geweldig en dan die oude beat erbij ,geweldig !
Love Cypress Hill!

Heb ook bijna alles van ze op CD. Behalve hun meest nieuwe albums.

Ze hebben ook de beste weed smoke song:

Ik blow 4 jaar niet meer maar deze beat alleen brengt me al in hogere sferen.

DJ Muggs: 1 van mijn favo hiphop producers. Hij heeft ook Jump Around van House of Pain geproduceerd.

SoulAssassins

Badass junkie
Love Cypress Hill!

Heb ook bijna alles van ze op CD. Behalve hun meest nieuwe albums.

Ze hebben ook de beste weed smoke song:

Ik blow 4 jaar niet meer maar deze beat alleen brengt me al in hogere sferen.

DJ Muggs: 1 van mijn favo hiphop producers. Hij heeft ook Jump Around van House of Pain geproduceerd.
Roll that shit like that shit smoking zou Method Man zeggen!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Geen idee waarom, maar moest bij het weer eens horen van deze track, meteen aan deze denken:
Misschien iets aan het deuntje waar me het aan deed denken. Beide platen al decennia niet meer geluisterd ook. Toeval
Zou me niets verbazen dat zowel de muziek als de videoclip door dezelfde mensen is gemaakt. Zo erg dezelfde style.

I love it!

Die heerlijke zichzelf compleet niet serieus nemende stijl van de early 2000's met Busta Rhymes, Ludacris en bijvoorbeeld Missy Elliott dus.

Check deze van Busta Rhymes, imo gewoon art qua muziek én beelden:

Zo creatief en origineel!

Bovenaan