Hip-hop Engelstalig

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Dit nieuwe album is insane...

Freddie Gibbs and Alchemist - Alfredo II

Deze beats wtf... En Freddie Gibbs is ook altijd on point met zijn flow, wordplay, bars... En JID, die flow! Maar élk nummer op dit album is zo goed.

Er wordt overal in de community gesproken dat dit een classic zal blijken en ik denk dat ze gelijk hebben.

Meteen de fysieke versie besteld.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Soulassasins

Ik had afgelopen week op vakantie (roadtrip in Scandinavië) zo nu en dan Blackout van Methodman & Redman op staan.

Had 2 mensen mee die er nog nooit van hadden gehoord. We hebben dat album zo'n 5 keer van begin tot eind geluisterd. Zij waren er ook helemaal gek op. :tearsofjoy:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik had dit album opstaan bij mijn pa net. Hij zei wat is dit!?

Hij vond het geweldig :tearsofjoy:

Ik dus het album op zijn telefoon gezet. Een 66 jarige aan de hardcore gangsta rap. :tearsofjoy:

Love it dat 'ie nooit geeft om genres en goede muziek herkent als 'ie het hoort.

Dit is al eens eerder gebeurd toen ik een paar decennia geleden 2Pac en Dr. Dre draaide. Kwam 'ie daarna aanrijden in de auto dat hard te draaien met de ramen open. Klein beetje beschamend maar tegelijk ook geweldig eigenlijk. :tearsofjoy:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Chille shit ,deze heb ik nog niet gehoord :handok:
Het hele album (Blackout!) is een klassieker.

Ik heb hem op vakantie geïntroduceerd aan twee mensen en ze konden er niet genoeg van krijgen. Stuk of 5 keer van begin tot eind geluisterd.

Super catchy en goed album om iemand aan hiphop te introduceren.

Bovenaan