hiphop feest

Tony

Newbie
Hallo iedereen,

Aangezien ik vorige keren heel goed ben geholpen op dit forum heb ik besloten om opnieuw advies te vragen.

Aankomende vrijdag heb ik een hiphopfeest.
Vorige keer dat dat feest er was stond ik strak omdat er overdag een vet festival was.

Nu wil ik dus weer een drug gebruiken, maar liever niet iets waar je van die schoteltjes van krijgt, aangezien er best veel bekende komen waar ik het toch liever voor verborgen houdt.

Heeft iemand een tip? Ik wil flink losgaan, maar tegelijkertijd ook sociaal worden (richting het love-gevoel van xtc).

Ik denk zelf dat xtc toch wel de ideale drug zou zijn, maar dat komt meer omdat ik andere drugs nog niet heb geprobeerd in een uitgaan-scene.

Misschien iemand die ervaring heeft met hiphop feesten en drugs?

Jeller

Badass junkie
van alle drugs krijg je schoteltjes, dus ga maar aan de alcohl als je wilt los gaan

of ja van lsd en paddo's is het ook nie echt te zien, ma kdenk nie da die echt goe samengaan met hiphop

Delirium

Badass junkie
Speed zal je ding zijn :)
Ik wordt er altijd praterig van, krijg lekkere tintelingen en voel me goed en energiek. Koop een grammetje (zal niet meer dan €5 kosten) en leg een dikke lijn voor het feest en neem eventueel tijdens nog wat bij.

Veel plezier :wave:

Doodkapje

Wijs gebruiker
@jeller : WABLIEF??? :openmouth: van paddos niks te zien??? ik houd nog een halve millimeter groen over als ik paddos gebruik... dat kan je zelf al flinke poelen noemen in plaats van schoteltjes...

azgaza

Badass junkie
Doodkapje zei:
@jeller : WABLIEF??? :openmouth: van paddos niks te zien??? ik houd nog een halve millimeter groen over als ik paddos gebruik... dat kan je zelf al flinke poelen noemen in plaats van schoteltjes...

Heb ik ook met paddo's, en omdat mijn ogen bruin zijn is het dan een grote reuze pupil, je ziet het randje niet eens, bij lsd is er ook een duidelijke vergroting merkbaar. Dus die stelling dat je dat niet ziet is ONZIN.

Zeg gewoon dat je je ogen hebt laten controleren bij een doctor die dag en dat ze er verwijdend middel in hadden gedaan en dat het nog een beetje doorwerkt ofzo.

Tony

Newbie
azgaza zei:
Doodkapje zei:

Heb ik ook met paddo's, en omdat mijn ogen bruin zijn is het dan een grote reuze pupil, je ziet het randje niet eens, bij lsd is er ook een duidelijke vergroting merkbaar. Dus die stelling dat je dat niet ziet is ONZIN.

Zeg gewoon dat je je ogen hebt laten controleren bij een doctor die dag en dat ze er verwijdend middel in hadden gedaan en dat het nog een beetje doorwerkt ofzo.

Dat is inderdaad wel een goed excuus...

Ik denk dat ik daar maar voor ga, xtc met een 'doktersbezoek'.

Tony

Newbie
Iemand trouwens ervaring met sex en xtc?

Is het te doen als je totaal één pilletje neemt? (wss wordt het 2 keer een halve)

-spaceman-

Badass junkie
''strak'' en ''hiphop'' dat lijkt me wel een hele rare combinatie, maarja als het bij jouw al goed is bevallen, doemaar...

Immo

Badass junkie
Doodkapje zei:

Mijn pupillen worden niet groter van paddo's hoor. :P

azgaza

Badass junkie
Immo zei:
Doodkapje zei:

Mijn pupillen worden niet groter van paddo's hoor. :P

Neem je wel genoeg dan? Ik heb zelf op paddo's reuzeogen.

paupie

Bewuste gebruiker
met paddo's krijg ik ook altijd flink grote doppen. En dat gaat nog uren na de trip nog zo door. Maar ookal zou je geen grote doppen van paddo's krijgen, dan zou ik het alsnog niet met uitgaan doen :tongueout:

Immo

Badass junkie
azgaza zei:
Neem je wel genoeg dan? Ik heb zelf op paddo's reuzeogen.

Heb er eigenlijk nooit opgelet maar er heeft nog nooit iemand wat tegen me gezegt over mn ogen aan de paddo's, ik zal er volgende keer eens op letten. :grin:

Ontopic: Ik zou voor speed gaan. :)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
paddo's is het ook nie echt te zien

Je ziet mijn punt denk ik wel :sunglasses:

Doodkapje

Wijs gebruiker
eerst zeggen dat je pupillen niet groot worden en dan moet je er eens naar kijken... klinkt niet echt geloofwaardig hé

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heeft iemand een tip? Ik wil flink losgaan, maar tegelijkertijd ook sociaal worden (richting het love-gevoel van xtc).

Klinkt als cocaine! Als je niet enorm veel neemt is er bij mij nooit veel van te zien. Wat alcohol erbij en je zit denk ik in de perfecte stemming. (Wel gewoon snuiven.) Succes!! :mrgreen:

En niet schamen voor grote pupillen he, is juist mooooooooi!! :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
bij cocaïne valt het idd ook nog goed mee, en de kaakspanningen ook

en ja bij paddo's en lsd krijg je wel wat grotere pupillen, maar je ogen staan niet zo wijd, dus in de donker valt dat totaal niet op

en verder blijft je gezicht ook normaal in tegnestelling tot xtc en zo

Ik zat overlaatst bij ne maat thuis en er zaten nog wa mensen bijdie gast lachtte wel echt veel enzo, ma kdacht dat da door de drank en wiet was, ma blijkbaar was ij vollenbak aant trippen en ik had da totaal nie door, dus zo zie je maar da valt totaal niet op :wink:

Doodkapje

Wijs gebruiker
@jeller : ben je nu weer aan het vertellen dat het bij paddos niet zo opvalt?

nogmaals mijn ogen worden gewoon bijna volledig zwart (normaal groen) van de paddos... dit is voor iedereen verschillend...

De jongen

Bewuste gebruiker
Van lsd kreeg ik echt super japen.
Nu kheb dat altijd fel bij md enzo. maar dit ging erover.

Maar kan het dat aan de ene kant je pupil dan klein is en aan de andere kant groot? Of komt dat gewoon door de hallucinaties :)

azgaza

Badass junkie
Bij mij wist ik niet of lsd grote pupillen gaf, want elke keer als ik me op mijn oog concentreerde leek mijn pupil te gaan bewegen, uit en in groeien enzo, dat maakte het weer lekker onmogelijk te zien.

De jongen

Bewuste gebruiker
Haha ja dat had ik dus ook. Maar bij de eerste seconde dak keek leken ze heel groot. Dan veranderde het weer.

Maar ze waren wel degelijk groot , dat vertelde men maat me.

Jeller

Badass junkie
Doodkapje zei:
@jeller : ben je nu weer aan het vertellen dat het bij paddos niet zo opvalt?

nogmaals mijn ogen worden gewoon bijna volledig zwart (normaal groen) van de paddos... dit is voor iedereen verschillend...
bij paddo's toch meer dan bij lsd dat wel, maar niet in een donkere ruimte feestzaal

ma nutteloze discussie want paddo's is niet de drugs die gepast is voor hem dan :wink:

Doodkapje

Wijs gebruiker
OK EVEN DE NORMALE WERKING VAN EEN PUPIL

pupil wordt klein bij fel licht

pupil wordt groot bij weinig licht

:wave:

cunt

Wijs gebruiker
als het er erg donker is maakt het toch niet zoveel uit .. zolang alleen je pupillen vergroten merkt niemand er wat van, aangezien je pupilletjes inderdaad groter worden als het ergens erg donker is.

als er veel licht is, kan je een zonnebril opdoen.. kan toch wel op een hiphop feestje..?

als de bekenden van je geen ervaring hebben met hard drugs en je ogen liggen niet op je knieen merken ze het trouwens eigenlijk nooit. zolang ze maar geen vermoeden hebben dat je gebruikt en er zelf geen ervaring mee hebben en je je een beetje normaal kan blijven gedragen is er geen probleem.

Jeller

Badass junkie
Doodkapje zei:
OK EVEN DE NORMALE WERKING VAN EEN PUPIL

pupil wordt klein bij fel licht

pupil wordt groot bij weinig licht

idd dus==>
nuchter+donker= grote pupillen
paddo's+donker= grote pupillen
xtc+donker= grote pupillen en ogen volledig open :openmouth: