Hippie Flipping... Goed idee?

bbn

Experimenterende gebruiker
Heyhey!

Binnenkort ga ik voor de eerste keer mij wagen aan paddotrip,
maar zoals vele die voor het eerst trippen, heb ik een beetje schrik
voor een bad trip. Nu las ik op een Engels forum dat hippie flippen
misschien een goeie oplossing is, dit is paddo's combineren met xtc.
Omdat xtc altijd (of bijna) een goeie 'trip' geeft, zullen die euforische
gevoelens ook gereflecteerd worden op je paddotrip.

Heeft iemandhier ervaring mee? Of als je geen ervaring hebt met
zogenaamd 'hippie flippen', heeft iemand misschien veel ervaring
met beide drugs zodat die misschien een mening kan vellen?
Misschien ook niet onbelangrijk te zeggen dat ik al ervaring heb
met xtc pillen, en dat dat tot nu toe altijd is meegevallen.

Alvast bedankt!

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Als het je eerste keer paddo's is zou ik het niet doen. XTC zorgt hoogstwaarschijnlijk voor een extra heftig en chaotisch gevoel, en je weet maar nooit hoe het valt. Neem eerst maar eens een halve portie, kijk hoe het bevalt en ga eventueel later experimenteren met combinatie's.

Be careful, relax, and enjoy the ride :wave:

bbn

Alright, bedankt voor de raad!

Die gasten van dat forum gingen er zelfs zo ver in
dat ze beweerden dat je een bad trip als het ware
kon 'rechttrekken' tot een goeie trip door xtc te
nemen! Maar dat zal dan wellicht ook geen goed
idee zijn, veronderstel ik? :)

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Dat denk in niet nee. Ik weet niet of je al eerder hebt getript, zo niet, dan zal de ervaring compleet nieuw voor je zijn, en dan is het beter om eerst maar eens te kijken hoe je erop reageert. Als je nou de tijd van je leven hebt en het hartstikke leuk hebt, kun je na wat verdere tripervaring er best wel een pilletje bij droppen. Maar het effect dat het zal hebben is redelijk onvoorspelbaar, dus speel op safe en trip ze :)

bbn

Nee, ik heb inderdaad nog nooit getript, maar
omdat ik zo goeie dingen over LSD hoor, wil ik
op termijn dat eens proberen :grin: Maar eerst wil
ik checken hoe paddo's me bevallen... :P

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
dat denk ik wel aangezien mdma een enorm overheersende drug is, (amphetamine) maar ik zou het niet aanraden, het zou wel leuk zijn naar het schijnt maar persoonlijk zou ik het niet doen. Het lijkt me verschrikkelijk om een mdma afkick te hebben terwijl je nog aan het trippen bent. zolang de mdma zijn werk doet zal het wel meevallen maar volgens mij is dit niet de goede manier om met paddo's om te gaan.
Wees niet bang van een bad trip, begin met een kleine portie en probeer er zoveel mogelijk uit te leren.

TrippyShit

Badass junkie
Dat kan een goede oplossing zijn mits je de mdma op precies de goede tijd neemt. Anders gaan de 2 effecten langs elkaar heen of overheerst er 1. Dus je moet goed uitzoeken op welk tijdstip je de mdma erbij moet nemen. Ik geloof op de piek ofzo maar dat weet ik dus niet zeker, moet je zelf ff nazoeken.

Wat wel een punt is. Als je nu de schrik oplost met mdma, hoe doe je dat de volgende keer dan?
Je ze dan ook nooit de echte ervaring meemaken van puur de paddo's. Daarom zou ik het toch afraden eigenlijk! Als de mdma net niet op het goede tijdstip is genomen of te vroeg/laat voor JOU, dan kan er wel chaos enzo ontstaan.

Ik zou gewoon de paddo's opeten, half portie, en het hierbij houden. Je gaat heus niet zomaar bad. Als je negatieve vlagen voelt ga je naar een andere plek toe. Het liefst een rustige. Verwisselen van plek helpt vaak omdat de trip daar weer een andere wending aanneemt. Ga daar zitten/ligge/vliegen zoek het uit en zet bij voorkeur een rustig muziekje op. Denk eraan dat het de paddo's zijn en dat het niet echt is en over gaat. Laat ALLES over je heen komen en accepteer wat er gebeurt. Je zal zijn dat, als je je niet meer druk maakt, de negatieve vibe weg is voordat je er erg in hebt. In het ergste geval maak je je wel druk en ga je tegen het gevoel vechten ipv het over je heen laten komen. Dan kan je dus dieper in de negatieve spiraal zakken en ga je bad. Dit is op het moment vreselijk maar achteraf is het zo erg nog niet. Kan ook mooie trips opleveren.

Het niet druk maken en je overgeven kan moeilijk zijn. Ik raad je ook aan dit gelijk te doen als je negative vibes voelt opkomen. Hoe dieper je erin zit hoe moeilijker je eruit komt. Het is mij wel eens gelukt om met mn ogen dicht op bed te liggen en me helemaal over te geven aan de bad-vibes. Uiteindelijk maakte dit plaats voor een geweldige euforie en had ik echt een overwinningsgevoel. Nou succes met je trip, hoe je em ook gaat doen maar ik raad je alleen paddo's aan. Bewaar de mdma voor een ander keertje. :P

L

Lid 6909

Gast
ALS je eerst je XTC neemt, en het is je eerste keer, ga je echt wel goed :grin:

Love gevoel gegarandeert.

peace

Gabber39

hey

Ik vind de benaming Bad Trip niet kloppen, een Bad trip laat zien waar je al een tijd mee zit, dus eigenlijk gewoon onverwerkte emotie's die naar boven komen.
Na deze emoties, gevoelens gezien en gevoelt te hebben kan je er iets mee gaan doen, probeer deze emoties te gaan verwerken door er bijvoorbeeld met een goede vriend of vriendin erover te praten.

Waarom zou je dus XTC erbij pakken, laat de paddo gewoon zijn werking doen en kijk wat er komen zal gaan, laat de paddo reizen en reis mee!

PADDO'S MOET JE NIET VOOR DE FUN PAKKEN!!! Heb een doel!

TrippyShit

Badass junkie
Michel1989 zei:
Ik vind de benaming Bad Trip niet kloppen, een Bad trip laat zien waar je al een tijd mee zit, dus eigenlijk gewoon onverwerkte emotie's die naar boven komen.
Na deze emoties, gevoelens gezien en gevoelt te hebben kan je er iets mee gaan doen, probeer deze emoties te gaan verwerken door er bijvoorbeeld met een goede vriend of vriendin erover te praten.
Het heet een Bad Trip omdat je je in zo'n trip Bad voelt :wink: Ook hoeft het niet altijd met onverwerkte emoties te maken te hebben. Ik spreek uit ervaring. Ik heb meerdere badtrips gehad en dit was ook wel eens door onderschatting of andere redenen. Niet altijd door al bestaande negatieve gevoelens.

Michel1989 zei:
Waarom zou je dus XTC erbij pakken, laat de paddo gewoon zijn werking doen en kijk wat er komen zal gaan, laat de paddo reizen en reis mee!
Hier ben ik het wel mee eens..

Michel1989 zei:
PADDO'S MOET JE NIET VOOR DE FUN PAKKEN!!! Heb een doel!
Hoeft ook niet persé. De eerste keren kan je gewoon voor de fun doen. De fun en de ervaring is nog steeds een hele grote reden waarom ik trip..

bbn

Dit is een misschien een beetje off-topic, maar ik heb toch nog een vraagje ivm bad trip.

Ik ben in feite nog een student, en uiteraard doe ik het zonder het medeweten van mijn ouders, vandaar dat ik ook een beetje bezorgd ben dat ze het gaan merken als ik thuiskom ofzoiets, denken jullie dat die 'zorgen' eventueel een negatieve invloed zullen hebben op die trip? Moet je dus helemaal vrij van zorgen zijn om een goeie trip te hebben? Of ligt dat allemaal zo nauw niet?

underworld

Wijs gebruiker
gNuxx zei:
ALS je eerst je XTC neemt, en het is je eerste keer, ga je echt wel goed :grin:

Love gevoel gegarandeert.

peace

nou je gaat wel hard hoor, ik heb 3 uur onder een boom gelegen naar blaadjes lopen kijken nadat ik 1 xtc pil en anderhalf portie paddo's op had. kon niet meer lopen of praten, alleen maar kijken hoe de bladeren van de boom bewogen als een levend wezen..

niet onderschatten :wink:

TrippyShit

Badass junkie
bbn zei:
Dit is een misschien een beetje off-topic, maar ik heb toch nog een vraagje ivm bad trip.

Ik ben in feite nog een student, en uiteraard doe ik het zonder het medeweten van mijn ouders, vandaar dat ik ook een beetje bezorgd ben dat ze het gaan merken als ik thuiskom ofzoiets, denken jullie dat die 'zorgen' eventueel een negatieve invloed zullen hebben op die trip? Moet je dus helemaal vrij van zorgen zijn om een goeie trip te hebben? Of ligt dat allemaal zo nauw niet?
Als jij trippend thuis komt bij je ouders en moet doen alsof je niet tript, gaat die een negatieve vibe aan je trip geven. Iig bij 90% van de mensen. Je moet je gewoon lekker kunnen laten gaan enzo. Doen alsof er niks aan de hand is, helemaal bij je ouders, gaat geen leuk effect opleveren. Bovendien ga je dat gewoon zien. Was keer nadat de trip al anderhalf uur was uitgewerkt naar huis gegaan om wat te pakken. Mn zusje zei gelijk: Wat zie jij eruit?
Je hebt gewoon een hele rare blik in je ogen, ziet er vervreemd uit en je pupillen kunnen groot zijn. Gewoon een afrader :rockband:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Even ON-topic.
Een xtc pil en trippen raad ik af, neem dan pure mdma kristallen dan weet je zeker dat je niet nog andere stoffen binnen krijgt die je trip gaan beïnvloeden, zoals cafeïne of speed.
Als je je pillen heb laten testen en er zit geen rotzooi in, en je weet ook de sterkte dan kun je er veilig mee trippen en goed doseren.
Ik heb lsd en mdma kristallen gecombineerd, inderdaad niet goed getimed want de mdma overheersde de trip een beetj, de trip was niet helemaal weg maar wel op de achtergrond wat ik toch wel jammer vond. Gelukkig had ik het wel na de piek genomen dus heb nog wel goed getripped.. Mischien volgende keer toch eerst de mdma nemen en pas na een uur het tripje nemen, ik denk dat dat een leuker effect zal geven.. :grin:
De dosering weet ik niet, al trippend genomen, maar ik zou een half pilletje of een klein nipje kristallen nemen.

Over het bad trippen, ik heb nooit bad getripped, wel eens iets mee gemaakt in de trip wat de foute kant op ging, maar dat kan ik altijd vrij makkelijk weer de goede kant op draaien.
Ik denk dat een sterke geest en de juiste setting toch echt de sleutel is tot een goeie trip. :stoned:
Bad trip zit tussen de oren!

TrippyShit

Badass junkie
Wat is dat nou voor een bullshit met dat caffeïne of speed in je pillen :confused: Of veel mensen worden hier als grote minderheid flink bedonderd of ze geloven alles wat ze horen/lezen.

psysurfer

Belezen gebruiker
heb vorige week een zogezegde hippie flip gedaan. we waren met 2 ieder een stevig bommetje en na 3uurtjes hebben we paddothee gedronken van 3gram gedroogde stoeltjes in totaal viel goed mee. het was wel een heel rustige trip weinig paddo chaos maar kan ook ligge aan de lage dosis. En voor de rest heb ik ongelooflijk veel moeten pissen. ik merk dat als ik paddothee drink ik super veel moet plassen en het heeft een hypnotisch effect als je je laat leeg lopen :)
heeft er nog iemand ervaring met overmatig pissen onder de paddestoelen :grin:
:wave:

KoxBox

Badass junkie
psysurfer zei:
heeft er nog iemand ervaring met overmatig pissen onder de paddestoelen :grin:

Ik niet, maar mijn vriendin heeft dit steeds. Je kan er niet mee naar buiten gaan als ze stoelen opheeft om de 5 stappen moet ze pissen.

TrippyShit

Badass junkie
Vaak pis je al stoffen uit dan. Paddo's zijn na de trip al ze goed uit je lichaam. Heb wel eens gemerkt dat het laatste plasje me weer terug bracht met mn benen op de grond.

dernael

Bewuste gebruiker
mijn ervaring met LSD+MDMA is dat de M de trip inderdaad naar de achtergrond drukt. Het zal inderdaad met dosis en timing te maken hebben.

Ik had eerst de trip genomen, 3-4 uren daarna de M. Ik kan me voorstellen dat als je het andersom doet, eerst M, daarna Alice, dat de werking anders zal zijn. maar ik zie het persoonlijk ook niet echt zitten om tijdens de trip te crashen van de M..

Acid is al leuk genoeg van zichzelf, geniet gewoon van die ervaring. :)

Dernael. :stoned:

universal*flow

Belezen gebruiker
dernael zei:
mijn ervaring met LSD+MDMA is dat de M de trip inderdaad naar de achtergrond drukt. Het zal inderdaad met dosis en timing te maken hebben.

Ik had eerst de trip genomen, 3-4 uren daarna de M. Ik kan me voorstellen dat als je het andersom doet, eerst M, daarna Alice, dat de werking anders zal zijn. maar ik zie het persoonlijk ook niet echt zitten om tijdens de trip te crashen van de M..

Acid is al leuk genoeg van zichzelf, geniet gewoon van die ervaring. :)

Dernael. :stoned:

Ik hoor vaker mensen zeggen dat ze "crashen" van de mdma. Ik heb zelf vaker eerst de nacht tot uurtje of 4 in de ochtend mdma en speed genomen. Vervolgens komt rond een uurtje of 4 een zegeltje voorbij gevlogen die ik heb genomen. En heb nog nooit een "crash" gevoeld of iets dergelijks. Mijn ervaring is dan dat de LSD de overhand neemt. Ik neem dan trouwens ook nooit meer MDMa meer erbij. Daar de LSD mij al zo euforisch maakt, dat ik bang ben dat ik anders explodeer van happy feelings :hearteyes:
(ik geloof dat de MDMA de trip alleen maar zou remmen, zonde! )

Ot. Ik zou het niet door elkaar nemen. Ik vind dat als je iets alleen neemt, dus alleen xtc of alleen lsd, je de volledige potentie er van ervaart. En als je gaat combineren is het vaak te hectisch en blurry.

Bovenaan