hmm cafeine verslaving vragen.

cobhc

Belezen gebruiker
Beste medeforum gebruikers,
ik doe nu al zeker 5 jaar lang elke dag energy drink het is steeds meer geworden nu zit ik aan de 3 blikjes per dag maar mijn vraag is op een of andere site stond dat je het langzaam moest afbouwen is dat echt zo ?

mvg Cobhc

Delirium

Badass junkie
Ik denk het wel. De drug werkt erg lichamelijk (o.a. op je hart), dus ineens stoppen zou best wel wat druk op je lichaam leggen.

Helemaal zeker weet ik het niet, kun je beter even aan je huisarts vragen :)

cobhc

Belezen gebruiker
oke :) nja is opzich best kut om af te bouwen want het beste is gewoon in een x stoppen : ) nja maar soms heb ik ook een week gehad dan kocht me pa geen blikjes voor me dan had ik wel de drang er naar maar voelde ik me niet kut ofzo

inferno33

Bewuste gebruiker
Drie blikjes per dag, klinkt niet heel indrukwekkend, en als je al een keer gestopt bent zonder afkickverschijnselen..

Ik doe zelf redelijk vaak caffeïne voor school, puur, maar ook soms gewoon een week niet, en dan weer een week 0.5 gram p/d.. gewoon stoppen dus zou ik zeggen, het is niet voor niets legaal.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik kocht wel eens 2 tray energydrink, en daar deed ik een maandje mee.
bij de groothandel kosten die blikjes iets van 45 cent p.s.

(dit in vergelijking met blikjes redbull die je in de supermarkt koopt voor 2,50 p.s.)

21 euro voor 48 blikjes?

inferno33

Bewuste gebruiker
Als je een beetje je best doet 30 cent geloof ik :P En dat is dan nogwel in de AH.. Wel euroshopper..

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Deze hadden in vergelijking de meeste caffeine.., en smaakten lekkerder ook nog.

btw, ze gooien er ook Taurine in... Heeft dat wel enig effect?

pieter-b

Wijs gebruiker
taurine wordt door vele bronnen als positief beschreven.. een gezonde toevoeging. (kweet zo ff de details niet meer)