hmm slapen......

nootjes

Newbie
Ik ben nu net terug thuis van een fuif. We zijn een beetje vroeger naar huis gegaan dan verwacht en snoof mijn laatste lijn veel te laat. Ik ben nu thuis maar kan niet slapen. Dit gebeurt redelijk veel daarom dat ik me afvroeg of iemand mss weet wat je moet eten of drinken ofzo om speed in je lichaam af te breken. Zoals bv vitamine C bij paddo's of lsd.

Frisko

Badass junkie
Frenky zei:
Een dikke joint roken.
haha,als het zowa uitgebolt is miss wel ja....maar als je goeie speed hebt en speed niet echt gewoon bent werkt een joint ook niet vlak na een lijn....

nootjes

Newbie
Nee, een joint helpt niet echt, ookal is het al 2 of 3 uur geleden dat je je laatste lijn hebt getrokken. Ik heb al vaak gesmoord op witten, ik geraak wel stoned maar zonder moe en suf te worden.
Drank helpt ook niet. Een vriend van mij heeft al eens slaappillen geprobeert maar raadt mij dat sterk af.
Maar mss een soort vitamine of iets in die aard, ook al is het van bij de apotheker ofzo, dat mss zou helpen?
Als je ng samen met je vrienden zit, en niet kan gaan slapen is dat niet zo erg. Maar als je alleen bent, of als iedereen wel kan slapen, maar jij niet omdat je meer of later gesnoven hebt, is dat wel vervelend. Dermee

Deranged

Badass junkie
Waarom zou je willen slapen? Er bestaat geen grotere tijdverspilling dan bewusteloze tijdverspilling. :sunglasses:

nootjes

Newbie
Waarom slapen? Als je alleen bent zonder tv, playstation, pc of iets om u bezig te houden wanneer iedereen ligt te slapen is dat saai....Dan slaap ik veel liever. En ook, soms moet je iets doen de dag erna. Bijvoorbeeld op bezoek gaan bij de schoonfamillie die je ng niet goed kent ofzo, de maandag vroeg moeten opstaan voor te gaan werken, enz.
Derbij, als je ng een uurtje of vier, vijf kunt slapen voel je je de dag derna veel minder slecht, is de afkick veel minder lastig, zie je er niet zo uitgeleefd uit ook.
Niet kunnen slapen is meestal geen probleem, maar als je dan uiteindelijk toch een paar uurtjes slaap nodig hebt zou ik graag een manier kennen voor speed af te breken ofzo.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
ben tot d ontdekking dat je van benzo`s super lekker kunt slape ook als je een paar uur geleden de laatste lijn op hebt

nootjes

Newbie
spacekonijn zei:
idd slapen is heerlijk.

wat kan helpen zijn benzo's....

en vitamine c breekt paddos of lsd niet af..

Benzo's? Waar kan ik die krijgen? Bij de apotheker? En ben je zeker dat het helpt? Mijn vriend heeft al eens slaappillen geprobeert, en deed echt raar. En hij kon ng altijd niet slapen. Het was alsof hij wakker lag te dromen, alsof hij zelf dacht dat hij in zijn droom zat. Ik kan het niet echt beschrijven.

voorbeeldje, we waren samen op café een discussie aan het voeren over een discotheek die niet bestaat maar dat hij overtuigd was dat hij er zelfs al was geweest, toen wou hij naar een vriend bellen om dat te bevestigen. Hij begon rond te lopen en zocht onder elke stoel en tafel. Hij kwam dan ineens weer bij zijn positieven en zei dat hij dacht dat we bij mij thuis zaten en was op zoek naar mijn telefoon voor te bellen....Wel best grappig :)

En euhm...Vitamine c breekt toch wel af? Of ben ik echt verkeerd? Ik dacht toch dat het vitamine c was. Op elke site die ik ben tegengekomen zeggen ze dat het paddo's en lsd afbreekt. Maar dan wel zware dosis, vitamine pillen ofzo. Fruitsap ofzo is van zelfsprekend niet genoeg. Het breekt niet helemaal af maar verzwakt het een beetje. Gemakkelijk voor als er iemand slecht begint te gaan.

lieky speedfreaky

Experimenterende gebruiker
glas melk of zuiker of miss een joint roken als ik pep gerbuik hou ik er rekening mee dat ik niet slaap is tog alleen maar beter ?? slapuh is voor mietjuhs :P

nootjes

Newbie
Als ik speed neem is het natuurlijk de bedoeling om wakker te blijven. Maar het is al een paar keer gebeurt dat ik echt MOEST slapen, maar gwn de verleiding niet kost weerstaan om een spoor te leggen.
Ik vroeg mij gwn af of er iemand soms een trukje had voor op zo een moment, dat je moet slapen maar niet kunt. Voor als het ng eens gebeurt.

Frisko

Badass junkie
nootjes zei:
Als ik speed neem is het natuurlijk de bedoeling om wakker te blijven. Maar het is al een paar keer gebeurt dat ik echt MOEST slapen, maar gwn de verleiding niet kost weerstaan om een spoor te leggen.
Ik vroeg mij gwn af of er iemand soms een trukje had voor op zo een moment, dat je moet slapen maar niet kunt. Voor als het ng eens gebeurt.
pff haha,ik ben van mening dat als je zo groot bent een lijn te nemen voor je gaat slapen,je de gevolgen er maar van moet dragen....
ik ben niet zo een verwoed speed gebruiker.
ik weet dat slaappillen helpen maar ben er geen voorstander van!!!
downers + uppers = kan nie goed zijn volgens mij??? :(

Bovenaan