hoe 3mmc gebruiken

Ik heb vorige week voor het eerst 3-mmc gebruikt bij een sex vriend . Dit was in een spuitje van 1 ml tot streep 50 met 3-mmc ingespoten in de ader. Wow wat een gevoel. uurtje later nog eens het zelfde gekregen. super sex gehad.
Heb een gevuld spuitje mee gehad ,maar die was de volgende dag niet zo sterk ,maar nog wel het geile gevoel.
Heb dit spul nu zelf besteld en afgelopen zondag me zelf verwend maar nu met 3-mmc tot het streepje 40 ,,dus iets minder.maar wel het zelfde gevoel als de eerste keer.
Omdat ik graag met me zelf speel met toys was dit erg super voor meer dan een uur.
Maar omdat ik niet echt weet wat de goede doseringen zijn voor het inspuiten in de ader of anaal inspuiten ,kan iemand me helpen met goede info?
Heeft dit ook met leeftijd of gewicht te maken. Ik ben 56 . 105 kg .

inner_search

Badass junkie

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Spuit zonder naald. Kan je bij een apotheek kopen voor een appel en een ei. Oplossen in iets minder dan 1ml water ookal heb je een groter Spuitje. Makkelijk om het in een dopje te doen. Klein beetje ruimte laten voor het poeder. Lauw water want koud is onaangenaam. Als het niet helemaal oplost het dopje wat in rondjes draaien. Ik weet niet wat een verstandige dosis is, zelf plug ik graag 250mg.

Steek het niet te diep, 2-3cm is genoeg, anders voelt het meer als snuif. Helpt ook wel om eerst ontlast te zijn en om tegen de endeldarm te mikken.

Alle die wat geschreven hebben hartelijk dank. Ieder heeft zijn eigen mening van dit goedje. Maar daar leren we (hopelijk) van. Spuiten vind ik ook een risico hoewel er wel een geweldig gevoel van komt. Maar ik ga voorzichtig de rektale variant proberen. En idd alle opties hebben een risico. I am aware of this

Bovenaan