Hoe 3mmc slikken

Appelgebak

Belezen gebruiker
Hai een vraag.

Als ik 3mmc gebruik doe ik het altijd in capsules. Nu heb ij best kleine capsules.

Wil ik eem goeie dosis nemen moet ik daarvoor 3 capsules vullen. En die nemen.

Maar nu is me best opgevallen op de manier hoe ik de capsules neem dat dat uitmaakt.

Dus ik neem er 2 tergelijk en ik wacht 10 m'n met de 3. Dat het een ander effect geef als bijv alle 3 tergelijk.

Nu weet ik niet wat de beste manier is. Alle 3 tergelijk of tijd er tussen laten zitten zoals 5 m'n zodat de capsules elkaar ni in de weg zitten.

Iemand een verklaring of een idee wat het beste is?

Thanks

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Topic nummer 22 van je over 3mmc. Een dit is een dubbeltopic van je topic van juli dit jaar.

Terugkijkend in je postgeschiedenis zou ik me als ik jou was eerder zorgen maken over je geheugen dan over de beste manier van het innemen van je capsules.

Je hebt al waarschuwingen én een korte ban gehad voor het openen van aanzienlijke aantallen topics over hetzelfde onderwerp. Zonder effect blijkbaar. Wat denk jij dat wel zou helpen?

Ben je op de hoogte van het bestaan van een zoekfunctie en het kunnen terugkijken van je eigen berichten via je profiel?

Lemmy

Badass junkie
Topic nummer 22 van je over 3mmc. Een dit is een dubbeltopic van je topic van juli dit jaar.

Terugkijkend in je postgeschiedenis zou ik me als ik jou was eerder zorgen maken over je geheugen dan over de beste manier van het innemen van je capsules.

Je hebt al waarschuwingen én een korte ban gehad voor het openen van aanzienlijke aantallen topics over hetzelfde onderwerp. Zonder effect blijkbaar. Wat denk jij dat wel zou helpen?

Ben je op de hoogte van het bestaan van een zoekfunctie en het kunnen terugkijken van je eigen berichten via je profiel?

Bovenaan