Hoe bio-wiet te herkennen?

Ik vraag me af of je zo op het oog of door de geur biologische wiet van reguliere kunt onderscheiden.
Weet iemand hoe ik bio-wiet kan herkennen?

Oom Klaas

Badass junkie
Hoe bedoel je meer plant achtig?
Dat er meer blad op zit, want dat hoeft niet te betekenen dat 't bio is.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
^ Dat het wat minder compact is waarschijnlijk, losser van structuur. Klopt meestal wel, maar hoeft niet altijd zo te zijn.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Niet, ik rook tegenwoordig een lekker bio wietje. En de enige manier waarom ik weet dat het een bio wietje is, is omdat ik de kweker ken en ik hem nogal eens help met de plantjes. Ik weet precies wat er wel en niet mee is gebeurd. En dat rookt een stuk fijner(beetje als die McDonnalds reclame maar dan geloofwaardig).

Maar ik zou dat wietje echt niet kunnen onderscheiden van een shop wietje. Behalve dat je wel proeft dat dit geen vlug vlug winst kweekje is geweest maar met liefde door een hobbyist. :hearteyes:

BacingsPen

Badass junkie
Bio wiet smaakt in tegenstelling tot veel shopwiet niet chemisch maar natuurlijk en is zoals vermeld vaak wat frisser en donkerder van kleur.

Het liefst zou ik wat vaker bio wiet aantreffen in Coffeeshops, dat is volgens mij ook een stuk minder verslavend als je het mij vraagt..

Bovenaan