Hoe detecteren jullie goede pep?

The_kid

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie ervaren als je goede pep op hebt(gesnoven, geen bommetje)

mijn bevindingen:
ik doe nu 6 maanden pep af en toe in het weekend. Ik heb nog maar 1 keer echt rot-pep gehad waarvan ik heb liggen overgeven. voor de rest spul van minder goede en uitermate goede kwaliteit. Mijn bevindingen zijn dat bij gebruik van uitermate goede kwaliteit, dat ik echt mijn benen niet meer voel omdat mijn lichaam een brok energie is, mijn ogen sperren wagenwijd open en als ik na ongeveer 1 uur over mijn wangen streel heb ik een intens tintelend gevoel. Ik betaal nu 9-10 euro voor kwaliteits spul en ga er echt kei hard op. Meestal is het wel(vind ik toch)als je pep een intense ethergeur heeft weet je meestal wel dat het goeie is.

Greetz :P en gebruik met mate

The_kid

SperSIZEboon zei:
als je het laat testen weet je pas echt of het goed is
Ja daar heb je wel gelijk in maar het spijtige is is dat het in belgie niet mogelijk is om je drugs te laten testen maar ik wil weten wat jullie beste ervaringen met pep zijn

grtz&kisses

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Er zijn zelfs pepper die beweren dat ze het kunnen ruiken, is toch echt allemaal onzin. Of dat ze het kunnen voelen allemaal lariekoek.

:wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zoveel soorten pep al in mijn leven gehad. Vaak genoeg ook hele slechte gehad, varierend van nauwelijks/niet strakstaan, het idee dat ik "krijt" aan het snuiven ben en dus uiteraard gewoon op tijd naar bed kan, of cafeine: wel wakker zijn, geen strak gevoel toch, veel hartkloppingen, trillerig, extreem scherp voor het neusje, geen enkel gevoel van een rush en na een tijdje kan ik ook toch daar best wel weer op pitten.
Als ik echter lekker meteen na het eerste lijntje goed strak sta, een speedrush voel, ogen wat meer open/glanzend zijn, ik niet meer mijn klep kan houden, extreem geil word en vervolgens pas twee nachten later mijn eerste echte gaap voel opkomen, weet ik dat het met mijn pepje wel snor zat! :wink:

Wacky

Badass junkie
Ik laat het eerst testen.

Als ik daar echt niet op wil wachten, dan snuif ik 2 sleutelpuntjes.
Als ik door die 2 sleutelpuntjes minimaal 10 uur wakker blijf en me er lekker relaxed bij voel, dan is het goede pep.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Marla Singer zei:
Zoveel soorten pep al in mijn leven gehad. Vaak genoeg ook hele slechte gehad, varierend van nauwelijks/niet strakstaan, het idee dat ik "krijt" aan het snuiven ben en dus uiteraard gewoon op tijd naar bed kan, of cafeine: wel wakker zijn, geen strak gevoel toch, veel hartkloppingen, trillerig, extreem scherp voor het neusje, geen enkel gevoel van een rush en na een tijdje kan ik ook toch daar best wel weer op pitten.
Als ik echter lekker meteen na het eerste lijntje goed strak sta, een speedrush voel, ogen wat meer open/glanzend zijn, ik niet meer mijn klep kan houden, extreem geil word en vervolgens pas twee nachten later mijn eerste echte gaap voel opkomen, weet ik dat het met mijn pepje wel snor zat! :wink:

LOL

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
lysergine25 zei:
Marla Singer zei:

LOL

amen ...

Flugeltje

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:

Wel wel wel, een goede beschrijving van goede pep :thumbs:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ach ja, waar het hart vol van is, loopt de mond (en in dit geval ook mijn neus) van over he...:hearteyes: :wink:

Dozer

ik heb gewoon een supersonisch hypermoderne radar voor goeie pep op het dak staan..
:rolleyes: :wink:

Aking

Wijs gebruiker
hahahahaha die zijn nep lutser!

zelfs bij poedersuiker wordt dat ding groen met geel en gaat ie piepen :mrgreen:

Taat

Bewuste gebruiker
Als er zo'n ontieglijke zure chemische teringgeur vanaf komt en lekker plakt is ie voor mij meestal wel goed :beer:

3970

Wijs gebruiker
Ten eerste koop ik van mensen waarvan ik denk dat ze te vertrouwen zijn. Dan laat ik het testen in NL, en natuurlijk gewoon een beetje uitproberen :rolleyes:

Hemi

maverick

Belezen gebruiker
heb t zelfde.. en aangezien dealer goede kameraad is en 500 gr. haalt rechtstreeks vn labbie zo ongeveer in gesealde plastic zakken 5 euro per gr krijg vaak meer ken het gevoel.. wat je hebt beschreef.. en dit is super stabiel en betrouwbaar dei kwaliteit schommelt niet..

Frisko

Badass junkie
mensen die vertellen dat je het niet kan ruiken of je goeie hebt blaten...
ok je kunt met je neus geen procenten erop plakken maar ik vertrouw(de) mn neus ondertussen wel...
als het die echte speedlike chemische kutgeur heeft is het meestal(lees : meestal) wel goed...speed mag ook in geen geval droog worden geleverd!!!
spd word nogal snel slecht buiten de vriezer en droge = meestal ofwel oude spd,ofwel versneden...

spd moet pasta zijn als het bij de consument aankomt.
dat het wat minder is gedroogd moet je er maar bijnemen...(je hebt tenminste verse spd) :wink:
Maar alsnog kan pasta versneden zijn... :smoke:

Delirium

Badass junkie

Bovenaan