Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik weet dat het kan, maar websites waar ik op reageer reageren ineens niet meer of helemaal niet meer.
Mijn huisarts schrijft me patsboem geen morfine meer voor. Dua hoe kom ik er dan aan zodat ik normaal kan afbouwen?
Ik weet dat het kan, maar websites waar ik op reageer reageren ineens niet meer of helemaal niet meer.
Mijn huisarts schrijft me patsboem geen morfine meer voor. Dua hoe kom ik er dan aan zodat ik normaal kan afbouwen?
Forumregel 1: vragen naar verkooppunten is niet toegestaan en daar staat een permanente ban op. Wanhoop verandert niets aan die regels. Succes met je zoektocht, maar niet hier.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.