Hoe goed is het effect van ghb?

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik ga binnenkort voor de eerste keer ghb proberen. Heb al goed gelezen over de risico's van de drug. Maar nu zit ik met een vraag. Is het effect echt al de risico's waard? Is het echt een fantatisch effect? Met welke drug valt het het beste te vergelijken? Is het trouwens aan te raden om voor, na of tijdens ghb echt niets van alcohol te drinken of kan een enkel glaasje wel zonder veel risico? Als er verder nog tips zijn ivm mijn eerste keer zijn ze altijd welkom. :)

azerty1987

Belezen gebruiker
de eerste x als je GHB gaat doen zou ik 100% zeker geen alcohol gaan drinken... omdat je tog het effect wil voelen van GHB lijkt me + je weet niet wat je moet verwachten en wat teveel voor je is en wat niet..

gewoon nooit ghb met alcohol combineren.... ga drinken of doe GHB...

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
GHB is echt geweldig! De risico's zijn grotendeels te verwaarloze als je 1 ding onthoud: let op de doering!! Neem 3.5 ml als je tussen de 50-70kg weegt. 4 als je 80-90 weegt en 5ml als je daarboven weegt. (dit is een beetje mijn schatting, bij deze doseringen moet het goedgaan, zelf ben ik 58, en vind 3,5 perfet)

Als je dat maar met een spuitje berekend, dan is GHB echt goddelijk! Het is een heel warm, lekker gevoel door je hele lichaam. Je hebt het gevoel dat door je hele bloedbaan stroompjes van plezier gaan. Als je niet teveel beemt kun je er ook perfect op dansen!

Neem niet teveel alcohol. 1/2 drankjes is niet erg, maar zorg ervoor dat je je helder voelt als je het neemt,. Zeker voor de eerste keer is dat het leukst. Het is echt een mooie drug, en naar mijn mening sterk onderschat!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Als je er je verstand bijhoudt zijn er geen risico's. Maar je moet niet als een onervaren gek van het goedje liggen drinken zoals vele breezer wel doen met alcohol. Je moet er ook niet teveel van verwachten want als je dat doet ga je ook ko omdat je altijd wil bij doseren om meer te voelen.
Het goede gevoel van ghb ligt niet altijd bij meer is beter, integendeel

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Vrienden van me zeggen dat je als je ghb gebruikt best eerst kan beginnen met een flessendopje van het flugel flesje waar het inzit. Is dat een goede dosering als eerste dosis? Of is dat teveel/te weinig? Ik heb namelijk geen spuitje voor 3,5ml exact te nemen. Hoe lang duurt het dan voor het effect opkomt? En na hoeveel tijd kan ik veilig besluiten voor nog een dopje te pakken zonder dat ik kans heb dat het teveel wordt? Ben namelijk wel een beetje zenuwachtig ivm die doseringen.

drmartin

Experimenterende gebruiker
Dat is zo. een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Het nadeel van ghb is dat er nogal snel word geroepen dat het niet verslavend is. Dat klopt zeker niet want het juist nogal erg verslavings gevoelig spul. Juist omdat je het erg makkelijk neem, want je hebt er geen kater van en het valt bijna niet op voor de buitenwereld. Maar als je het te vaak achter elkaar gebruik dan zal dat je vies tegenvallen. De lichamelijke afhankelijkheid treed sneller op dan je door hebt, en als je dan niet geestelijk sterk in je schoenen staat dan kan het nog een aardige inslag op je leven hebben.

drmartin

Verder is het wel zo dat als je het niet te vaak gebruikt en niet te veel doseer het 1 van de meest fijne en veilige en minst schadelijke drugs is die er zijn!

noeli

je hebt echt helemaal gelijk drmartin. dat ghb niet verslavind is , is zo`n vette onzin.. en de verslaving is heftig, is echt geen pretje, ik wil dus echt iedereen waarschuwen. kijk uit, het maakt meer kapot dan je lief is

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Het is bijna zover! Vanavond heb ik de ghb en in de loop van volgende week of volgend weekend ga ik hem testen! Ik ben wel erg zenuwachtig voor de dosering. Volgens de persoon waar ik hem van koop moet ik gewoon een dopje pakken van het flugel flesje waar de ghb in zit en dan wachten op het effect. Volgens hem gaat dat zowiezo niet teveel zijn. Is dat volgens jullie ook ongeveer juist? En na hoeveel tijd kan ik besluiten om bij te nemen als ik niets voel? Wens me alvast succes! Ik laat het jullie weten als ik het gebruikt heb en wat ik ervan vond.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Neem maar 2 kleine dopjes
Er is nog een verschil wanneer je de dopjes bijna volledig vult of als je ze overvol vult

Spor

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
1 of 2 biertjes kan wel

Dit zou ik niet doen !!

Ik ken mensen die regelmatig drinken, en regelmatig ghb doen, die vertelden dat ze helemaal slecht gingen toen ze een halve liter bier op hadden met ghb... Ook word dit overal sterk afgeraden en heb ik al vaker gelezen over dodelijke afloop na combinatie alcohol + ghb...

Verder is het zeker het proberen waard :) zelf heb ik bij een medice handelaar voor 25 cent een spuit van 10ml gekocht, om perfect te kunnen doseren... Erg handig, ook als je eenmaal wazig bent en je wil wat bijpakken dan verschud je je niet

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ondertussen heb ik iets waarmee ik exact 3,5 ml kan afmeten. De ghb ligt te wachten in men kamer. Ik heb enorm veel zin om het vanavond al te doen, maar ga proberen om toch nog even te wachten tot morgen. Ik hou jullie op de hoogte!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
je kan ook een maatlepeltje bij de aphotheek halen , en zeg dat je het doseerdopje van de peniciline kwijt bent, daar staat ook 3,5 ml op ( :grin: )

niet gaan klooien met dopjes ofzo. zo weet je het zeker :wink:

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik kon me vandaag niet langer bedwingen en heb 10 minuten geleden 2 ml ghb genomen. Ik ben wel nogal dom geweest, want ik ben hier helemaal alleen. Maar ik ging er vanuit dat ik van 2 ml wel niet nok zou gaan. Het was eigenlijk gewoon om te testen hoe gevoelig ik er voor was. Als ik van de 2 ml niet veel voel ga ik vanavond ineens 4 ml nemen. Ik begin nu alleszins wel iets te voelen...maar uiteraard niet veel.

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ondertussen is de ghb op. :) Ik vond het wel aangenaam. Ik denk niet dat ik hele sterke ghb had. Hoewel hij wel erg stroperig was.
Ik vond het effect wel ok, maar nu niet echt fantastisch. Het is inderdaad net een mix tussen een kleine dosis mdma en alcohol. Ik werd er op een bepaald moment echt wel erg vaag van en men evenwicht was dan ook niet meer echt ok.

De dosering viel goed mee, zo nauw stak het bij mij niet. Ik had heel veel angst voor KO te gaan aanvankelijk, maar dat was onterecht. Wanneer ik voelde dat het een beetje begon uit te werken kon ik rustig bijpakken, zonder dat het teveel werd. Ik had wel minstens 4 ml nodig voor het echt te voelen, maar 5 ml was zeker ook niet teveel.
Al bij al vond ik het een goede ervaring. Ghb is een goed alternatief voor drank. Hat is ook erg leuk dat je geen kater of een crash hebt als jet uitwerkt.
Ik ga het zeker nog eens doen, maar over het algemeen verkies ik toch coke of speed. :wave:

flash kieke

Wijs gebruiker
Hillbilly bastard zei:
Ondertussen is de ghb op. :) Ik vond het wel aangenaam. Ik denk niet dat ik hele sterke ghb had. Hoewel hij wel erg stroperig was.
Ik vond het effect wel ok, maar nu niet echt fantastisch. Het is inderdaad net een mix tussen een kleine dosis mdma en alcohol. Ik werd er op een bepaald moment echt wel erg vaag van en men evenwicht was dan ook niet meer echt ok.

De dosering viel goed mee, zo nauw stak het bij mij niet. Ik had heel veel angst voor KO te gaan aanvankelijk, maar dat was onterecht. Wanneer ik voelde dat het een beetje begon uit te werken kon ik rustig bijpakken, zonder dat het teveel werd. Ik had wel minstens 4 ml nodig voor het echt te voelen, maar 5 ml was zeker ook niet teveel.
Al bij al vond ik het een goede ervaring. Ghb is een goed alternatief voor drank. Hat is ook erg leuk dat je geen kater of een crash hebt als jet uitwerkt.
Ik ga het zeker nog eens doen, maar over het algemeen verkies ik toch coke of speed. :wave:

En als je het neemt tijdens het feesten en je gaat uit je bol, dan ga je zo actief worden dat het nimeer schoon is :)

joint20

Ik zeg altijd gewoon nooit meer dan 4ml, dan kan er vrijwel nix ernstigs gebeuren als je er geen alcohol bij drinkt.
En het effect is leuk, niet te vergelijken met xtc ofzo, meer met een geile alcohol roes.
Verder als GHB niet zo gevaarlijk was met het risco tot overdosering zal het makkelijk een softdrugs kunnen zijn.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Heb ik ook wel een tijdje gedaan, tot ik begonnen ben met krachttraining. Ik gainde niet veel, tot ik gestopt ben met speed. Ghb en krachttraining (y), prima mee te combineren :grin:

Flugeltje

Wijs gebruiker
GHB is schoonheid, geilheid, socialiteit, frisse uitstraling in je gezicht, levendig, enthausiast en niemand heeft door dat je waus bent.

dubbel t

het effect van GHB zonder andere drugs valt eigenlijk best wel mee.

ik ben soms nog meer naar de klote door het roken van een aantal sticks

Bovenaan