hoe hard gaan op LSD

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja ik heb nu twee keer getript op lsd.
de eerste keer was het zeer raar voor me omdat ik er nooit enige uitleg heb over gehad.
tweede keer ging zeer goed maar zeer mild en zacht.
mijn vraag was nu hoe ik hard kan gaan op de lsd ?
iemand de nuttige tips ?
waar best ?

azgaza

Badass junkie
Ligt eraan wat je bedoelt met hardgaan, voor visueel hard gaan is het simpel: gewoon de dosis verhogen. Ik heb zelf bij elke dosis die ik ooit nam gewoon mooie intense visuals gehad, maar het verschil tussen lage en hoge dosis is wel zeer groot, of je nou wat semi-stilstaande patronen ziet, vreemde kleuren en vervormende kamers of de hele kamer in fractal art uiteenvalt, stroomt, leeft, zo sterk beweegt en zulke intense over elkaar schuivende patronen ziet dat je echt zit van 'wooow! zie je dat.. woow.. echt wow!'.

Mentaal hard gaan is veel onvoorspelbaarder, op een dosis van 100 ug ben ik wel eens mentaal nuchter gebleven met prachtige visuals en ik heb van de zelfde dosis niet zo ver van egodood gezeten in de piek. Je gaat harder op een chaotischere plek heb ik gemerkt, en als je meer aan je hoofd hebt, maar of dat persé wenselijk is weet ik niet.

Maargoed, voor als je hard wil gaan:
- dosis iets omhoog (kleine verschillen in dosis maken grote verschillen in trip)
- een deel van de trip op een drukkere plek zijn (maar dat kan wel stressvol eindigen).

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ok bedankt voor de tips.
ik zal dan maar het eerst rustig laten inwerken thuis.
en dan gwn naar een drukkere plek verhuizen om eens te zien. want mentaal vindt ik het wel een zeer leuke ervaring :wink:

henkie84

Bewuste gebruiker
Waar ben je eigenlijk naar opzoek? Overweldigende visuals? Een dikke mindfuck? Totale desoriëntatie? Egodood? Paniekerige angsten? Verlamd voor je uitstaren en genieten van het 'zijn'? Ik zou niet zomaar een drukke omgeving opzoeken, met oog op ongemakkelijkheid.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik heb zin in een echte goed mindfuck, visuals moet niet persee die verzin ik er wel bij. maar een goede harde mindfuck lijkt me echt leuk

Djo

Badass junkie
Ik weet niet of het daardoor is gekomen, maar ik heb een tijdje geleden nog zo gruwelijk hard getript, ik kon niet eens meer zien waar ik liep vanwege dik gordijn visu's en een mindfuckings. Twee dingen waar ik echt een fobie voor heb kwamen daar die hard in voor. Wel had ik ineens een complete kinderkledinglijn ontworpen in mijn hoofd, iets wat ik al heel lang wil. Maar ik bleef me maar afvragen, wat ik toch normaal overdag deed. Heerlijke trip. Eigenlijk een van de beste, heftigste, diepste trip ever. En after schateren op Ome Willem. :wave:

Het is namelijk het volgende, ik zat aan die hele zure snoepbandjes. En ik weet niet of het daaraan lag, maar ik ging daarna nog heftiger en dieper in mijn trip. :openmouth:

azgaza

Badass junkie
Djodjo zei:
Maar ik bleef me maar afvragen, wat ik toch normaal overdag deed.

Haha herkenbaar, dat heb ik een keer op paddo's gehad en op LSD heb ik eigenlijk altijd dat als ik terug denk aan de dezelfde dag, maar vóór de trip dat het echt eeuwen ver lijkt, haast een andere wereld, de afstand tussen normaal en trip is dan voelbaar zó groot. Soms duurt het zelfs even voordat ik uberhaubt weet wat ik die dat gedaan had, en als ik het weet voelt het als uit een diep ver verleden.

Nog aan de topic opener: mentaal en visueel hard gaan gaan meestal wel hand in hand, de dosis opvoeren leidt gewoon tot een algeheel intensere trip. Mooie visuals leveren soms ook wel wat mindfuck, in de zin van dat je dingen kan zien die zo intens zijn dat je gewoon echt even 5 a 10 minuten zo zit van 'wooow..'.

Atropa

Bewuste gebruiker
Tot je ego dood en je al je zintuigelijke waarneming uit handen moeten geven. Dan ben je echt 'naakt'.

Zoals misschien wel in de Hof van Eden wordt bedoeld...

500 mcg + en vanaf begin af aan liggen met de ogen gesloten, het draait niet om jou, maar de losweeking van het ego die op de ziel ligt.

L

Lid 6909

Gast
true laatst meegemaakt met mijn eerste lsd trip.

10 man aan de LSD bij een strandhuisje met APHEX TWINS erop en discolampen en alleen maar wartaal.

aiit

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Ik heb een beetje vreemde ervaringen met LSD en dosering. Het verschil tussen 100 en 200 mics vind ik niet heel erg merkbaar, ja als je erg concentreerd kan ik met 200 mics best vreemde dingen zien. Maar als ik niet mn best doe ziet de omgeving er zo goed als standaard uit voor mij. Ook laat ik geestelijk bijna niet los, wat ik jammer vind.

Ik hoopte dus dat met de stap van 100 naar 200 mics ik eindelijk dikke visuals zou krijgen ( trippen draait voor mij vooral om de visuals ) maar het was dus niet echt veel anders. Op CEV's na.

Beetje vreemd spul dus, dat LSD :P

zomertje39

Experimenterende gebruiker
Hoi alemal, ik heb voor het erste ker,een half hoffman genomen( 75 micrgrm.), bij en psyhedelisch party.Ik voelde bijna nix spectaculaire,aleen ...heel heel nuchter en veel energie,(lekker dansen..en zo).Kon niet slapen lang tijd. waroom denken jullie? te weinig .....? groetjes z.

J0rrit

Badass junkie
zomertje39 zei:
Hoi alemal, ik heb voor het erste ker,een half hoffman genomen( 75 micrgrm.), bij en psyhedelisch party.Ik voelde bijna nix spectaculaire,aleen ...heel heel nuchter en veel energie,(lekker dansen..en zo).Kon niet slapen lang tijd. waroom denken jullie? te weinig .....? groetjes z.

dan ben je voor gelogen en zat er of geen lsd op of zeker geen 75 microgram.

zomertje39

Hoi....ik weet zeker was en goeie...maar niet zeker op hoeveelheid....maar ja ....is dat so weinig lsd geef je gewon een nuchter gevoel en energie?(perfect voor een party...)

J0rrit zei:
zomertje39 zei:

J0rrit

Badass junkie
zomertje39 zei:
Hoi....ik weet zeker was en goeie...maar niet zeker op hoeveelheid....maar ja ....is dat so weinig lsd geef je gewon een nuchter gevoel en energie?(perfect voor een party...)

J0rrit zei:
zomertje39 zei:

Had je visuals mindfuck uberhaupt een tripgevoel? Dat heb je al vanagf 50 mictrogram zo ongeveer.

zomertje39

geen visuals mindfuck ....heel nuchter.....de gedachte dat ik iets heel heel slim heb genomen,in ritm dansen als nooit(een met de muziek) en antwoord snel aan mijn vragen..hehe,was zeker onder 50 mcg de half zegels ..can dat?

L

Lid 6909

Gast
Dat heb ik dus juist niet met LSD, ik wist de hele tijd niet of ik wel aan het trippen was, totdat je visuals gaat zien. Maar ik voelde me redelijk nuchter. Met paddo's ofzo voel ik wel echt een bepaald tripgevoel.

J0rrit

Badass junkie
Maar er is een verschil tussen je nuchter voelen en wazig zijn. Het trip-gevoel is gewoon dat je je wappie voelt, en dat is nou eenmaal zo ook met LSD.

Bovenaan