Hoe herken ik echte methamfetamine ?

Babbanem

Belezen gebruiker
Ik wil binnenkort wat methamfetamine kopen.

Heb het nog nooit gezien of geroken en of gevoeld geproefd.

Hoe herken ik het als echt spul ?

Zijn er bepaalde kenmerken geuren of hoe het aanvoelt als je het vastpakt ?

Ruikt het naar conventionele speed ?

Iemand tips om the real deal te herkennen ?

Behalve door te laten testen.

Buu

Wijs gebruiker
Je kan nooit zekerheid krijgen zonder het te testen. Maar zover ik weet zijn meth vaak grote naalden/kristallen. Google methamfetamine, lijkt best duidelijk.
Maarja wellicht krijg je een kapot gemalen batch en dan weet je nog niks. :')

Babbanem

Belezen gebruiker
Je kan nooit zekerheid krijgen zonder het te testen. Maar zover ik weet zijn meth vaak grote naalden/kristallen. Google methamfetamine, lijkt best duidelijk.
Maarja wellicht krijg je een kapot gemalen batch en dan weet je nog niks. :')

Ja visueel heb ik wel een beeld.

Maar ruikt naar normale speed of juist niet ?
Door het te laten testen, kansloos topic dit.

Je leest toch wat er als laatste staat : Behalve door het te laten testen.

Ik wil gewoon niet genaaid worden voordat ik het koop en laat testen.

Buu

Wijs gebruiker
That’s part of the game helaas. Het kost nou eenmaal wat centen om een goeie source te vinden, of je moet geluk hebben.

En als je echt op de centen moet letten dan zou ik niet aan methamfetamine beginnen en het lekker bij racemische amfetamine houden.

En anders gewoon even Grindr installeren. :$

Sammeke47

Experimenterende gebruiker
volledig met de rest eens, gewoon laten testen dan weet je het zeker.
Als ik puur subjectief en op eigen ervaring zou oordelen, ik heb de (gelukkig maar) weinige paar keren dat ik meth gedaan heb lange tijd geleden de laatste keer wel pervetin (meth uit de oostblok) gehad, of zo werd het toch geadverteerd.
En die had een ietwat minder doordringende dan amph maar gaf toch een naar amfetamine gelijkende geur af.

De eerste 2x had ik eerder geurloze kristallen die me tijdens het fijn kappen wat deden denken aan het fijn kappen van ketamine kristallen qua structuur (deze waren ook het sterkst denk ik) 12u rush van 0.1 nadat ik al een nachtje doorhad gehaald op reguliere amph...

Je vertellen dat je het beter niet doet is de goeie raad maar soite dat is off topic, en als je het echt wil doen ga je het hoogstwaarschijnlijk ook gewoon doen.

Maar net zoals ik het tegen aanraden van anderen het in het verleden ook gewoon wou proberen, en als ik me goed herinner 3x genuttigd heb, let er toch maar mee op dit goedje heeft me lang genoeg geestelijk in de ban gehouden en me overhaalt het nog eens te doen... en dan nog eens. Is nu wel zeker anderhalf jaar terug de laatste keer, en ik heb wel genoeg gelult :tongueout:

Laatst bewerkt:
Bovenaan