Hoe het beste snuiven???

rockbitch

Experimenterende gebruiker
Ik heb een vraagje, hoe snuift ge het beste?? Ik bedoel ermee, dat alles erdoor komt,en nie dat je smorgens je neus snuit en er nog brokken uitkomen.
Ik gebruik meestal een buisje,maar nu gewoon ne briefje.
Ik stak da briefje vroeger te diep in mijn neus wat dus helemaal geen goede zaak is.
Nu steek is ze half erin en het is beter. Maar hoe trek je die coke nu door tot in je keel.
Ik snuif erna heel goed door,ma toch komt niet alles door. Heeft er iemand tips?? Helpt het na 5 min wat neusspray te spuiten?? Of is er een andere manier om die coke gemakkelijk door te trekken. Miss een domme vraag mensen,maar een vraag is een vraag

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
rockbitch zei:
Of is er een andere manier om die coke gemakkelijk door te trekken.

Oom Klaas

Badass junkie
rockbitch zei:
Ik heb een vraagje, hoe snuift ge het beste?? Ik bedoel ermee, dat alles erdoor komt,en nie dat je smorgens je neus snuit en er nog brokken uitkomen.
Ik gebruik meestal een buisje,maar nu gewoon ne briefje.
Ik stak da briefje vroeger te diep in mijn neus wat dus helemaal geen goede zaak is.
Nu steek is ze half erin en het is beter. Maar hoe trek je die coke nu door tot in je keel.
Ik snuif erna heel goed door,ma toch komt niet alles door. Heeft er iemand tips?? Helpt het na 5 min wat neusspray te spuiten?? Of is er een andere manier om die coke gemakkelijk door te trekken. Miss een domme vraag mensen,maar een vraag is een vraag

je moet harder snuiven

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:
Snuiven kun je het beste met je neus.

Denk ik, ik heb niet zoveel ervaring...

Je kan iemand ook betalen om in een echte Stevie Nicks imitatie het colombiaanse marspoeder gewoon recht in je reet te blazen ouwe!

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Ligt heeeelemaal dubbel. :openmouth: :)

snuif jij maar niet.
want als je het doet doe het goed.

en "nee" niet dat hele bolletje uit het plastiekje halen en in je neus douwen dus.

Skippy

Wijs gebruiker
otrivin menthol neusspray is nu toch ook wel 1 van mn dagelijkse levensbehoeften :P helpt altijd!

Bovenaan