hoe hou ik het leuk

rasta_man

Newbie
Hallo.

Het is al weer bijna zomer en met een hoop feesten/festivals voor de deur.
Ik weet dat het gebruik meerdere dagen achter elkaar heel ongezond is. :confused:
Maar me zelf kennende zal het deze zomer toch wel weer een keer raak zijn. :kots:

Dus mijn vraag als ik toch van plan meer dagen achter elkaar te gebruiken.
Hoe hou ik het leuk?
Door het bij 1 soort drugs te houden of juist niet?
Door maar een hele lagen dosis te pakken en dan per dag op te bouwen?

alvast bedankt voor jullie tips/trucs :grin:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
je houdt het leuk door jezelf te leren beheersen. Kies de juiste momenten uit en gebruik op die momenten, verder niet. Als je gaat gebruiken op elke keer dat je er zin in hebt, ongeacht wat er daarna nog komt, dan wordt het vanzelf vervelend.

Meerdere dagen achter elkaar eist z'n tol en dat zul je moeten accepteren.

Narayani

Bewuste gebruiker
Het grootste deel van de bevolking weet zich nog steeds prima te vermaken met een drankje. Vanwaar die drang om alsmaar drugs te doen :confused:

Aangezien je jezelf Rasta-man noemt... Eventueel een jointje bij dat drankje is ook wel lekker op een festival vind ik. Leer er vrede mee hebben dat je een behoorlijke prijs betaalt voor dagen achter elkaar drugs doen en maak de juiste keuze.
Je hebt vooral jezelf ermee.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Narayani zei:
Het grootste deel van de bevolking weet zich nog steeds prima te vermaken met een drankje. Vanwaar die drang om alsmaar drugs te doen
Een drankje is ook drugs he :wink:. Het is nou eenmaal een feit dat mensen zich graag drogeren op een feest. Dat is overigens geen excuus om dan maar elk feest echt helemaal naar de klote te gaan natuurlijk.

Tja, verder is het allemaal wel gezegd. Als je zo nodig veel/vaak gebruikt zul je de kater moeten accepteren. Een feestje of dag een keer rustig aan doen zou toch ook moeten zou je denken. Festivals kunnen nuchter ook best leuk zijn trouwens.

mikoz

Bewuste gebruiker
als je bijvoorbeeld 2dagen festival hebt, zou je de eerste dag nuchter kunnen doorbrengen. Musschien een paar biertjes ofzo. De tweede dag lekker los gaan. En dan thuis of op festivalcamping lekker uitbrakken.

Narayani

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Narayani zei:
Het grootste deel van de bevolking weet zich nog steeds prima te vermaken met een drankje. Vanwaar die drang om alsmaar drugs te doen
Een drankje is ook drugs he :wink:

Dat is zeker waar. Maar 2-3 biertjes bijvoorbeeld vind ik heel wat anders dan een arsenaal aan poeders en pillen erbij halen. Het probleem is alleen dat nogal veel mensen lijken te denken dat je dan gelijk 12 bier moet drinken ofzo. En zichzelf dan beter vinden want ze 'doen geen drugs'. Maar dat is weer een andere discussie :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Narayani zei:
Psychedelibee zei:
Narayani zei:
Een drankje is ook drugs he :wink:

Dat is zeker waar. Maar 2-3 biertjes bijvoorbeeld vind ik heel wat anders dan een arsenaal aan poeders en pillen erbij halen. Het probleem is alleen dat nogal veel mensen lijken te denken dat je dan gelijk 12 bier moet drinken ofzo. En zichzelf dan beter vinden want ze 'doen geen drugs'. Maar dat is weer een andere discussie :)
Het zit hem vooral in de hoeveelheid inderdaad, een paar biertjes valt allemaal wel mee. Als het 12 bier zijn is het gewoon te vergelijken met doorgesnoven zijn bijvoorbeeld. Ook met poeders, pillen, etc zou je je in kunnen houden natuurlijk maar ook dat gebeurd meestal niet.

rasta_man

Newbie
het probleem met alcohol bij mij is dat ik na 4/5 biertjes al op me kop sta.
En het persoonlijk echt niet chill vind

Bovenaan