Hoe kan dit?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Ik Gebruik nog niet zo lang speed doe het tegenwoordig nog op gelegenheid..
voorheen ging ik vaak met een groepje vrienden en dan van alles doen uit gaan ofzo.. en bleef dan meestal 3 nachten wakker..en ging dan bij uitwerking slape..en kwam weer in me All Day ritme meestal at ik weinig.. hoogstens de 2e avond.. broodje.. en echt de belangrijkste stoffen.. dit is super slecht..mja dit heeft elke gebruiker denk ik.. Na deze dagen zonder slaap..en weinig voeding.. Werd me Huid Geel.. vet achtig..
me neus werd donker.. overal helemaal donker.. ik voelde me altijd goed.. na gebruik wel eens derpi maar dat is een bijwerking die normaal is bij drugs..

het rare is.. zodra ik nu weer gebruik..
neem ik mij zelf voor.. nooit langer dan 2 nachten niet te slapen.. omdat ik dan meestal nogal raar kon doen.. en me niet lekker voelde..
merk nu dat ik na 1 nacht wakker de dag erna.. de klachten krijg die ik in het begin pas na 3 dagen kreeg.. voral t rare verkleurde handen.. en de wallen onder mijn ogen..lijken nooit echt weg te gana..terwijl ik toch veel slaap.. ?
me handen worden ook relatief dun.. vingers soort glijbaan als iemand snapt wat ik bedoel..?
en helemaal het afvallen... meestal zitten we met een groep..lol te maken omdat je met speed super sosiaal word.. zit ik denk veel op me luie reet.. en miss met ze alles rondje lope eigenlijk renne als j het vergelijkt met normaal.. weeg ik een stuk minder.. en als k recht op sta..en in adem.. krijg ik echt letterlijk een krater in me buik.. ? hoe komt dit..? lijkt dat t bij meer mensen is.. wat ik merk.. ik nu als ik gebruik.. ik niet echt gelukzalig meer ben..zoals voorheen.. ik eigenlijk sneller moe ben als voorheen.. is dit door te weinig tussenpozen.. en slechte conditie kwa slapen?
hoop dat iemand me uitleg kan geven?

:grin:

Bal0n

Badass junkie
Ik zat er al aan te denken om dit te posten, maar het was er steeds niet van gekomen.

Maar goed, hier komt mijn "zegje":

Je stelt hier een flink aantal vragen met betrekking tot gevolgen van overmatig speed (en voorheen MDMA) gebruik en zoekt overal een logische verklaring voor. Dit moet er toch een beetje op duiden dat je problemen heb met de verantwoording van je gebruik. Je weet zelf ook dat je eigenlijk moet stoppen, maar je verlangt nog teveel naar het effect om het je rug toe te kunnen keren.

Waarom ga je geen serieuze poging doen om te stoppen?

Uiteraard is dit mara een speculatie, maar dit idee heb ik een beetje :).

e-Thom

Experimenterende gebruiker
ik heb nu even geen tijd: kom er later op terug
maar volgens de symptomen die je beschrijft scheelt er wat aan je lever

Mac...

Badass junkie
Ken genoeg speedgebruikers met dezelfde symptomen, maar denk dat dit eerder komt door het gebruik dan wat anders. Bovendien krijgt je lever altijd een flinke opdonder van de pep en werkt ie ook niet meer zoals bedoeld is

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Ja balon.. t klopt wel wat je zegt.. ik kan geen afstand doen van het efect van Drugs ( Nog niet) ik doe het nog niet super lang opzich.. maar ben wel een stuk slimmer in mijn gebruik geworden... voral ingezien ik tog is voor me lichaam moest gaan zorgen kwa voeding ect.. en het niet afbeulen..
ik heb een tijd door de weeks gebruikt wegens moe zijn..suf depri.. de bekende klachten.. toen eigenlijk best wel uit de hand gelope.. ben toen 2 weken gestopt.. en ging allemaal goed.. ga steeds bter nadenken.. over waar ik mee bezig ben enzo.. ik heb nu nog wel in het weekend ik meestal de drang niet kan weerstaan maarjah

duidelijk nog nooit amfetamines gebruikt.. Kijk naar mac die geeft zelf ook aan het in het weekend ideaal is..voral als je moe bent

Bal0n

Badass junkie
True, maar daar komt bij dat ik ook helemaal geen interesses heb in de klassieke amfetamine.

DOM, DOB, DOI, MDMA, MDA, en eventueel 4-Fl-Amphetamine zijn wel interessant. Maar dan nog, mijn verhaaltje heeft geen betrekking tot amfetamine, maar over heel mijn beeld :).

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
gabberfreak ik begrijp dat je amfetaminen lekker vindt, staat bij mij ook op de eerste plek daar niet van, maar tis zo ongezond, kan je geen medicatie van je huisarts krijgen, of een verslavingsarts of psychiater?

ik bedoel dit naar aanlediing van dat je zei:
" ik kan geen afstand doen van het efect van Drugs ( Nog niet) "

kennelijk heb je dan IETS nodig althans dat voel jij zo?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
ik zie drugs momenteel als iets wat bij het jongeren zijnde hoort... k doe t nog niet lang.. en vind dat ik kwa gebruik nog best slim handel.. als ik zie hoe sommige mensen in mijn regio gebruike en dan voral amfetamines..

mjah..

Mac...

Badass junkie
's Weekends gebruiken is voor mij ideaal, maar zeg niet dat jullie massaal mij moeten na gaan doen. Ik denk dat het heel persoonsgebonden is hoe je omgaat met de drugs en hoeveel drugs je lichaam aankan. Ik merk dat ik (gelukkig) een van de weinige mensen ben die absoluut geen last heeft van de afkick en ik vind nog meer pep goor op de afkick, terwijl anderen juist snakken naar nog een lijn. Probeer voor jezelf in kaart te brengen hoeveel drugs je zou kunnen gebruiken zonder dat dit enige risico's met zich meebrengt en ga dan ook zo gebruiken. Wees verstandig met drugs en gebruik met je verstand. Als je het risico loopt om verslaafd te raken, probeer dan te minderen en als het niet anders kan te stoppen.

he yo

Newbie
GabberFreak17 zei:
Ik Gebruik nog niet zo lang speed doe het tegenwoordig nog op gelegenheid..
voorheen ging ik vaak met een groepje vrienden en dan van alles doen uit gaan ofzo.. en bleef dan meestal 3 nachten wakker..en ging dan bij uitwerking slape..en kwam weer in me All Day ritme meestal at ik weinig.. hoogstens de 2e avond.. broodje.. en echt de belangrijkste stoffen.. dit is super slecht..mja dit heeft elke gebruiker denk ik.. Na deze dagen zonder slaap..en weinig voeding.. Werd me Huid Geel.. vet achtig..
me neus werd donker.. overal helemaal donker.. ik voelde me altijd goed.. na gebruik wel eens derpi maar dat is een bijwerking die normaal is bij drugs..

het rare is.. zodra ik nu weer gebruik..
neem ik mij zelf voor.. nooit langer dan 2 nachten niet te slapen.. omdat ik dan meestal nogal raar kon doen.. en me niet lekker voelde..
merk nu dat ik na 1 nacht wakker de dag erna.. de klachten krijg die ik in het begin pas na 3 dagen kreeg.. voral t rare verkleurde handen.. en de wallen onder mijn ogen..lijken nooit echt weg te gana..terwijl ik toch veel slaap.. ?
me handen worden ook relatief dun.. vingers soort glijbaan als iemand snapt wat ik bedoel..?
en helemaal het afvallen... meestal zitten we met een groep..lol te maken omdat je met speed super sosiaal word.. zit ik denk veel op me luie reet.. en miss met ze alles rondje lope eigenlijk renne als j het vergelijkt met normaal.. weeg ik een stuk minder.. en als k recht op sta..en in adem.. krijg ik echt letterlijk een krater in me buik.. ? hoe komt dit..? lijkt dat t bij meer mensen is.. wat ik merk.. ik nu als ik gebruik.. ik niet echt gelukzalig meer ben..zoals voorheen.. ik eigenlijk sneller moe ben als voorheen.. is dit door te weinig tussenpozen.. en slechte conditie kwa slapen?
hoop dat iemand me uitleg kan geven?

:grin:
ZORG er ook voor dat je voldoende Vitamines binnenkrijgt. Goed eten is erg belangrijk, want op een gegeven moment zijn je vitamines en je lichaam gewoon op...
Goed eten, goed drinken...Helpt bij mij altijd erg goed

Bovenaan