Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hmm je kan het altijd proberen bij coffeeshops, ik krijg ook vaak mee terwijl ik nog maar 16 ben. en voor smartshops hoef je helemaal geen 18 te zijn. Probeer het eerst eens zo en stap niet direct naar dealers toe, dat zijn vaak nogal rare lui...
Het feit dat je zegt: "ik wil drugs gebruiken." zegt al dat je er maar bizar weinig van weet. Als je nou eerst eens uitzoekt wat je wil gebruiken, waarom en hoe dan weet je ook waar je moet zoeken
wat je mischien het beste kunt doen is aan een bekende (van 1 vragen of hij een klare joint voor je wil halen bij een coffeeshop en die dan oproken met iemand die al eerder heeft geblowd.
nah,, in ieder geval wil ik wiet proberen,, *ik heb al dingen opgezcoht hoor*,, en mij tweede vraag is ook: wat is slim om te gebruiken als je neit zo veel ervaring hebt??ik weet echt wel waar ik mee bezig ben
Idd, begin maar gewoon lekker rustig en nog niet te wild. Je hebt tijd zat om te gaan gebruiken, ik zou niks overhaast gaan pakken, want de kans is redelijk groot dat je het blijft gebruiken en dan ben je verder van huis. Denk er echt nog eens goed over na...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.