Hoe komt dit?

Eckster C

Bewuste gebruiker
laatste tijd sla ik lui maar dan ook heel lui uit van de xtc als ik op en feest ben en dan wil ik naar huis en dan sta ik daar mega hard te flashen ohja en slik elk weekend misschien iets met sertonine opslag? uitgeput ofzo?
ohja had er wel 2 zware pille tegelijk naar binne geknikkerd gewoon voor jullie te laten weten misschien kan dit helpen om er een antwoord op te geven denks dat ik alleen nog maar xtc thuis ga doen en/of stoppen en terug aan de pep/coke ga

greetz dopeking :flushed:

Spacecowboy

Experimenterende gebruiker
Volgens mij heeft het inderdaad wat te maken met hoe vaak je gebruikt. als ik 'n periode flink aan de schijven ga, ga ik de 5e keer ook niet meer zo hard, dan wordt ik alleen maar 'n beetje vaag en hangerig.

Stop ik daarentegen n week of 6, slaap ik en eet ik vantevoren even goed en knal d'r dan 2 schijven in dan 't weer ouderwets scheefgaan :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
en blijven slikken die dubbele mitsoes ...

als je gaat schuimbekken kan er zeker nog eentje bij.

:mrgreen:

:hearteyes:

Dude64

Experimenterende gebruiker
Eckster C zei:
laatste tijd sla ik lui maar dan ook heel lui uit van de xtc als ik op en feest ben en dan wil ik naar huis en dan sta ik daar mega hard te flashen ohja en slik elk weekend misschien iets met sertonine opslag? uitgeput ofzo?
ohja had er wel 2 zware pille tegelijk naar binne geknikkerd gewoon voor jullie te laten weten misschien kan dit helpen om er een antwoord op te geven denks dat ik alleen nog maar xtc thuis ga doen en/of stoppen en terug aan de pep/coke ga

greetz dopeking :flushed:

Je vooral ook niet informeren over moeilijke zaken als serotine en zo, ben je gek?
We knallen er gewoon nog een paar pillen bij, veel beter!!
:confused: :confused: :confused:

Marc39

Newbie
Wat ik nou niet zo goed begrijp is waarom je je niet eerst eens verdiept in wat XTC met je doet? Dan weet je precies waarom je je lui voelt. Ik heb op mijn 38e een paar maanden geleden voor het eerst een pilletje genomen, maar weet inmiddels wel precies wat je wel en wat je niet kunt of moet doen. Als je van XTC wilt blijven genieten dan is er maar 1 manier. Gebruik met mate en dat betekent dus niet iedere week. Je kunt de wetten van de natuur niet verslaan, geloof me dat heb ik al veel mensen zien proberen en allemaal hopeloos naar de klote gegaan.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Amen Marc,

Ekstertje doet net alsof ze de expert is maar ondertussen heeft zij zich op dit forum alleen maar van haar stomste kant laten zien.

Lekker misbruiken de XTC ... dan krijg je precies wat ZIJ nu voelt ...

Een grote ellende, de XTC is dan geen drugs meer maar een ellende.

Succes Ekstertje .... als je een antwoord krijgt dat je niet bevalt moet je misschien is wat volwassener je vragen gaan stellen en je gebruik naar 3 x per jaar terug schroeven.
Maar voor jou is het al te laat vrees ik.

Stonie

richelle

Belezen gebruiker
Bent met marc eens..

maar wie niet luisteren wil moet maar voelen en door schade en schande...wordt men..

groetjes , je moeder:wink:

gaat er niet om wie gelijk heeft , gaat om jou leventje..
(ze bedoelen het allemaal goed met je)
Veel succes!!

Blackout

Belezen gebruiker
Lekker serotine sparen joh :wink: . Zoek een vriend/vriendin en lekker quality time thuis hebben. Filmpie erbij, dekentje er over, en serotine sparen:wink:

Dan is het inderdaad no problem om een paar keer per jaar scheef te gaan.

Denk ook even aan de blijvende schade die het aanricht. Klinkt heel prekerig, maar je hebt alleen jezelf ermee. Check anders ffies http://www.drugs-test.nl/default11047.html en download die presentatie. Het is mischien een beetje van 1 kant uitgelicht, maar dat is mischien ook even het handigst nu :wink:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
@TS: er zijn al aardig wat topics over xtc gebruik en de gevolgen hiervan bij (over)matig gebruik, misschien was het handig geweest als je deze eerst goed had nagelezen?
dan had je geweten dat je serotinelevel naar de filisteinen is, en dat je een rust?periode in moet bouwen tussen xtc gebruik.

haal bij gamma zo'n mooie voorhamer schijnen in de aanbieding te zijn nu!
groetjes

Bovenaan