Hoe kon dit gebeuren?

Hallo,

Ben heel erg nieuw in de drugswereld en heb vorige week voor het eerst een XTC pil genomen.
Een Paul frank waarbij ik eerst een halve nam, niks voelde, toen een kwart en toen was mijn avond helemaal geweldig. Ik bespaar een report want dan ben ik zo een a4'tje verder. (was tijdens het uitgaan).

Afgelopen zaterdag ging ik weer uit en dit keer hadden we 'Witte Nintendo's. Schijnen rond de 220mg te zijn?

Had daarvan een kwart (gekauwd/doorgeslikt) maar een uur later voelde ik niks. Vervolgens de andere helft genomen en voelde tot mijn verbazing nog niks? Terwijl die bij mijn vrienden al ingeslagen was. Heb vervolgens nog een halfje bijgekocht bij iemand anders en na inname 8 min begon die keihard in te slaan. Dacht dat ik doodging, alles begon te draaien ik transpireerde overal heel heftig en dacht alleen maar aan een ambulance. Ben vervolgens op advies frisse lucht gaan happen en het ging meteen perfect. Hij werkte! Nog geen 3 uur later was het effect al weg.. Had dus 1,5 nintendo op.

Heb 2,5 uur moeten wachten voor die insloeg. Stond er wel steeds op te wachten wanneer het nou begon.. Waar kan dit aan liggen? Terwijl bij die Paul Franks had ik nergens last van die kwam heel langzaam op, had zijn piek en daalde einde van de avond pas weer. Geen rare inslag moment o.i.d.

---
En dan nog een vraagje off topic:
Als je onder invloed ben kan je met iedereen contact maken die ook onderinvloed is.
Zodra het uitwerkte en ik probeerde contact te maken met mensen die onder invloed waren luket het voor geen meter. Ze kennen je dan niet meer? How come?

Groetjes,

Futurestar :)

PS: Ben 21 jaar, 63kg

Floeper

Newbie
Even een snelle reactie, omdat ik weinig tijd heb.

Je kunt niet iedere week xtc gebruiken en dan denken dat je nog steeds het geweldige gevoel voelt.
MDMA zorgt ervoor dat bepaalde stofjes in je hersenen vrijkomen die zorgen voor het goede gevoel. Na vorige week waren deze stofjes waarschijnlijk bijna op.

Die stofjes moeten opnieuw worden aangevuld, wat ongeveer 10-12 weken duurt.

derpson90

Newbie
je moet echt niet elke week xtc gaan doen dan verziek je het eigelijk voor je eigen en zal je niet lang plezier ervan hebben. Maar over die nintendos gesproken eerste batch was zeer goed 220 maar 2e batch heb ik er een van laten testen en die was rond de 100 dus er kan veel verschil inzitten

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Je moet ook niet met een kwartje beginnen. Logisch dat je daar niks van voelde, wat je daarna fout deed is niet even wachten tot die halve die je daarna nam in was geslagen, maar nog een halve nam, toen had je waarschijnlijk gewoon te veel op. Na 3 uur is het meestal ook ver uitgewerkt, dat is normaal.

Je moet gewoon een goeie startdosis nemen. 1 a 1,5 x je lichaamsgewicht in mg. Daarna evt verlengen met 0,5 a 0,75 x lichaamsgewicht als het effect afneemt.

Als je eerst je een beetje had verdiept in hoe je handigste xtc doseert, had je dit kunnen voorkomen. Verder sluit ik me aan met wat hierboven al gezegd is.

Als het is uitgewerkt kun je misschien geen contact meer maken omdat de rest misschien doorslikt en vervolgens aan het einde van de avond zo van de kaart is en dan niet meer in staat is om nog normaal te praten. Maar ik weet het ook niet, misschien meer het idee of gewoon toeval?

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ook is het zo dat de ene pil sneller inslaat dan de andere, en/of het ene moment sneller inslaat dan het andere moment. Soms duurt het maar 20 minuten, soms meer dan een uur, heel soms bijna 1,5 uur.

Mijn ervaring is dat het vroeg of laat toch altijd wel inslaat als je een goeie startdosis neemt 1,5x lichaamsgewicht is altijd goed, vroeg of laat

harry123

Bewuste gebruiker
Drugs Infolijn zei:
Begrijp ik het goed dat geen van de pillen getest was?

Nintendo's zijn maar van 1 drukker, als je die weg brengt wordt die niet eens meer opgestuurd, wordt gelijk herkend, deze zal altijd ongeveer 205mg bevatten.
En de paul franks zijn ook niet echt heel onbekend, hoewel ik die wel minder vertrouw en wel zou laten testen, maar zover ik weet zijn zie altijd tussen de 100 en 140 geweest.

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Nintendo's zijn maar van 1 drukker, als je die weg brengt wordt die niet eens meer opgestuurd, wordt gelijk herkend, deze zal altijd ongeveer 205mg bevatten.
En de paul franks zijn ook niet echt heel onbekend, hoewel ik die wel minder vertrouw en wel zou laten testen, maar zover ik weet zijn zie altijd tussen de 100 en 140 geweest.

Er kunnen altijd nieuwe partijen op de markt komen van pillen die lijken op een zogenaamde vertrouwde pil, maar die na labanalyse een andere samenstelling en sterkte blijken te hebben. Je moet nooit blind varen op eerdere testuitslagen. Pillen, ook deze, komen voor in verschillende kleuren en sterktes en je kunt niet afgaan op wat erover online gezet wordt. Nederland is een van de weinige landen waar überhaupt pillen getest kunnen worden, dus maak er gebruik van!

Late reactie van mij maar bedankt voor de informatie!

Heb helaas 2 dagen daarna weer een pilletje genomen (een kwart nintendo).
Ik las ergens in dit topic dat een kwart niet helpt.. Van dat kwartje spacte ik hem zelfs te hard terwijl het dezelfde pillen waren. Ik voelde hem binnen 10 minuten al keihard opkomen, had ook wat alcohol ervoor. En had vele ups en downs, het blije gevoel kwam en ging. Ben toen buiten in de kou gaan zitten om nuchter te worden. Wou weg van de drukte en genoot buiten van alle lampjes die ik kleurrijk zag. Toen ik met heel veel moeite naar me vrienden binnen ging nam ik water en ging het wel weer. Waarschijnlijk omdat er maar 2 dagen tussen zat?

Ga nu a.s. zondag op de paul franks weer.. kijken hoe dat bevalt..

Hazekees

Experimenterende gebruiker
Ten eerste heb ik het idee dat je gewoon echt totaal niet kan lezen, en ten tweede denk ik dat je nogal onverantwoordelijk bezig bent door elke keer MDMA te gebruiken op het korte termijn (en dan ook nog eens hoe!)
Uiteraard, dit moet je allemaal lekker zelf weten, maar ga dan niet zeuren dat hij niet lekker of vaag inklapt. Probeer er tijd tussen te houden en het met betere mate te slikken.

Maar prima, dit is mijn mening

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Als je een drug als XTC misbruikt in plaats van gebruikt heb je er echt helemaal niks aan. Je moet het zelf weten, maar ik zou er wat voorzichtiger mee omspringen als ik jou was. Wacht gewoon minstens 6 weken, ideaal zelfs 10-12 weken. Hou het speciaal en geniet ervan. Geniet, maar geniet met mate.

harry123

Bewuste gebruiker
Drugs Infolijn zei:

Er kunnen altijd nieuwe partijen op de markt komen van pillen die lijken op een zogenaamde vertrouwde pil, maar die na labanalyse een andere samenstelling en sterkte blijken te hebben. Je moet nooit blind varen op eerdere testuitslagen. Pillen, ook deze, komen voor in verschillende kleuren en sterktes en je kunt niet afgaan op wat erover online gezet wordt. Nederland is een van de weinige landen waar überhaupt pillen getest kunnen worden, dus maak er gebruik van!

Waarom sturen ze hem dan niet meero p bij het testcentrum? Ze zeggen gewoon hij wordt herkend en geven me de bekende spreiding + gemiddelde..

Bovenaan