Hoe lang duurt het nog ?

snitskie

Newbie
Hoi Jongens,

Ik gebruik nooit coke. Laatste keer was jaren geleden. Nou ben ik zaterdag met wat vrienden uitgeweest. Veeel te veel gezopen en alles door elkaar heen en coke gebruikt. Werd kotsen op de bank wakker 's nachts. Hele weekend verder op de bank gelegen. Het probleem is alleen dat ik al sinds zondag nogal wazig in mijn hoofd ben. Dus alsof ik wegdroom .... af toe wat tintelingen in mijn benen en ben er gewoon helemaal nog niet echt bij. Met drank heb ik dit nooit. Kan dit door de coke komen en hoe lang kan zoiets duren ... m.a.w. zou het aan het eind van de week weer normaal moeten zijn ? Begin me nu een beetje zorgen te maken. Dus hoop op een opbeurend antwoord.

Groetjes,
Mitch

kildeer

Belezen gebruiker
Hoi Mitch,

Je hebt waarschijnlijk een flinke optater gekregen van die nacht. Braken is een duidelijk teken van je lichaam dat het ergens niet happy mee is. De nasleep kan dan ook wat langer duren dan normaal. Als je echter voor je gevoel die nacht geen industriële hoeveelheden cocaïne hebt gebruikt (al verschilt dat per persoon natuurlijk; onder grote hoeveelheden versta ik persoonlijk meer dan 1, 1,5 gr) dan hoef je je denk ik nog geen zorgen te maken. Die tintelingen hoeven niets met zaterdag te maken hebben. Waarschijnlijk nemen de klachten eind deze week wel af.

But remember: als jij je er niet lekker onder voelt moet je gewoon even bij je huisarts langsgaan, zeker als de klachten aanhouden. Die kijkt er heus niet van op en dan heb jij ook zekerheid.
Succes en beterschap!

snitskie

Newbie
Hoi Kildeer,

Bedankt voor je reactie .... ja ik denk ook dat ik echt te ver ben gegaan ... heeel veel drank, bier, shooters, baco ... en coke .. ja hoeveel .. niet eens super veel ... scheen "hele goede" kwaliteit te zijn of juist shit .... zijn er nog rememdies voor .. ik probeer wel super veel te slapen enzo ... maar moet ook werken ... en soms zit ik echt naar me scherm te staren .. en moet ik mezelf wakker schudden ... vandaag is het woensdag .. dus hopelijk is het eind van de week weg. Die tintelingen heb ik nooit .. maar goed het is ook zo'n gevoel alsof ik helemaal op ben .... lesje wel geleerd .... wil nu wel weer terug naar de "oude ik" :) ..... ik hou het in de gaten ... ok kan altijd nog naar de dokter maar liever niet .... zou hij er iets voor hebben dan denk je ?

kildeer

Belezen gebruiker
Ja, de huisarts heeft er zeker iets tegen: een advies om het niet weer te doen.. :wink:

Het lullige van dit soort klachten is dat je nooit helemaal kunt aanwijzen waar ze vandaan komen en dus ook niet echt een 'medicijn' ervoor kunt krijgen. Ik heb ook wel eens van die 'wazige' klachten gehad na een avond teveel MDMA. Een week lang misselijk en een soort flitsen door mijn hoofd.. nouja, je hoort het, vage klachten. Een weekje rustig aan, vitamientjes, veel slapen etc. zal goed doen (deed het mij althans).

Het voordeel is dat je er van leert en dat je lichaam gelukkig nog kan aangeven dat je verkeerd bezig bent geweest.

Groet!

snitskie

Newbie
Ja daar heb je gelijk in .... en doe het ook zeker niet weer zo ....

Ik ga me best doen .. veel vitamine .. slapen ... en hopen dat het toch vrijdag wel beter is ..... die vage klachten .... in ieder geval bedankt voor je reactie .... er zijn meer mensen dus die niet alleen van heeeel veel coke toch een paar dagen rot kunnen zijn en klachten kunnen hebben .... shit alleen dat je dan moet werken he behh .... ben nu al helemaal kapot en moet nog 1 1/2 uur behh ... merk ook dat koffie het geen goed doet ... dus zit maar aan de thee ...

Thanks wederom

Solidius

Badass junkie
Nou, snitskie. De combinatie coke & alcohol is een dubbele belasting voor jouw lichaam geweest, wat uiteindelijk resulteerde in hetgeen wat jij beschreven hebt. Wat er precies met je aan de hand is kunnen wij natuurlijk niet medisch vaststellen. Maar ik raad je aan om, mocht er een 'volgende keer' komen, het bij één narcoticum te houden.

Veel succes!

Stylus

Belezen gebruiker
als ik me niet vergis is coke een serotonine antagonist? (als ik het fout heb, just tell me) zou het niet kunnen dat aangezien hij een first time user is, een serotonine syndroom heeft opgelopen? ik heb iets dergelijks gehad na een combo van DXM en speed, en ik herken zijn klachten wel.

TheChippy

Newbie
Stylus zei:
als ik me niet vergis is coke een serotonine antagonist? (als ik het fout heb, just tell me) zou het niet kunnen dat aangezien hij een first time user is, een serotonine syndroom heeft opgelopen? ik heb iets dergelijks gehad na een combo van DXM en speed, en ik herken zijn klachten wel.
Volgens mij is coke een dopamine antagonist.

[edit] Ik weet dit eigenlijk niet zeker. Sos is in ieder geval een dopamine reuptake inhibitor, en serotonin antagonist wordt gedefinieerd als "to inhibit the action at serotonin receptors." Of de twee termen zonder meer inwisselbaar zijn durf ik eigenlijk niet te zeggen. Heeft iemand hier een duidelijker uitleg over?

xpressurself

Bewuste gebruiker
denk eigelijk dat iedereen hier zulke klachte wel heeft gehad, soms is je kater wat langer dan andere keren. geen reden tot paniek eigelijk maar op zo'n moment ben je sowieso geneigd sneller in paniek te raken, ik althans.

pilsner

Experimenterende gebruiker
Zal nog wel de wazigheidheid zijn in zijn hoofd!

Nog last van de problemen, of zijn we weer up to date
:)

Tony Montana

Belezen gebruiker
Tja...

Beginnend coke gebruiker. Niet meer weten hoeveel die heeft gebruikt. Veel te veel alcohol erbij. Tintelingen. Kotsen. Wazig in het hoofd. Denkend dat het goede coke is geweest (als beginner).

Ik zou zeggen... je hebt teveel shit (slecht) spul gehad met teveel alcohol.

Bovenaan