Hoe lang gebruik je al XTC?

Hoe lang gebruik je al XTC

• 1 maand

Stemmen: 2 2,2%
  • 2 maanden

Stemmen: 4 4,5%
  • 3-6 maanden

Stemmen: 15 16,9%
  • 6-12 maanden

Stemmen: 17 19,1%
  • 1 jaar

Stemmen: 15 16,9%
  • 2-5 jaar

Stemmen: 18 20,2%
  • langer als 5 jaar

Stemmen: 18 20,2%

• Totaal aantal stemmers
    89

riflexz

Bewuste gebruiker
Ongeveer van november 2007, ben daarvoor een jaar gestopt, na paar keer xtc. Nu, praktisch elke week..

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
koninginnedag dit jaar, was serieus de leukste dag van dit jaar :hearteyes: doe het nu wel elke week, maar achwat 't is zomer. ben niet van plan 's winters elk weekend te gaan gebruiken :wave:

Antigone

Belezen gebruiker
Mijn eerste pilletje was op de allereerste editie van Mysteryland in 1993.

Time flies when you're having fun :grin:

onderbroek

Experimenterende gebruiker
geeft deze poll dus een klein beetje aan dat de lol er na 12 maanden ongeveer wel af begint te raken? ik heb het gevoel wel degelijk een beetje, nou is het dan ook niet ''normaal'' ( 3 maanden rust )gebruik maar toch.... wou dat ik weer terugkon naar zomer 2007...
iemand die mijn mening deelt :grin: :wave: ?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik begon in 1996 en slik nu sinds een jaar twee/drie praktisch geen xtc meer. De pilvorm hoef ik sowieso niet meer, maar een lekker stuk kristal kan op z'n tijd nog best vermakelijk zijn!

Soma

Bewuste gebruiker
Begin 2006 heb ik mijn eerste pil genomen. De eerste maand bijna elke week wel pillen gedaan, daarna 1x per 2 maand gemiddeld. De laatste maand weer bijna elke week omdat het vakantie is.. Ben zelf ook niet zo voor pillen, maar voor kristal

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Vanaf begin 2007, en dan niet elke week,,maar hou er gerust 2 maanden tussen per keer.
soms wat meer, soms wat minder.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Sinds maart 2008 ongeveer :hearteyes: . En ik probeer er dan minimaal een maand tussen te houden.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Nu ongeveer 10 jaar, ben begonnen op Terschelling toen ik 15 was, en ondertussen 25 jaar jong! Blijft ook echt mijn favoriete drugs, al is daar wel LSD aan toegevoegd de laatste maanden. Moet ook zeggen dat ik nog steeds scherp ben, mijn studie heb afgemaakt en een zeer goede baan heb. BLijkbaar is het toch een relatief veilige drugs om nog een normaal leven te blijven leiden.

richelle

Belezen gebruiker
Vanaf 2001
Zo 1x in de 2 maanden,, blijft t leuk,
Wat ik wel ervaar is dat als ik nu gebruik , er minder energie van krijg als de eerste jaren , dus sneller inkak en t lekker vind om op een bankje te spacen , terwijl ik int begin niet van de dansvloer af was te krijgen..

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
honingolie zei:
en hoe vaak per jaar gebruik je Spaceface?

Heel afwisselend, soms veel, soms weinig :P ! Toen ik net begon heb ik het wel een jaar of drie bijna wekelijks gedaan... Toen ging ik studeren en heb ik het een aantal jaar rustig aan gedaan, tegenwoordig toch wel weer eens per maand :tearsofjoy:

Windhoos

Experimenterende gebruiker
Bijna 6 jaar maar al een dikke 2 jaar geleden gestopt aangezien ze hier pillen verkochten waarbij je als je er 10 innam nog niets vernam

L

Lid 6909

Gast
Ik heb vanaf Januari 2008 ongeveer 9 keer pillen gehad, gemiddeld 3 per keer!

X-Tenzo

Newbie
16 jaartjes alweer! Al is het de laatste tijd zelden omdat er vaak alleen rotzooi wordt verkocht voor een euro. In mijn tienerjaren koste het wel 25/30 gulden, maar dan had je ook wat.

bo2

Newbie
14 jaar, in het begin wekelijks nu enkele keren per jaar. Ik ga niet meer uit dus het kost moeite goede mdma op de kop te tikken :(

IllySilly

Newbie
Ik heb t ongeveer 7 jaar geleden wekelijks en ook dagelijks gebruikt.
Daarna af en toe een keertje. En daarna helemaal niet meer.
k Denk dat k t nu 5 jaar niet gebruikt hebt.
Af en toe moet nog wel kunnen vind k.
Maar dat dagelijkse gebruik sloeg gewoon nergens op.
:wave:

riflexz

Bewuste gebruiker
tis definitief gedaan nu, paar weken geleden zware problemen gehad met gerecht, ben wel verplicht om te stoppen de komende maanden... is misschien wel beter zo

kiekert

Bewuste gebruiker
riflexz zei:
tis definitief gedaan nu, paar weken geleden zware problemen gehad met gerecht, ben wel verplicht om te stoppen de komende maanden... is misschien wel beter zo
Je begon toch een junkie te worden, getuige je posts, dus oke.

Maar leg eens uit wat er plaats heeft gevonden?

Bovenaan