Chris Pontius zei:
Er zijn nog genoeg andere dingen waar je geluk uit kunt putten, ontdek deze

.
Dexamfetamine..
heroesss zei:
Jullie nemen het wel echt letterlijk op haha, maar ik bedoel meer van; Als je niks meer kan of mag doen omdat het niet goed voor je is ja dan vind ik het leven saai. Soms moet ik die dingen doen voor de spanning ofzo?!?
Dat is wel een serieuze onderschatting moet ik zeggen. Coke is ook maar drugs maar ik denk dat het prijskaartje dat er aan vasthangt tamelijk risicovol is. Uiteindelijk zul je er toch wel mee willen kappen denk ik.. Je hebt nu 3 maanden pauze gehad. En dan? Het bewijst dat je nog niet verslaafd bent en dat is allemaal leuk en aardig, maar nu ga je weer gebruiken. Denk je dat die 3 maanden pauze je nu geleerd hebben om nu niet meer te smokkelen of niet meer naar het spul te verlangen? In tegendeel, ik denk dat er zelfs een extra risico aan vast hangt omdat je er nu vanuit zal gaan dat het toch geen verslaving zal worden, en dus minder oplettend zult zijn.
Maar goed, je moet zelf weten of je coke wilt blijven gebruiken of niet. Als je het wilt doen, doe het dan gewoon. Wat wel handig zou zijn is het gebruik bij eenmaal in de drie maanden houden in plaats van 1x/maand.. Dat is nog wel erg frequent. En de drempel ligt natuurlijk ook wel hoger als je eenmaal in de drie maanden gebruikt en dan eens de fout in gaat, of als je 1x/maand gebruikt kan het al snel wekelijks gebruik worden voor je er erg in hebt.
Er zijn zat andere drugs die ook geweldig "plezier" kunnen brengen die stukken minder risicovol zijn, leuker en minder egoistisch. Want, face it, als je coke op hebt ben je voor anderen gewoon vaak irritant.
Maar goed, je moet het zelf weten. Nu lijkt het alsof ik coke demoniseer maar dat is niet zo. Coke is lekker, maar ook een van de meest verslavende drugs die geen junkie-imago hebben en ik denk dat dat nog wel eens verraderlijk kan uitdraaien. Niemand is er ooit beter van geworden, het kost handenvol geld, je wordt in wezen afgeript.. Nu ja, kijk zelf maar of je dat allemaal waard vindt, en is dat zo, gebruik dan gewoon coke.

Op de achtergrond is er natuurlijk altijd het verslavingsrisico, en bij deze drug wat meer dan bij andere.