hoe lang wakker afgelopen weekend?

B a r t

Newbie
zaterdag 11 uur wakker geworden en gisteravond om 2 uur eindelijk in slaap gekomen :confused: .... deed het zaterdag om 2 uur smiddags voor het eerst, meteen halve gram naar binne gesnoven :confused::confused: en savonds om half 10 nog een bommetje....

niet voor herhaling vatbaar :P hahaha ik ben nu blij dat ik ffe heb geslapen ook al ben ik nu nog 2 keer zo verrot als gisteravond.

:wave:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
mja kzen ook altijd zwaar kapot na speed. omdat ik niet in slaap kan vallen. mja daar diend de drugs ook wel voor, mr ik vindt het niet zo prettig :grin:

Dude64

Experimenterende gebruiker
Out of bed: We. 06:00h
Get in bed: Fr. 19:00h (worked all 3 days, without being tired)
Out of bed: Fr. 23:00h
Get in bed: ???? Now Sat. 05:00h and very awake!

esmee

Belezen gebruiker
esmee zei:
Ben op dit moment alvast 1 nachtje door

Ben zaterdag lekker om 12 uur naar bed gegaan en heb tot 11 uur geslapen. Mooi bijgeslapen dus.
Voel me dan altijd herboren vergeleken met de dag daarvoor.
:mrgreen:

Spylacopa

Belezen gebruiker
is het stoer als je lang wakker bent?
ik voel me meestal kanker lomp en junk als ik zeg hoe lang ik wakker ben..

chrzz

Belezen gebruiker
Zaterdag 07:30 tot dinsdag tussen 5 en 8 uur (weet niet zeker hoelaat ik precies in slaap viel, had veel last van "wakker dromen" enzo)

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Vind niks meer aan dat wakkergeblijf. Lang geleden dat ik nog een nacht heb doorgedaan zonder te slapen. Soms is het wel maar 3-4u slaap, maar dan heb ik toch meer een zicht op wat "gisteren" was en wat "vandaag" is. Voelt veel beter.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
1 Nachtje doorhalen is heerlijk altijd, 2 ook nog wel.. daarna ben je vertieft.

Een keer 84 uur lang wakker geweest, echt dat doe ik NOOIT meer.
Bij elke stap die ik zette viel ik bijna flauw van de duizeligheid en zwart voor me ogen, overal schaduwen die ineens voorbij schieten, continu stemmen en mensen die je naam roepen; en zo kan ik nog wel even doorgaan..

Het heeft wel wat dat vaagzijn.. maar dit was extreem. En er is niks leuks aan.

Aankomende Zaterdag lekker aan de 4-Fluor-Amfetamine op een feestje trouwens, ben benieuwd! Misschien is MDMA/Pep wel een hele goede combo, we zien het wel.

Bovenaan