Hoe lang ?

Sunseed

Belezen gebruiker
Ik vind in die FAQ nergens hoelang een 'trip' duurt.
& als je een tablet in 2 breekt is het dan korter ?

caatje

Badass junkie
Hoelang, dat is bij iedereen verschillend. Bij mij werkt een pilletje echt lekker voor een uurtje of 3 en dan pak ik bij. De eerste pil is de lekkerste qua euforisch gevoel. De pillen erna zijn om toch nog even het gevoel vast te houden wat meestal niet lukt maar wel blijf je lekker strak.

Een pil in twee breken verkort niet de werking wel "het" gevoel. Hij slaat minder hard in.

p.s dit zijn mijn eigen waarnemingen en geen wetenschappelijke he!

-spaceman-

Badass junkie
+/- 3 uur, ook een halfje, net als caatje heb ik ook het gevoel dat ''het'' minder werkt... ook vrij logisch...

Sunseed

Belezen gebruiker
Een dealer maakte me wijs dat normaal het 6 uur is en als je het in 2 breekt 3 u. Leugens dus ?

tomz0r

Badass junkie
Sunseed zei:
Een dealer maakte me wijs dat normaal het 6 uur is en als je het in 2 breekt 3 u. Leugens dus ?

Zou best kunnen kloppen. Zoals boven gezegd het verschilt nogal per persoon.

caatje

Badass junkie
Sunseed zei:

Leugens in zoverre dat je echt geen 6 uur van een pil gaat genieten en de helft als je hem doorbreekt hahaha. Het is zoals boven verteld, als je de helft pakt verkort het niet de werking maar het gevoel. Zeker een jong beginnend dealertje en anders een ouwe die de jongetjes en meisjes in de maling neemt met zn verhaaltjes en zich dood lacht om de onwetendheid.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
J86 zei:
dealers moet je nooit vertrouwen..
Dat ligt eraan, ik ken gewoon iemand die krijgt pillen van zijn grote broer die hij mag verkopen. hij weet er zelf niks vanaf maar volgens mij zijn het gewoon goeie pillen hoor!

J86

Bewuste gebruiker
ik zeg niet dat er geen betrouwbare dealers zijn

maar je moet nooit zomaar geloven wat ze zeggen want het gaat hun puur om geld verdienen

Soma

Bewuste gebruiker
De meeste dealers die ik in mijn omgeving ken, weten zelf niet eens waar ze over praten en zijn zo dom als stront. Maar gelukkig lopen hier en daar wel nog deftige dealers rond :)

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Je kan beter je pillen halen bij een vriend van je, of een vriend van een vriend. Vrienden verkopen elkaar natuurlijk nooit troep, maar ja, je moet maar vrienden hebben die aan X kunnen komen :wink:

caatje

Badass junkie
Stoneboot zei:
Je kan beter je pillen halen bij een vriend van je, of een vriend van een vriend.
En als die nou eens bedonderd zijn met hun aankoop, of hun dealer weer door zijn dealer enzzzzzzzzzzzzzz. ??????????

nicolai

Wijs gebruiker
ja inderdaad... :grin:

maar op dit soort vragen kan niemand echt antwoord geven. ik heb weleens 2 uur gespaced op een halve, maar ook weleens 5/6 uur op 3 kwart. het valt gewoon nooit hetzelfde.

soms ben je van 2 biertjes dronken, en soms ben je pas dronken als je er 8 ophebt. zo werkt dat ook bij xtc.

TrippyShit

Badass junkie
DarCness zei:
nicolai zei:

Moeilijk te breken ..:openmouth:
Neem dan gelijk een hele

Waarom moeilijk. eerst de helft en die andere kwart bijt je er zo af :P
Is vies ja, maar die smaak krijg je toch al in je bek. Verder, ja ik zou dan wel een hele nemen. Of het moet zo uitkomen met delen.

Hoelang het werkt. Idd bij iedereen verschillend. Bij mij duurt een pilletje echt nooit langer dan 3uur. En heb geteste 130mg wat toch een aardige hoort te zijn. Ik ga wel als een malle en met wat wiet hallucineer k al als een gek op 2 pilletjes, maar ik blijf nooit lang op het hoogtepunt hangen. Daar doe k het voor dus neem k vaak bij gewoon.

Angramar Temenos

Badass junkie
Mijn vaste dealer gebruikt zelf ook alles wat hij dealt, en dan gaat het meer om middelen als 2ctjes en 5-meo-dipt, dmt etc. Ik test het regelmatig, ik ben nooit ook maar voor een cent bedonderd. Ik zeg er meestal gewoon bij van "of het nou 20 of 30 mg caps zijn, ik koop ze van je voor precies dezelfde prijs, dus vertel me gewoon wat het is zodat ik straks niet voor een verrassing sta". Wel respect voor die kerel hoor! :hearteyes:

Bovenaan