Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Relatief eenvoudig, als je KILO's bladeren hebt ja.
In nederland kost een heel klein coca-plantje al zo'n 75,- euro. Wil je een redelijk gegroeide hebben betaal je EU 450,- Ze groeien hier ook zeer slecht.
En voor een beetje coke heb je gigantische hoeveelheden blad nodig
In eencoke plant zit ongeveer 1% cocaine, dus als je 1kil hebt heb je een gram, een gram kan je niet extraheren, denk eerder aan ineens 50 gram, dus zou je 50 kilo plant nodig hebben...
ook al kom je aan genoeg geld en ruimte voor die 50 kilo plantmateriaal, dan moet je nog aan de kerosine komen en dat kun je niet zomaar bij iedere winkel kopen lijkt me? snuif gewoon coke
Kerosine moet denk ik wel via via aan te komen zijn. Maar het leuke van zo'n plantje is dat je ook kan kauwen op de bladeren, wat een opwekkend effect geeft. Of thee er van zetten.
Ik wil er wel eentje aanschaffen een dezer dagen. Ook gewoon leuk om te hebben
In eencoke plant zit ongeveer 1% cocaine, dus als je 1kil hebt heb je een gram, een gram kan je niet extraheren, denk eerder aan ineens 50 gram, dus zou je 50 kilo plant nodig hebben...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.