Aanstaande vrijdag heb ik met mijn lover een hotelkamer geboekt. We hebben elkaar een tijdje niet gezien en hebben daarom behoefte aan een intens samenzijn, met veel knuffelen, zoenen en seks. We hebben de kamer vanaf 15 uur en willen zo rond 3 uur toch wel gaan slapen. Ik heb mdma (xtc pillen van 130mg) en ghb. Nu lees ik op dit forum hier en daar over de combi mdma en ghb, dat het fijn is etc. Maar wat zijn jullie ervaringen en hebben jullie tips voor ons gegeven ons doel vrijdag? Eerst ghb en dan xtc, of gelijktijdig, of ghb erna? En welke dosis van ieder? Ik dacht zelf om te starten met x (ieder 1 pil) en dan in de come-down wat ghb toe te voegen (1,2 ml, twee uur later nog eens als het lekker gaat). Ik ben 172 cm en 75 kg; mijn lover is 1,85 en 82 kg. Alvast dank voor jullie ervaringen en tips!
Wat wel heerlijk geil is is lekker in bad, eerst samen douchen, inzepen, masseren en dan schoon het bad in. Wij hadden ooit een Van der Valkje gedaan. Die hebben vaak een bad met thermostaat. Zet ‘m lekker op 37° en ga lekker erin tegen elkaar aanliggen. Doe desnoods het licht uit en voel. De rush van de X zou dan op moeten voelen komen. 😇
Droog elkaar lekker af en ga in dat zachte bed liggen, in het midden. Lekker 69 of gewoon intens zoenen en vrijen. Wij namen na een uurtje of 2 lekker een bakkie koffie, sterk en wat makkelijks te eten. Yoghurtje, kan je ook geile dingen mee doen.
Piemels die niet meer zo stijf worden zijn gebaat met een kamagraatje en een paar ml. GHB, evt. (wel goor) met wat redBull. Dat geeft je echt geile vleugels en energy boosts. 🤘
Dan de uitdaging van de dag: ga naast elkaar liggen. Lepeltje lepeltje mag ook. En dan kijken wie het eerst weer zo nodig moet zoenen, likken, pijpen, beffen, rimmen, die moet onder de koude douche. Om daarna natuurlijk weer verder te seksen. De hele dag verder tot 3 uur ‘s nachts. Helemaal vertieft!
😜