hoe moet je GBL gebruiken

conrad

Newbie
hallo is er iemand die mij kan vertellen of ik GBL zo kan gebruiken zo ja in hoeveel .....ML of moet er nog iets bij doen

ZO JA WAT MOET ER BIJ :wave:

tasja

Newbie
Wat mij verteld is, is dat gbl 4 a 5 keer zo sterk is als de gemiddelde ghb. Een dopje (van de standaard buisjes) staat dus gelijk aan ongeveer een buisje ghb. Het werkt iets sneller, al naar tien minuten.

Je moet uitkijken met gbl omdat het nogal bijtend is. Je mag het niet zo puur in je mond stoppen want dan bestaat de kans dat je blaren krijgt. Je moet het mengen met prik, b.v. cola.

Heb t nog maar een keer gehad, maar voor mij was de werking niet anders dan ghb. Verder wel makkelijk omdat je veel minder hoeft te nemen en volgens mij minder slecht omdat er geen gootsteenontstopper bij gebruikt is.

Bal0n

Badass junkie
tasja zei:
Wat mij verteld is, is dat gbl 4 a 5 keer zo sterk is als de gemiddelde ghb. Een dopje (van de standaard buisjes) staat dus gelijk aan ongeveer een buisje ghb. Het werkt iets sneller, al naar tien minuten.

Je moet uitkijken met gbl omdat het nogal bijtend is. Je mag het niet zo puur in je mond stoppen want dan bestaat de kans dat je blaren krijgt. Je moet het mengen met prik, b.v. cola.

Heb t nog maar een keer gehad, maar voor mij was de werking niet anders dan ghb. Verder wel makkelijk omdat je veel minder hoeft te nemen en volgens mij minder slecht omdat er geen gootsteenontstopper bij gebruikt is.

Die gootsteen ontstopper is gewoon NaOH hoor, hydroxide wordt omgezet in water in je lichaam. en natrium heb je nodig voor actiepotenialen en doorgifte van zenuwprikkels.

En over GBL zelf weet ik niet heel veel, alleen dat het slecht is voor je maag. GHB is een lichaamseigenstof, dus volgens mij daardoor al een stuk minder schadelijk. Tenzij je over osmotisch toxische waarde wil praten, maar dan is alles schadelijk :wink:.

tasja

Newbie
Oke dat is duidelijk. Maar nu heb ik Gbl thuis, en begrijp dat ik hier beter ghb van maken kan. Hoe doe ik dit?

Bal0n

Badass junkie
tasja zei:
Oke dat is duidelijk. Maar nu heb ik Gbl thuis, en begrijp dat ik hier beter ghb van maken kan. Hoe doe ik dit?

Het is verboden om receptjes te geven, maar als je goed zoekt op internet is het makkelijk te vinden. :)

Drazzic

Bewuste gebruiker
Nog nooit eigelijk van gehoord. Maar als het 4-5 keer sterker in dan GHB zal ik er maar goed mee uitkijken!

bartje85

Newbie
Ik zou toch maar heel erg uitkijken met GBL, dit is een middel dat gebruikt wordt om verf te verwijderen (afbijt). Je kunt er net zo goed GHB van maken, wat zeker niet moeilijk is en je geen grote scheikundedoos voor nodig hebt. succes nog.

Plark

Newbie
Hoi ik ben Mark, dit is de eerste keer dat ik actief ben op dit forum.
Ik las net deze post en ik moet hier gewoon even op antwoorden...

Stel dat GHB een tikkie onvoorspelbaar is, dan zou je GBL als veel onvoorspelbaarder moeten zien. De dosering is nog veel moeilijker(omdat je er maar erg weinig van moet nemen) en het duurt langer voordat het aanslaat.

Bal0n

Badass junkie
Plark zei:
Hoi ik ben Mark, dit is de eerste keer dat ik actief ben op dit forum.
Ik las net deze post en ik moet hier gewoon even op antwoorden...

Stel dat GHB een tikkie onvoorspelbaar is, dan zou je GBL als veel onvoorspelbaarder moeten zien. De dosering is nog veel moeilijker(omdat je er maar erg weinig van moet nemen) en het duurt langer voordat het aanslaat.

Ach, moeilijker, als je gewoon thuis of in een omgeving gebruikt waar je in slaap kan/mag vallen dan is er niet zo'n probleem denk ik. Als je maar niet als onervaren GHB/GBL gebruiker in het openbaar gebruikt..

Plark

Newbie
Precies. Je omschrijft ook gelijk de omgeving waar GHB het beste past. Met een paar gelijk gestemde op een relekste plek. Muziekie erbij :sunglasses:

JasK

Newbie
wat is dat toch met die gbl :confused: :confused:
eerst was het er in overvloed en nu is het nergens meer te krijgen

Bovenaan