hoe nu verder....

pictoresk

Experimenterende gebruiker
hallo,
Moet wat dingetjes in mijn hoofd ordenen, mijn hart luchten, mijn angsten delen...weet op dit geen andere plek als deze.....

Sta er ineens alleen voor, weet me geen raad!
Ben nog nooit alleen geweest,nog nooit alleen ziek geweest,nog nooit alleen de strijd aangegaan. Gisteravond donderslag en bliksem, ineens politie, mee naar bureau, samen in verhoor, dan ineens uit elkaar. Ik mag gaan, maar jou houden ze daar en dan ineens alleen....

Mss is dit dan de dag, was dit dan het teken...om te stoppen, om te zoeken naar een nieuw begin..

Weet niet hoe ik nu verder moet. Verwacht niet dat iemand daar zelfs maar een antwoord op weet of geeft, wil alleen ergens iets kwijt kunnen, zodat niet al die gedachten en al die angst alleen maar in mijn hoofd zit.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Jij mag gerust je hart hier luchten hoor!
Wel sneu wat je allemaal hebt moeten meemaken, maar idd misschien is dit een teken om te stoppen. En alles met een schone nieuwe lei herop te starten...

Veel succes!

grts

pictoresk

thanks!

Voel me zo ongelofelijk k..!
Los van het feit dat ik volop de bibbers heb, bijna de hele tijd moet :kots: (excuse me) ben ik de hele tijd in tweestrijd. In gedachten ben ik al de deur uit...geld maken,scoren.

Een schone lei, met de billen bloot dat is wat het zal moeten gaan worden. Ik moet gaan kiezen, bewust, geen ingeving, kiezen om te leven, maken dat het leven weer waard is om geleeft te worden. Ik wil meer dan alleen overleven...want dat is wat ik al een hele tijd doe. Niet leven maar alleen overleven. Heb al te lang geen plannen meer, geen richting.

verdomme deze appel is niet alleen zuur, hij is hier en daar ook nog verrot!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Vroeg of laat kan jij een nieuwe appel plukken, wel zorgen dat deze appel ook niet zuur/rot gaat worden. Dat slechte gevoel gaat voorbij (hou daar aan vast), na regen komt zonneschijn, na elke put komt een bergje!

Nou wat zijn wij poëtisch bezig zeg :grin:

Sterkte en steun, mandragora

pictoresk

Ben met de billen bloot gegaan...heb thuis gezegd wat er aan de hand is...niet het hele verhaal, dat zou dagen in beslag nemen! Maar wel waarom ik er zo verrot aan ben, dat ik zonder spul zit en dat ik wil leven, mezelf terug wil vinden. Heb geregeld dat ik niet alleen thuis ben, soort van oppas. Niet hier thuis, maar bij vrienden in een andere stad, waar ik niet de weg ken en de kans dat het mis gaat mss iets kleiner is. Weet niet of dat genoeg is, ga na het weekend op zoek naar proffesionele hulp, zal nog lastig zijn ook...ben ondertussen al niet meer verzekerd...maar goed waar een wil is.....

pictoresk

hou me vast aan dat ene draadje, een restje gezond verstand en een handje vol meth. de mallemolen wil nog niet helemaal draaien. veel extra geklooi doordat ze eerst moeten checken of ik nog wel verzekerd ben. anyways ben nog steeds niet de straat op gegaan en dat is al winst op zich. damn wist niet hoe koud en strak je lijf kan staan. met een beetje geluk morgen een eerste gesprek en wie weet dat ik dan ook meth op de reguliere manier kan krijgen. voelt niet goed om de straat op te moeten om meth te moeten kopen, voelt voor mij als scoren

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat gesprek zal wel verheldering brengen, hopelijk is het morgen al daar voor je.
Over dat ene draadje waar je 't over had: wees blij dat je nog een draadje hebt voor aanvast te houden dit draadje zal sterk genoeg zijn om je er helemaal boven op te helpen lijkt me.
Dosis gezond verstand heb je dus ik zie het alvast helemaal goedkomen.

Kop op man!

grts

pictoresk

dank je mandragora :)

en ff voor de weet, ben toch nog steeds echt een meiske :wink:

vanmorgen op naar de dok, dus net de eerste (eerlijk verkregen) meth in kunnen nemen. ben zo opgelucht, 't was in mijn hoofd al aan het spoken, wat als dat niet zou lukken..dan weer de straat op meth te gaan kopen. denk/weet dat ik dan wrsl toch op zoek ga naar de snelste weg om me goed te voelen. Heb nog ff overwogen om te vragen om suboxone, maar die vraag hoefde ik niet te stellen, ze hebben aan de hand van een vragenlijstje bepaald dat ik daar niet mee kon starten. Weet ook niet of dat een goede c.q. betere zet zou zijn geweest. Ben tevreden met de eerste stapjes, blij dat ik nog niet gezwicht ben en niet zoals de laatste maanden naar buiten hoef om geld te maken/scoren en alles wat daar aan vast zit.
Dus een goede eerste helft van de dag :) , dadelijk dan gaat de meth zijn ding doen. Ben benieuwd hoe ik me zal voelen, heb de komende 4 daagjes iets meer meth als afgelopen weekend, wat voelt als een zegen!

gr jelle

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Excuseer, bij deze weet ik dan dat je een meisje bent :grin:

Ben echt blij voor je dat die eerste dag zo goed verlopen is, gedaan met die ellende om steeds de straat op te moeten.
Ook goed te horen dat je gemoedsrust weer een beetje terug is!

Nu gaat het in volle vaart de goede kant op lijkt me.

Hoop nog meer positief nieuws van je te horen jelle, word er zelf ook blij van. :)

groetjes

pictoresk

Dank je wel voor je positieve woorden :)

Lichamelijk gezien zijn de laatste 48 uur een stuk makkelijker/aangenamer geweest. De ophoging van de meth en het verkrijgen van bloedspiegel hebben gemaakt dat ik veel minder last heb van mijn lijf. Vanmorgen is het precies een week geleden dat ik mijn laatste bruin oprookte :sunglasses: .
De andere kant van medaille is dat er met momenten veel stress en druk is. Alle shit komt nu voor mijn gevoel tegelijk op tafel, mijn verslaving, de schulden, diefstallen,verkochte spullen, etc. Weet dat ik eigenlijk niet klagen mag hoor! Dat ik blij mag zijn dat er nog mensen zijn die me willen helpen. Vooral de teleurstelling en pijn van anderen maken dat ik wil wegkruipen of juist wegrennen/vluchten, wat in dit geval zeker een soort van einde zou zijn.

En dan die stomme junk in me, met momenten zit ik gewoon voor mezelf te zoeken naar smoesjes om toch nog een xtje bruin te roken. Wat alle moeite/inspanning/pijn van deze laatste week voor niets zou laten zijn.

A.s dinsdag heb ik intake bij de ggz verslavingszorg. zij hebben me aangeraden na te denken over een opname. De verpleegkundige aldaar (had in de laatste mnd regelmatig rondom de mov gezien) had zoiets van dat ze me ontzettend vermoeid/uitgeput vond uitzien. tja wat wil je, was echt een dagtaak voor me om voldoende te scoren en bruin te kunnen regelen voor een dag. Weet het niet, de gedachte om me moeten te laten opnemen maakt me erg verdrietig en geven me ook wel heel erg het gevoel er niet meer toe te doen in de maatschappij. alsof je op een zijspoor wordt gezet ofzo.....

genoeg aan mijn hoofd om de nachten niet erg rustig door te komen. En nogmaals ik weet dat ik veel van deze shit aan mezelf te wijten heb.
tis gewoon dat mijn stemming wat mineur is op dit moment

wordt vervolgd...

Moet mezelf bij elkaar gaan vegen. Mag dadelijk op het potje gaan plassen, zodat ik het volgende receptje voor meth kan krijgen. En nieuwe ID ophalen zodat ik in de toekomst met schuldhulpverlening zaken kan gaan proberen te regelen....

groetjes jelle

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
pictoresk zei:
A.s dinsdag heb ik intake bij de ggz verslavingszorg. zij hebben me aangeraden na te denken over een opname. De verpleegkundige aldaar (had in de laatste mnd regelmatig rondom de mov gezien) had zoiets van dat ze me ontzettend vermoeid/uitgeput vond uitzien. tja wat wil je, was echt een dagtaak voor me om voldoende te scoren en bruin te kunnen regelen voor een dag. Weet het niet, de gedachte om me moeten te laten opnemen maakt me erg verdrietig en geven me ook wel heel erg het gevoel er niet meer toe te doen in de maatschappij. alsof je op een zijspoor wordt gezet ofzo

Je doet er wel toe in de maatschappij anders zouden ze je niet aanraden om je te laten opnemen, je moet het bekijken als een kans om terug naar behoren te gaan functioneren in de toekomst.
Jij word helemaal niet op een zijspoor gezet, je word eerder op het juiste spoor gezet richting een mooie toekomst.
Ik zou zeggen, grijp die kans dan zal het allemaal wat makkelijker worden lijkt me...

groetjes

pictoresk

Iedere dag is er eentje zeggen ze :confused: Iedere dag ben je verder/beter of zoiets pffff ze zullen bedoelen ieder dag heb je meer trek :angry: vandaag en gisteren zo erg op zoek...naar het verkeerde. Hoop dat dit gevoel de komende dagen weer na laat. Word af en toe gek van mezelf. Uren :( nadenken over de naam van een f*cking dealertje, als ik op mijn fietsje zit betrap ik mezelf dat ik zoek naar bekende gezichten of plekken waar gebruikt zou kunnen worden. Maar wel weer bijna een dag om, dus mss is het toch waar...ieder dag is er eentje zeggen ze

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
pictoresk zei:
Maar wel weer bijna een dag om, dus mss is het toch waar...ieder dag is er eentje zeggen ze

Zoals je zelf zegt, wel goed dat je'r nog niet aan toegegeven hebt.
Als het deze dag gelukt is gaat het morgen zeker lukken.
Weet natuurlijk niet juist wat je allemaal meemaken moet, maar blijf focussen op een mooie toekomst. Die tijd komt er...!

Blijf op je tanden bijten, binnenkort breekt er een dag aan waarop het allemaal beter word.
Achteraf zal blijken waarom je al deze moeite gedaan heb en blik je tevreden terug op deze periode en dan mag je best trots zijn op jezelf (al mag je dat nou ook al zeker en vast zijn).

Kop op!

groetjes

pictoresk

Dank je wel weer voor je positieve input :) mandragora

Zoals gedacht en gehoopt liet de zucht ook wel weer na. Had in het weekend voor het eerst weer een beetje het gevoel echt mens te zijn, kon me eindelijk na lange lange tijd weer verdiepen in het bewerken van wat foto's. Merk dat het me veel moeite kost om nieuwe dingetjes te leren en dat mijn concentratie snel na laat. De afbouw in meth is tijdelijk opgeschort, wat me veel goed heeft gedaan. Bleef last houden van kou, pijnlijke benen en misselijkheid. Dat heeft zich eindelijk ook zijn resultaat. En als het me gegeven is dan sta ik over 4 dagen op 0 mg. Dus dat is dan in 30 dagen van 3-4 balletjes en meth naar 0. Zekers iets om trots op te zijn.

Wat me het meeste kost qua tijd en incasseringsvermogen is de kastje/muur mentaliteit waar ik in vast loop. Bij de meeste instanties kun je wel terecht, maar dan moeten alle vraagjes op hun formulieren netjes zijn ingevuld. Kun jij die gegevens niet aanleveren dan ben je niets, niemand, nog niet eens een nummertje of in dossier in hun stapel. Om stapel van te worden...

Ben er vannacht achter gekomen hoe erg ik zelf hierdoor wordt beinvloed, en dat die zinloosheid en moedeloosheid ervan, voeding is voor mijn verslaving. Een duivels stemmetje dat je steeds influistert dat het toch niets uithaalt, dat je als je zoveel tegenslag hebt toch ook best ff mag relaxen, dat een pijpje of chineesje op zijn tijd moet kunnen.
Dus het was weer dansen met de duivel vannacht......

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
pictoresk zei:
Een duivels stemmetje dat je steeds influistert dat het toch niets uithaalt, dat je als je zoveel tegenslag hebt toch ook best ff mag relaxen, dat een pijpje of chineesje op zijn tijd moet kunnen.
Dus het was weer dansen met de duivel vannacht......

Goed dat je weet dat het een duivels stemmetje is :wink: , probeer meer naar het 'engelen stemmetje' te luisteren al kan dat duivels stemmetje dat wel wat onderdrukken, blijf positief denken dan overheerst het engelenstemmetje wel na een tijd en kan je dat duivelsstemmetje voorgoed de kop indrukken.

Al bij al hoor ik wel dat het steeds beter met je gaat, dat doet me deugt om te horen :) .
Al die paparazzen lijkt me ook wel om gek van te worden, maar weet goed dat dit ook maar tijdelijk is.

Nogmaals veel positivisme en sterkte aan jou meid!

Groetjes, mandragora

pictoresk

Las net mijn laatste berichtje in deze post.

Heb het niet gered om zo snel af te bouwen als ik wilde. Op de laatste 5 mg ging het me zo beroerd dat ik een korte adempauze wou nemen, dus 7 daagjes geprobeerd te stabiliseren. Wat achteraf gezien, voor mij niet mogelijk bleek. Schijnbaar is die dosering zo laag, dat er dan niet meer bij iedereen een effectieve bloedspiegel kan worden bereikt. Bijgevolg je verlengd je eigen lijden onnoemelijk. Nadat ik vrijdag al voor en tegens op een rijtje had gezet, ben ik zaterdag begonnen met de afbouw van de laatste mg-en. Ben daarvoor van tablet naar vloeibaar meth gegaan. En morgen is het zover...de laatste druppel 1mg :) .

Moet gaan bedenken hoe ik nu verder wil, dus als iemand tips of ideetjes heeft over hoe ik alles nu weer op de rails kan krijgen dan hoor ik dat graag!
Moet nu gaan ff snel op het potje piesen bij vsz.

pictoresk

@ ThijsWTF Dank je!

Kom nu net van een advies gesprek (waarin hun met een behandelplan komen) af waarin ze mijn totale situatie van dusdanige aard vinden dat het voorstel is om weer terugaf te gaan naar een hogere methadondosering, dit omdat zij denkt dat ik in deze situatie zoveel stress enzo heb dat de kans van slagen te klein is? What the fuck :smilingimp: Ben er ff helemaal door van de wap. Snap niet hoe er binnen 1 instelling zo verschillend kan worden gedacht/gehandeld? Maakt me verward en boos, is al dat ziek zijn van deze laatste dag dan voor niets geweest :confused:
Moet helaas ook nog eens de conclusie trekken dat hun helemaal niets aan kunnen met al de andere problemen waar ik uit moet komen. Is het dan waar dat hun om niets anders gaat als mensen in het methadontraject te laten zitten. Wil dat zeker niet.
Heb er op dit moment een hard hoofd in. Wil niet mijn eigen plan gaan trekken.
Ga dat doen wat ik al jaren doe, draai zo een vet stickie, dan komt er mss wat rust voor deze verwarde geest.

groetjes

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Idd knap lastig als ze binnen 1 hetzelfde centrum verschillende dingen aanbevelen.
Kan je mischien niet ff ten rade gaan buiten dat centrum voor extra advies/second opinion?

Al bij al zie ik wel dat het in stijgende lijn gaat voor je, of zie ik dit verkeerd?
Je bent nou al beter af dan in het begin toch?

groetjes

Bovenaan