hoe om te gaan met de bodyload

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
Ik houd heel erg van acid maar iedere keer weer zit er een ( de ene keer groter dan de andere) min punt aan : de bodyload wat is dit en hoe moet je er mee om gaan het lijkt een soort spanning over heel je lichaam die je zelf niet onder controle hebt, of kan stoppen. Het enige wat een beetje helpt is niet blowe voor de trip. Maar dan heb ik er nog steeds last van. Soms loopt het zelfs op tot pijn. Dat kan aardig een trip verpesten.

Pionier

Ha Bram, leuk dat jij je ook hier hebt aangemeld op DF. Wat ik ervaar met LSD op is dat er bij een lage dosis je bodyload er ook gewoon is maar dan af en toe vervelend omdat je nog helder genoeg bent om er telkens over na te denken. Wanneer je hoger doseert is deze ook gewoon aanwezig maar doordat je stevig tript denk je er simpelweg niet aan omdat je bezig bent met de trip zelf.
Probeer het maar uit over een paar weken zou ik zeggen, dan doe ik wel mee dan snap je wat ik bedoel :) :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
theholyganja zei:
Bodyload?

Al ik LSD op heb voel ik zelfs mn lichaam niet meer...
Zelfde verhaal hier , soms wat spanning in de kaken oid maar dat ligt aan het lsd kristal. White fluf , Orange Sunshine are the best (no bodyload)

Als ik het wel heb ontspan ik mezelf en is het over voor ik er last van heb :)

Veel plezier!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb met LSD nog nooit een vervelende body load ervaren, eerder een body high.Maar kan uiteraard per persoon verschillen. Heb met paddo's of 2cb wel eens een body load ervaren dus kan me wel voorstellen dat je je er aan stoort. Wat mij daarbij altijd wel hielp was accepteren dat het er bij hoort, dat zorgt er meestal wel voor dat het niet meer zo vervelend aanwezig is. Uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan, maar lsd is gelukkig redelijk makkelijk te sturen.

Fool

Badass junkie
Zal inderdaad ook voor een deel aan de puurheid van de gebruikte LSD liggen, en natuurlijk aan je eigen mindset. Kan ook veroorzaakt worden als je je LSD te lang blootgesteld laat aan licht/lucht, dan wordt het omgezet naar een isomeer van LSD, die niet de gewenste effecten oplevert maar wel extra bodyload kan veroorzaken. :wink:

Pionier

Fool zei:
Zal inderdaad ook voor een deel aan de puurheid van de gebruikte LSD liggen, en natuurlijk aan je eigen mindset. Kan ook veroorzaakt worden als je je LSD te lang blootgesteld laat aan licht/lucht, dan wordt het omgezet naar een isomeer van LSD, die niet de gewenste effecten oplevert maar wel extra bodyload kan veroorzaken. :wink:

Ik weet wel dat mijn dealer de zegels niet goed bewaart had waardoor er wat verlies van potentie was. Later heb ik een zegel gewoon laten testen en ze zijden dat er zuiver LSD in zit (daarmee bedoelen ze dat er alleen LSD inzit maar niks anders) kan het testcentrum ook vertellen dat er ook een isomeer van LSD erin zit ofzo?

Mvg

Fool

Badass junkie
Ik ben niet bekend met de manier waarop het testcentrum de LSD test, dat zou je denk ik bij een testcentrum moeten vragen. Om dat te detecteren heb je in ieder geval wel erg dure apparatuur nodig en daarvoor opgeleide mensen, denk dat ze het in ieder geval niet standaard doen vanwege kosten, maar misschien weet iemand anders daar meer over?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Volgens mij testen ze wel specifiek voor de d-isomeer aangezien dat de enige is die actief is. Weet echter niet of ze ook nog testen op overige isomeren. Om het precies te weten zul je het na moeten vragen bij het testcentrum.

Pionier

Dr.Brabo zei:
Volgende keer dus een hogere dosis dus.
Maar hoe plan je dit in?
Een lage dosis duurt al zo lang.

Ik zou gewoon in de namiddag beginnen en snachts trippen is mij ook wat fijner dan overdag, namiddag lsd innemen wanneer je op de piek bent is het al bijna donker en de rest van de trip savonds laat tot snachts uittrippen. Een nachtje doorhalen vond ik totaal geen probleem toen
:grin:

Pionier

Dr.Brabo zei:
Maar waarom zou je wakker liggen als dat niet hoeft?

Omdat overdag trippen niet leuk is, het leukste vind ik als ik begin met trippen dat het gaat schemeren en dan wat verder in te trip in het donker trippen, en zo de zon weer op zien komen. Lsd duurt eenmaal wat langer dan andere tripmiddelen maar dat vind ik juist leuk om een hele nacht mee te maken onder lsd :rock:

Pionier

Dr.Brabo zei:
Ja kan opzich wel maar zal niet ergens kunnen zo lang

Het word weer wat warmer, wat me echt vet lijkt is om naar de peel te gaan met een 4 persoons tent en daar camperen bv met 3- 4 man. Of logeren dat kan ook :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind zowel overdag als in de avond/nacht trippen wel wat hebben. Een voordeel van de lange werkingsduur vind ik dat je het zo kan plannen dat je trip beide beslaat. Ik begin meestal ergens halverwege de middag en dan trip je al snel tot in de vroege uurtjes. Ik zelf reken meestal op minstens 15 uur na inname voor ik weer kan slapen. Niet dat mijn trip zo lang duurt, maar slapen is voor mij nooit een optie tijdens die oneindige staart van de lsd ervaring. Nu het weer langer licht is kun je het makkelijk zo plannen dat je zowel de zonsondergang als zonsopgang mee maakt. Dat zijn toch altijd mooie momenten tijdens een trip. Mocht je geen zin hebben om de hele nacht door te halen dan kun je beter in de ochtend of begin van de middag al beginnen met trippen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb hetzelfde probleem met LSD. Geestelijk ben ik helemaal kalm, maar lichamelijk ben ik vreselijk onrustig. Alsof er veel teveel energie door m'n lichaam stroomt. Maar ik heb nog maar 2x LSD gedaan en beide keren een nogal lage dosis (60mic). Ik ga zeker nog hogere doses proberen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Lichamelijke onrust is moeilijk om te voorkomen, vooral omdat LSD ook echt wel een euforisch en stimulerend effect heeft. Bodyload valt deels te voorkomen. Niet blowen scheelt enorm, in beweging blijven zodat alle energie vrij kan stromen en eventueel ademhalingsoefeningen. Ik merk vaak dat de bodyload erger wordt als ik oppervlakkiger (meer vanuit de borst) ga ademen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik blow nooit voor een trip en ook niet tijdens de piek. Ik wil juist zo alert mogelijk zijn tijdens de trip zelf. Tijdens een comedown vind ik 't wel lekker om nog aan de wiet. En dat kalmeerde me fysiek ook flink van die onrustigheid die ik van LSD kreeg.

In beweging blijven is belangrijk denk ik ja. Ik voel ook echt een drang om naar buiten te gaan, het liefst de natuur in. Ademhaling is bij mij sowieso een beetje een probleem, aangezien ik chronische hyperventilatie heb. Ik adem dus vaak sowieso al best oppervlakkig. Grote kans dat dat er mee te maken heeft ja. Maar van paddo's kalmeer ik dus op zo'n manier dat ademen zelfs helemaal goed (met het middenrif) wordt. Er is dan vreemd genoeg simpelweg geen hyperventilatie meer. Een paar uur na de trip komt dat weer terug, al gaat het op de lange termijn steeds beter (ook door meditatie). Nu je het ademen zo noemt, ga ik echt denken dat dat de issue is van de onrustigheid bij LSD bij mij... Samen met niet genoeg bewegen dan.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
LSD is wel echt een stuk stimulerender dan paddo's ja. Bij LSD wil ik de hele tijd rondlopen en bij paddo's eerder zitten of liggen. Dus als je die energie bij LSD als vervelend ervaart kun je inderdaad beter een rondje buiten gaan lopen of gewoon door je huis.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
theholyganja zei:
Dan echt wel liever dit dan daar te liggen terwijl het kei moeilijk is om te bewegen :tongueout:
Nou nee :P Een tijdje aan de bank gekluisterd zijn vind ik helemaal niet zo erg. En 't lukt me altijd nog wel om de wc te vinden, ook al heb ik het zicht van een huisvlieg. :wink:

Bovenaan